.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 14:41:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.8 AAH Quattro] Schemat elektryczny instalacji DIFF
PostNapisane: 26.lis.2013 20:07:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2013 09:40:34
Posty: 6
Lokalizacja: Chełm
Witam wszystkich forumowiczów. Szukam schematu elektrycznego połączeń przycisku Diff. Chodzi mi o to który kabel gdzie konkretnie podłączyć gdyż mam audi c4 a6 i założyłem dyfer z c4 wraz z przełącznikiem miedzy siedzeniami i sterownikiem pod tylne siedzenie i o ile z pneumatyką nie miałem problemów to z elektryką się pojawiły. Dziękuję z góry za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 2.8 AAH Quattro] Schemat elektryczny instalacji
PostNapisane: 27.lis.2013 20:23:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2013 15:18:17
Posty: 30
jeśli mnie pamięc nie myli to jak się skończył B4 C4 to później nie było przycisku do DiFF tylko robił to EDS (( pseudo blokada kół czyli przyhamowywanie podczas przyśpieszania zerwania przyczepności EDS odwrotne do hamowania ABS
więc pewnie w "A"6 jest inna elektryka i musisz to "robisc po swojemu "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 2.8 AAH Quattro] Schemat elektryczny instalacji
PostNapisane: 28.lis.2013 04:09:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Kolego, mylisz pojęcia. EDS to elektroniczna blokada dyfra, ale to co dalej opisałeś, czyli zapobieganie przed uślizgiem kół przy ruszaniu to ASR,

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 2.8 AAH Quattro] Schemat elektryczny instalacji
PostNapisane: 28.lis.2013 23:41:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2013 09:40:34
Posty: 6
Lokalizacja: Chełm
Założyłem elektrykę z C4 i mam do wyboru albo ruszanie z EDS lub włączenie blokady i jednoczesne wyłączenie ABS. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 2.8 AAH Quattro] Schemat elektryczny instalacji
PostNapisane: 29.lis.2013 16:03:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2013 15:18:17
Posty: 30
metyoo napisał(a):
Kolego, mylisz pojęcia. EDS to elektroniczna blokada dyfra, ale to co dalej opisałeś, czyli zapobieganie przed uślizgiem kół przy ruszaniu to ASR,


a co se będę żałował mam wolne :)

na jedno wychodzi ASR czy EDS działa tak samo tylko skróty nazw są inne ASR dla ""Mercedes-Benz, Fiat i Volkswagen"" a audi sobie nazwało ten system EDS
pewnie chodziło ci o ten film
http://www.youtube.com/watch?v=lrVu2WooLbc

dośc fajnie opisane jest tutaj zaczyna się pod ostatnią reklamą z prawej
http://www.jazdamiejska.pl/technika/abs ... oty,8.html

to są podstawowe systemy które wykonują określone jedno zadanie są też inne np ESP, ESC ....... stabilizacja toru jazdy a ten dopiero ma pod sobą wiele innych systemów które wykorzystuje żeby auto nie wpadło w poślizg bokiem

można się trochę zakręcic w motoryzacji z tymi skrótami jak już wiadomo z napędem 4x4
Quattro=audi
Syncro=VW
Quadra=Renault espace ( a to wo gule dziwne auto ale napiszę kiedy indziej :) )
4 Matic=Mercedes ?

albo ogólne określenie na większe auto rodzinne czy jak to tam nazywac
MPV (z angielskiego Multi Purpose Vehicle) to określenie stosowane zamiennie z terminem „minivan"
VAN
SUV
BUS chyba też a określają jedną zblizoną konstrukcję auta

Sedan
Coupe
Kombi ( audi nazywa je avant ) i weź tu napisz w ogłoszeniu avant a ludzie nie wiedzą o co chodzi :)
Cabrio
wiele określeń na to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4 2.8 AAH Quattro] Schemat elektryczny instalacji
PostNapisane: 29.lis.2013 17:51:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Kolego jeśli dla Ciebie EDS i ASR to to samo, tak samo, jak coupe, kombi i sedan, to rzeczywiście gratuluję pomysłowości i przede wszystkim wiedzy.
ASR (od ang. Acceleration Slip Regulation) - system zapobiegający buksowaniu (uślizgowi) kół podczas przyspieszania, można to już wywnioskować z rozwinięcia skrótu.
EDS - http://pl.wikipedia.org/wiki/EDS_%28motoryzacja%29 - przeczytaj jeszcze raz, tym razem uważnie skoro masz czas to nawet 2-3 razy, żebyś zrozumiał.

Na co dzień jeżdżę samochodem wyposażonym w te systemy, więc nie musisz mnie karmić propagandowymi filmikami, bo doskonale wiem jak działają teoretycznie i organoleptycznie.

Poczytaj jeszcze raz wikipedię i nie próbuj przekonywać mnie do swoich racji, których nie masz i przy okazji mieszasz innym w głowach.
Pod edukuj się i wróć z czymś pożytecznym.

Poza tym temat dotyczy schematu instalacji,a ty próbujesz wszystkich karmić teorią wyczytaną na portalach.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: