Nie wiem czy jest sens wyjmować ze "złoma", bo nowa nagrzewnica kosztuje ok 50zł
Po kolei...
1. Wnętrze:
- odkręcasz półeczkę nad nogami kierowcy,
- zdejmujesz "boczki" na tunelu środkowym
- odkręcasz wsporniki plastikowe nad nogami kierowcy i pasażera
- wyjmujesz dwa grube plastikowe kolanka łączące nagrzewnicę z kanałami powietrza
- odpinasz wspomniane przez Rodzynka kostki od klimy (czerwoną i niebieską)
2. Komora silnika:
- zdejmujesz maskę (jeżeli lubisz gimnastykę to możesz nie zdejmować
)
- zdejmujesz plastikowe podszybie
- wyciągasz mechanizm wycieraczek
- luzujesz po prawej stronie obejmę trzymającą rurę od klimy (będzie przeszkadzać przy wyjmowaniu nagrzewnicy)
- odpinasz metalową opaskę mocującą nagrzewnicę
- odpinasz wszystkie wtyczki od silniczków
- po prawej stronie nagrzewnicy rozłączasz dwa przewody wodne
- odkręcasz po lewej stronie dużą gumę łączącą nagrzewnicę z klimą. Musisz wykręcić silniczek znajdujący się w obudowie z napisem ACHTUNG przy gumie i obracasz wielką żółtą przepustnicą o 90 stopni znajdującą się w gumie. Inaczej nie wyciągniesz tej gumy.
- "odklejasz" nagrzewnicę od grodzi i ciąąąąągniesz manewrując nagrzewnicą między kablami
Powinno wyjść, chyba nic nie pominąłem