.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.maja.2024 02:26:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ 80 2.3 nf ] Nie odpala na benzynie
PostNapisane: 10.wrz.2011 20:38:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2011 20:23:25
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Mam problem z odpaleniem samochodu na benzynie. Chodzi o to ze pompa idzie paliwo dochodzi do rozdzielacza i do wtrysku rozruchowego ale nie otwiera go bo na kostce nie ma napiecia (jezeli sie otworzy na krotko to auto odpala i chodzi gazuje sie ale wiadomo brakuje paliwa) to po 1 po 2 to na kostkach od rozdzielacza tez nie ma napiecia zadnego wiec chodzi mi o to ze do wtrysków nie dochodzi paliwo wymienilem rozdzielacz od auta ktore nie widzialo gazu i tez nie pali pewnie chodzi o to napiecie ktorego brakuje na rozdielaczu. Moje pytanie brzmi dlaczego to auto nie zapala i co z tym napieciem z tego co wiem to ke-tronik to jest to sterowane ecu. A i jeszcze 1 jak popuszcze srube od odpowietrzenia rozdielacza i sciagne wezyk od przelewu to paliwa brak jak odkrece powietrzenie rozrucha paliwo idzie. I jezeli ktos by mi mugl powiedziec o co chodzi z tym czujnikiem temp. na glowicy to bede wdzieczny bo podobno gra jakas role...z gory dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2011 21:08:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6209
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Straszny bałagan w Twoim poście, przy rodzielaczu masz nastawnik ciśnienia paliwa do którego wpinana jest 2 PINowa kostka i potencjometr przepływomierza, który jest na 3 PINy i tam jest zasilanie stałe ok 5V, natomiast na nastanik ciśninienia ECU daje różny prąd w zależności jaka ma być duża dawka, prąd ten mierzy się w mA, opór między PINami nastawnika powinien by w granicach 19-21 Ohm, każdorazowo przy odpalaniu ECU daje max prąd na nastawnik bez różnicy jaka jest temp, można to sprawdzić wpinając miernik i włączając zapłon, po odpalenu ustala dawke w oparciu o czujnik temp dwupionwy, ściągnij te gumowe osłonki z kostek i zobacz czy kabelki się nie urwały albo dalej szukaj gdzieś przerwy bo inaczej nie ruszysz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2011 23:32:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2011 20:23:25
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
A czy to zabezpiecza jakis bezpiecznik lub przekaznik bo moze jest jakas pierdola a ja szuakm??Jezeli jest to jakie ma oznaczenie i gdzie sie znajduje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2011 07:49:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
kolego czy ty czytasz co piszesz ??
tego się przecież nie da zrozumieć !!

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2011 16:06:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2011 20:23:25
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Czy od tych kabli co ida do rozdzielacza i do wtrysku rozruchowego jest jakis bezpiecznik lub przekaznik bo moze to ktoras z tych dwoch rzeczy zawiodla


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2011 19:00:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Kolego, może nauczysz się stosować interpunkcję w kolejnym poście :<
Buba zwrócił Ci wcześniej uwagę, ale widzę że bez skutku.

Kłódka

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: