.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 11:19:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5]Temperatura na zewnątrz . Jak zrobić
PostNapisane: 27.kwi.2005 21:25:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2005 19:43:47
Posty: 13
Mam takie jeszcze pytanie, bo bardzo fajne jest to forum - zywe :)

Mam to audi z 98 roku czyli ma juz nowy srodek. Wersja uboga bo 1,6 silnik ale klima elektryka w podstawie. Ale nie mam temperatury wskazywanej na posaku w liczniku. A widzialem w instrukcji ze sa Audice z takim wskazaniem.
W liczniku ma dwa takie paski jeden nad drugim gdzies 5 cm (pod kontrolkami) i teraz CO TRZEBA ZAMONTOWAC ALBO JAK TO ZROBIC ZEBY WSKZYWALY MI TEMPERATURE NA ZEWNATRZ. Bo przypuszczam ze powinno sie dac skoro klimatronik ma czujnik temperatury na zewnatrz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Temperatura na zewnątrz . Jak zrobić A4
PostNapisane: 27.kwi.2005 21:27:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ariston napisał(a):
Mam takie jeszcze pytanie, bo bardzo fajne jest to forum - zywe :)

Mam to audi z 98 roku czyli ma juz nowy srodek. Wersja uboga bo 1,6 silnik ale klima elektryka w podstawie. Ale nie mam temperatury wskazywanej na posaku w liczniku. A widzialem w instrukcji ze sa Audice z takim wskazaniem.
W liczniku ma dwa takie paski jeden nad drugim gdzies 5 cm (pod kontrolkami) i teraz CO TRZEBA ZAMONTOWAC ALBO JAK TO ZROBIC ZEBY WSKZYWALY MI TEMPERATURE NA ZEWNATRZ. Bo przypuszczam ze powinno sie dac skoro klimatronik ma czujnik temperatury na zewnatrz.

moze masz tylko zaroweczka od podswietlenia sie przepalila... ;-) ???
ten drugi pasek to wskazuje bieg przy automatycznej skrzyni biegow.....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 21:34:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2005 19:43:47
Posty: 13
tzn ze ta wersja audi miala fabrycznie uruchomiony ten wskznik temperatury ? bo kurcze nie wyglada to na spalenie zarowki bo cos by tam bylo widac nawet bez niej (jakis krystlik czerwony jak w zegarku chyba powinien by byc ) a tam nic chyba nie ma w tym miejscu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 21:35:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Sprawdz czy z przodu na zderzaku masz czujnik temperatury bo morze jest to opcja bez wskaznika.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 21:56:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2005 23:58:57
Posty: 51
Lokalizacja: lubuskie
O dobrze że ktoś zadał te pytanie, bo ja tak samo sie zastanawiałem dlaczego nie ma wskaznika temp. Czujnik przy zderzaku jest, temp zewn. wyswietla mi na panelu klimy (kody klimatronik). Na samej desce nie ma wskazniky temp.
Dziwne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 21:59:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
czujnik temperatury zewnetrznej dla klimy to zupelnie inny czujnik niz ten dla wyswietlacza w liczniku wiec wcale nie musi byc u ciebie termometr zewnetrzny - co nie znaczy ze nie da sie tego zrezac :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 08:00:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2005 19:43:47
Posty: 13
A czy jakies podpowiedzi jak to wszystko ugryźć od strony technicznej. Czy do licznika nalezy cos dolozyc? Mam nadzieje ze instalacja jest juz pod to przygotowana...moze wystarczy tylko wpiac wyswietlacz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: temp zew a4
PostNapisane: 28.kwi.2005 11:16:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.wrz.2004 13:16:21
Posty: 38
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Sprawdzalem to u siebie i niestety nie ma intalacji do czujnika zew. Miejsce na bezpiecznik tez jest puste i "nieuzbrojone"

@radko - pyt. jak sprawdzic temp. zew. kodami od klimy??

_________________
A4_'96_1.6_ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2005 12:07:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Witam
Termometr temp. zew. na desce wskaźników w audi A4 95-98 występuje bardzo rzadko. Jednakże w chyba każdym liczniku jest miejsce na jego zainstalowanie. Ja u siebie właśnie kupiłem (z odzysku) taki moduł o numerze : "8L0 919 272 A". Wyświetlacz po wyjęciu zaślepki wkłada się w przygotowane miejsce (zatrzaski). Z podłączeniem miałem drobne problemy ponieważ w przeciwieństwie do termometru w B4, ten posiada tylko piny bez opisów .Jak na razie podłączyłem zasilanie, masę, przyciemnianie. Obecnie czekam na czujnik 8D0 820 535 i mam nadzieje że wskazanie będzie poprawne. Sam wyświetlacz działa i po podłączeniu dekady wskazuje poprawne wartości (bez czujnika lub opornika wyświetlacz nie działa). Jak czytałem na forum termometry w B4 posiadały jeszcze wpięcie do sygnału prędkości, niestety w tym przypadku nie doszedłem czy i gdzie to wpiąć i jaki sygnał tam występuje.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 01:48:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Też bym sobie taki kupił :P tylko gdzie :?: w ASO ?
Druty zawsze można polepić :diabel:
Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 01:54:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 22:50:14
Posty: 83
Dolaczajac sie do tematu mam male pytanko ;)
Mam A4 95' 1,9 TDI z klimatroniciem i zastanawialem sie jak zrobic zeby moc widziec jaka jest temp na zewnatrz - da sie tak zrobic, bo czujnik temp zewn za zderzakiem jest :)

_________________
Pozdrowka:

Slawek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 02:40:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
KLIMATRONIK
Zmiana jednostek wyświetlania temperatury.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej.
Dostępne kody diagnostyczne.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.

Uwaga: Silnik przepływu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie są instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pominąć wartości wyświetlane dla tych elementów.

Wyświetlana wartości kodu.
1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej
2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)
4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)
5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód
6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia)
7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109)
8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap)
10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury
11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
12 Specjalna wartość klapy centralnej
13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz
15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza
17 Prędkość samochodu (km/h)
18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)
19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)
20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)
21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony
22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się
25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down
26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)
27 Wartość kodu (Coding value)
28 Prędkość obrotowa silnika (RPM)
29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)
30 Wersja programu
31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)
32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury
33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej
34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz
35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza
36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.
38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?)
45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)
46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)
47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)
48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)
49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)
50 Czas postoju (min)
51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC
52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8.
Zobacz poniżej.
53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz
poniżej.
54 Znak sterujący
55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji
56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)
58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89)
59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód
60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)
61 Wersja programu (ostatnia)

--------------------------------------------------------------------------------
Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC)
00.0 brak błędów
02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)
02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa
02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie
03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa
03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie
04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)
04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1
04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa
04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
poniżej)
05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie
06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz
poniżej)
06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1
06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa
06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie
07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz
poniżej)
07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1
07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa
07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie
08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)
08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1
08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie
08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)
08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)
11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1
11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa
11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)
11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie
11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)
15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1
15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie
15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)
15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie
15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu
18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe
18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)
20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie
22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)
22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła
29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła
29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie
29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie

Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):
*02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony
*04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone
*06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,
diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza
*07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0
*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
*15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund
*22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie
*22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551
--------------------------------------------------------------------------------
Kody kanału 52 - OBD – kompresor klimatyzacji wyłączony
Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.
Część warunkowa
a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony
b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500
c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
e1 Funkcje systemu OK
f1 Funkcje systemu OK
a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna)
b2 Niskie napięcie
c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max.
d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT)
e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73)
f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118)
a3 Wybrany tryb ECON
b3 Wybrane OFF
c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska
d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)
e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy
f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC)
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
Kropka dziesiętna
Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON
Kropka dziesiętna
Zgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF
--------------------------------------------------------------------------------
Kody kanału 53 - OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemu
Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Kropka dziesiętna w "88.8" nie jest wyświetlana w tym kanale.
Część warunkowa
a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury
b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)
c1 Zamknięty zawór ogrzewania
d1 Przewody dwukierunkowe
e1 Kompresor klimatyzacji ON
f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON
a2 Klapa przepływu powietrza otwarta
b2 Klapa przepływu powietrza otwarta
c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta
d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz"
a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny"
b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny”
c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz"
d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
f3 Klapa temperatury w pozycji "ciepłe powietrze"
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)



02.1 czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa
05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 03:12:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 22:50:14
Posty: 83
Dzieki wielkie ;)
Juz wszystko wiem ;)

_________________
Pozdrowka:

Slawek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 22:52:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Sam widzisz jakie to proste :-)

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2005 06:15:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 22:50:14
Posty: 83
Masz racje ;) proste jak budowa cepa ;)

Pozdrawiam ;)

_________________
Pozdrowka:

Slawek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2006 09:57:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2006 18:39:24
Posty: 154
a który kod na panelu klimatronika wskazuje aktualną temperaturę zew 58 czy 59 czy moze któreś z tych pierwszych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2006 11:17:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 22:50:14
Posty: 83
U mnie jest 59 od temp. zewnętrznej, a na 51 mam temp. silnika ;) przydaje się bo działa szybciej niż wskaźnik w zegarach. Klimatronika do tych celów używam już rzadko bo uruchomiłem sobie fisa i naprawiłem ABS,y więc cały wyświetlacz od fisa działa git ;)

_________________
Pozdrowka:

Slawek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2006 12:55:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2006 18:39:24
Posty: 154
co to jest ten fils i ile on kosztuje i jak sie go montuje..moze jakiś link do zdjęcia tego urządzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2006 14:30:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 22:50:14
Posty: 83
FIS to jest komputerek pokładowy. Masz wyświetlacz między zegarami i tam jest wyświetlane w trzech swgmętach (wierszach) rds z radia, temperatura i na samym dole spalanie, średnie spalanie, średnia prędkość, czas jazdy i chyba dystans jaki przejedziesz na paliwie które masz w zbiorniku ;) Ja to miałem tylko licznik mi podmienili i niedawno kupiłem licznik z wyświetlaczem ;) miałem jeszcze kłopot z ABS'ami i wyskakiwał wykrzyknik tak, że widziałem tylko RDS, ale zrobiłem i wszystko gra ;) Ja za licznik dałem chyba coś około 300zł.

_________________
Pozdrowka:

Slawek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2007 18:26:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
jak ktoś by chciał se to reznąć mając w liczniku modół np automat działa a temp. nie, to wystarczy pociągnąć przewód od tego modułu z 4 pina do 1 pina kostki czerwonej klimatronika. to jest wyjście temp zewnętrznej z klimatronika w wersji przed i po lifcie także.
miłego rezania

_________________
Audi A6 C6 zrezane ACC, AAS, AFS, TPMS - teraz jest już FULL, FULL, FULL :)
Audi A4 1,9 TDi w automacie zrezane FIS i navi też już jest :) - dodałem TV Hi, Hi i zmieniłem lampy na Valeo i dodałem xenon :)
Audi B4 - zrezane AC/BC+temperatura, zegary S2, zegary dodatkowe S2, elektryka luster, szyb i foteli z grzaniem włącznie, klimatronic, tempomat, airbag, IR.
Co teraz będzie rezane nie wiem, ale się coś wymyśli....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: