.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 10:01:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 ABK] Wymiana zegarów
PostNapisane: 26.gru.2010 20:43:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 12:08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Zabrze
Auto: A4 B5
Witam! Po przekładce tylnej klapy od A6 c4 do niuńki chcę przełożyć zegary z AC/BC. Szukałem sporo przeczytałem chyba wszystkie wątki jedni mówią tak inni siak. Konkretnie:
Mam krótką deskę z cyfekowym licznikiem km i obrotomierzem. Wyskalowane do 240km/h Silnik ABK 2.0E sedan + tempomat.
Pytania:
1. Czy podejdzie każdy licznik wyskalowany do 240km/h z BC/AC bez jakiś kosmicznych przeróbek (wiem że jeśli wersja A6 to trzeba zrobić myk z ABS) no i oczywiście sygnał ECU+kostki+manetka Bardziej chodzi mi czy km będą się prawidłowo zliczały na cyfrowym wyświetlacz. Bo może musi to być wersja AC/BC z cyferkowym licznikiem km?
2. Czy przy wymianie liczników ma jakieś znaczenie tempomat? Moja wersja nie jest komputerowa tylko mam normalnie gruszkę pod maską (chyba że to bez różnicy)
3. Czy jeśli będę miał dodatkowe 3 zegary to poza wskazaniami temp oleju pozostałe 2 będą działać bez problemu? (do czasu pośmigał bym bez tego wskaźnika)
4. zapomniałem już :P

Proszę doradźcie jakie zegary kupić by działały oki doki lub na co muszę koniecznie zwrócić uwagę.

Czytałem też o zmianie z 6 nA 5 cylindrów przy pomocy VAG ale czy da się z 6 zmienić na 4 ?? Czy koniecznie musi być licznik z wersji 4 cylindry z ABK?

_________________
Audi 100 C4 2,0 E (brata :P)
Polonez Caro 92r 1,5 LPG już zezłomowany :P
Ford Ka 1997 1,3 Endura E [był] - 2000 1,3 Endura E [jest] (dziewczyny)
[url=http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219539-all-b5-devilowe-wozidlo-30-17/]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2010 21:54:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6205
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
zegary obojętnie jakie z tego co sie dowiadywałem tylko trzeba je przestawić na R4, żeby działał Ci wskaźnij ciśnienia oleju musisz zmienić czujnik, z którego masz dwa wyjście jeden na kontrolke drugi na zegar a do tanich też nie należy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2010 18:10:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2010 17:49:14
Posty: 26
Lokalizacja: Śląskie (Rydułtowy)
też miałem cyferkowy licznik kilometrów (analogowy) i 4 zegary w mojej 100 i zmieniłem na 7 zegarów z elektronicznym naliczaniem kilometrów z AC i BC.
Do tempomatu nie ma to żadnego znaczenia będzie hulać tak jak i ze zwykłym licznikiem,
wszystko po podłączeniu działa, zegarek, ładowanie aku tylko musisz osobno podłączyć czujnik temp. oleju.
analogowy licznik nie ma podłączenia z gniazdem OBD1 i nie połączysz się z nowym licznikiem (elektronicznym naliczaniem kilometrów) VAG-iem. i nie będziesz miał możliwość kasowania inspekcji tak jak jest w moim przypadku, chyba że podłączysz się pod gniazdo OBD. tyle z mojej strony pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2011 19:08:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 12:08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Zabrze
Auto: A4 B5
Panowie bo mnie już krew zalewa. Szukam i szukam. Pytanie za 100pkt czy licznik musi być wyskalowany do tej samej prędkości?? mam do 240 km/h czy może być zamieniony na ten do 280?? Jadę niedługo do niemcowni może tam coś znajdę. A może da się jakoś Vagiem zadziałać by pokazywał prawidłowo prędkość. Ehh ten silnik ABK widzę że jest bardzo niepopularny

_________________
Audi 100 C4 2,0 E (brata :P)
Polonez Caro 92r 1,5 LPG już zezłomowany :P
Ford Ka 1997 1,3 Endura E [był] - 2000 1,3 Endura E [jest] (dziewczyny)
[url=http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219539-all-b5-devilowe-wozidlo-30-17/]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 ABK] Wymiana zegarów
PostNapisane: 10.wrz.2012 15:26:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2007 13:32:10
Posty: 12
Lokalizacja: Ostrołęka
Witam.

W aucie zamontowane mam zegary o symbolu 4A1 919 033 CJ, w których nie działa licznik kilometrów (wszystko inne działa). Posiadam także zestaw zegarów o symbolu 4A1 919 033 CH (od silnika 2,3 i podobno niektórych 2,0). Obydwa zestawy zegarów różnią się tym, że CH (2,3) ma z tyłu 2 gniazda a nie jedno. Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwe łatwe podłączenie zegarów CH zamiast CJ albo chociażby zamiana samego licznika kilometrów.

_________________
1. Audi 100 C4 2.0 abk
2. Audi A4 B6 1.9 TDI awx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 ABK] Wymiana zegarów
PostNapisane: 10.wrz.2012 16:16:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 12:08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Zabrze
Auto: A4 B5
w audi 100 zegary da się rozebrać a w A6 jest zespolony. Możliwe że twoje zegary są z A6 i 100

_________________
Audi 100 C4 2,0 E (brata :P)
Polonez Caro 92r 1,5 LPG już zezłomowany :P
Ford Ka 1997 1,3 Endura E [był] - 2000 1,3 Endura E [jest] (dziewczyny)
[url=http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219539-all-b5-devilowe-wozidlo-30-17/]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 ABK] Wymiana zegarów
PostNapisane: 11.wrz.2012 09:20:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2007 13:32:10
Posty: 12
Lokalizacja: Ostrołęka
Przepraszam za pomyłkę, w aucie mam zegary z trzema gniazdami, a chciałbym zamontować (o ile to możliwe) zegary z dwoma gniazdami (jedna wtyczka, która nie wiem do czego służy, zostaje bez gniazda)

_________________
1. Audi 100 C4 2.0 abk
2. Audi A4 B6 1.9 TDI awx


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: