Witam! Po przekładce tylnej klapy od A6 c4 do niuńki chcę przełożyć zegary z AC/BC. Szukałem sporo przeczytałem chyba wszystkie wątki jedni mówią tak inni siak. Konkretnie:
Mam krótką deskę z cyfekowym licznikiem km i obrotomierzem. Wyskalowane do 240km/h Silnik ABK 2.0E sedan + tempomat.
Pytania:
1. Czy podejdzie każdy licznik wyskalowany do 240km/h z BC/AC bez jakiś kosmicznych przeróbek (wiem że jeśli wersja A6 to trzeba zrobić myk z ABS) no i oczywiście sygnał ECU+kostki+manetka Bardziej chodzi mi czy km będą się prawidłowo zliczały na cyfrowym wyświetlacz. Bo może musi to być wersja AC/BC z cyferkowym licznikiem km?
2. Czy przy wymianie liczników ma jakieś znaczenie tempomat? Moja wersja nie jest komputerowa tylko mam normalnie gruszkę pod maską (chyba że to bez różnicy)
3. Czy jeśli będę miał dodatkowe 3 zegary to poza wskazaniami temp oleju pozostałe 2 będą działać bez problemu? (do czasu pośmigał bym bez tego wskaźnika)
4. zapomniałem już
Proszę doradźcie jakie zegary kupić by działały oki doki lub na co muszę koniecznie zwrócić uwagę.
Czytałem też o zmianie z 6 nA 5 cylindrów przy pomocy VAG ale czy da się z 6 zmienić na 4 ?? Czy koniecznie musi być licznik z wersji 4 cylindry z ABK?