.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 07:33:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 06:26:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 343
Lokalizacja: Otwock
Zapomniałem dzisiaj pójdę i sprawdzę,
przepraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 12:36:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 343
Lokalizacja: Otwock
1 to BIŁY z czarnym paskiem
2 to ŻÓŁTY z czarnym paskiem
3 to cienki fioletowy z czarnym
4 to BRĄZOWY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 16:39:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
jak masz soczewki to zaloz sobie xenon i dopiero zobaczysz co to jest oswietlenie :) jak mowie tez tez zrobilem zalozym do c4 bi xenon ... od 3 tygodni jestem w szoku :) trzeba tylko dbac o czyste lampy i ustawienie zeby nie zabijac mijanych uczestnikow ruchu, jednak swieci to rewelacyjnie we mgle i w czasie opadow sniegu czy deszczu. koszt bi xenonu to 1000zl zwykly xenon jezeli masz soczewki to wydadek 500zl. polecam !

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Światła C4/A6
PostNapisane: 02.paź.2006 20:19:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
Adzien77 napisał(a):
artur 13 napisał(a):
, witam ponownie, a jak wyczyszczę soczewki to będzie dobrze?, bo ja słyszałem że te światła to był nie wypał?! :(

Bedzie napewno o niebo lepiej!!!
niedawno to przerabiałem.Jak zaczniesz czyscic to zobaczysz jaki tam jest syf (głowa boli)
Po wyczyszczeniu kup zarówki philips albo narwa +50% swiatła wiecej i efekt murowany.Tez byłem załamany siwtłami jak kupiłem auto ale juz mi przeszło.
Pozrawiam


witam

problem mam ten sam /soczewki C4/. I moje pytania:
1. czy żeby wyczyścić wszystko konieczny jest ddemontaż reflektora?
2. jeżeli tak to jak się do tego zabrać, gdzie są mocowania?
3. Jeżeli trzeba zdjąć lakierowane listwy pod reflektorami to jak to zrobić w przypadku gdy mam spryskiwacze reflektorów?
4. z tego co słyszałem na ostatnim poznańskim spocie w A6 C4 przekaźniki to już standard i nie ma co tego dublować?

pozdrawiam

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 21:13:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 20:28:04
Posty: 19
Lokalizacja: czyzowice woj. Śląskie
Witam kolegów
HarryON , ja także miałem podobny problem ale nie mam spryskiwaczy . więc nie wiem jak to jest u Ciebie .
W moim A6 wymontowałem całe reflektory , później zdiąłem szkła które są mocowane metalowymi zapinkami do korpusu lampy.
soczewki wyczysciłem z obu stron zapomocą płynu do szyb i waty nawiniętej na drut który wsadziłem od środka poprzez otwór po wyjęciu żarówki H1.
Później jak wyschło to wszystko to trzeba było usunąć osad i ew. ślady waty za pomocą suchej ściereczki nawiniętej na drut i w ten sam sposób poprzez otwór żarówki.
W moim przypadku muszę stwierdzić że jeszcze nikt tego nie robił w moim aucie od 12 lat (A6 z 1994 r). .
A teraz światła mam jak Xenony.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 21:26:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
TJordan napisał(a):
Witam kolegów
HarryON , ja także miałem podobny problem ale nie mam spryskiwaczy . więc nie wiem jak to jest u Ciebie .
W moim A6 wymontowałem całe reflektory , później zdiąłem szkła które są mocowane metalowymi zapinkami do korpusu lampy.
soczewki wyczysciłem z obu stron zapomocą płynu do szyb i waty nawiniętej na drut który wsadziłem od środka poprzez otwór po wyjęciu żarówki H1.
Później jak wyschło to wszystko to trzeba było usunąć osad i ew. ślady waty za pomocą suchej ściereczki nawiniętej na drut i w ten sam sposób poprzez otwór żarówki.
W moim przypadku muszę stwierdzić że jeszcze nikt tego nie robił w moim aucie od 12 lat (A6 z 1994 r). .
A teraz światła mam jak Xenony.
Pozdrawiam.


dzięki, rozumiem, że te listewki pod lampami musiałeś zdjąć?

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 21:38:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Ja się nie zgadzam z tymi co mówia że c4 w serii ma słebe światła , mam wyczyszczone lampy i żarówki philips blue vision +50% (czy jakoś podobnie) i naprawdę światła są przyzwoite!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 06:12:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2006 20:28:04
Posty: 19
Lokalizacja: czyzowice woj. Śląskie
Tak .trzeba było zdiąć te listewki , u mnie każda jest mocowana jednym wkrętem , po przeciwnej stronie do kierunkowskazu ,
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 07:11:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
sero c4 napisał(a):
Ja się nie zgadzam z tymi co mówia że c4 w serii ma słebe światła , mam wyczyszczone lampy i żarówki philips blue vision +50% (czy jakoś podobnie) i naprawdę światła są przyzwoite!
A porównywałeś je kiedyś z jakimiś innymi światłami??? Bo ci co całe życie jeździli polonezem i nyską też mówili że mają przyzwoite światła. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Światła C4/A6
PostNapisane: 03.paź.2006 07:49:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
harryON napisał(a):
1. czy żeby wyczyścić wszystko konieczny jest ddemontaż reflektora?
2. jeżeli tak to jak się do tego zabrać, gdzie są mocowania?
3. Jeżeli trzeba zdjąć lakierowane listwy pod reflektorami to jak to zrobić w przypadku gdy mam spryskiwacze reflektorów?
4. z tego co słyszałem na ostatnim poznańskim spocie w A6 C4 przekaźniki to już standard i nie ma co tego dublować?

harryON


ad1.Trzeba zdjąc reflektor, wypiąć szkło odblaski itd, nic trudnego , radze czyścić sucha miękką szmatka bez żadnych specyfików.

ad2.Lampa jest na czterych wkrętach dwa z góry , i dwa pod listwą Najlepiej wyjąc ja razem z kierunkiem.

ad3. Wysuń spryskiwacz do przodu, i podwaz śrubokretem lakierowana maskownice dyszy, sama dysza przechodzi przez otwór w listewce.

ad4 Przekażniki nie są wcale potrzebne gdy ma się normalne zarówki. Jak pisałem wcześnij lepiej nie ryzykować zakładania żarówek 100W bo lampy sie zwyczajnie rozpuszczą , do tego na 99% spali się przełacznik "pająk" pod kierownicą.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Światła C4/A6
PostNapisane: 03.paź.2006 07:58:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
mały v8 napisał(a):
harryON napisał(a):
1. czy żeby wyczyścić wszystko konieczny jest ddemontaż reflektora?
2. jeżeli tak to jak się do tego zabrać, gdzie są mocowania?
3. Jeżeli trzeba zdjąć lakierowane listwy pod reflektorami to jak to zrobić w przypadku gdy mam spryskiwacze reflektorów?
4. z tego co słyszałem na ostatnim poznańskim spocie w A6 C4 przekaźniki to już standard i nie ma co tego dublować?

harryON


ad1.Trzeba zdjąc reflektor, wypiąć szkło odblaski itd, nic trudnego , radze czyścić sucha miękką szmatka bez żadnych specyfików.

ad4 Przekażniki nie są wcale potrzebne gdy ma się normalne zarówki. Jak pisałem wcześnij lepiej nie ryzykować zakładania żarówek 100W bo lampy sie zwyczajnie rozpuszczą , do tego na 99% spali się przełacznik "pająk" pod kierownicą.


1. na sucha szmatke tez bym uwazał bo sam kurz który jest na lustrze
jest mocno ścierny... sam tego doswiadczyłem dosłownie muskając
szmatką lustro... ja bym to przemył wodą i przedmuchał

4. spotkałem wiele opisów poprawy świateł w C4 własnie za pomocą
osobnego zasilania prosto z akku i pkaźników - ale trzeba zacząć od
pomiaru napięcia na zarówkach przy włączonym silniku i wszystko będzie
jasne, spadek tam nawet dwóch voltów to spora strata swiatła

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Światła C4/A6
PostNapisane: 03.paź.2006 14:11:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
maciu napisał(a):
mały v8 napisał(a):
harryON napisał(a):
1. czy żeby wyczyścić wszystko konieczny jest ddemontaż reflektora?
2. jeżeli tak to jak się do tego zabrać, gdzie są mocowania?
3. Jeżeli trzeba zdjąć lakierowane listwy pod reflektorami to jak to zrobić w przypadku gdy mam spryskiwacze reflektorów?
4. z tego co słyszałem na ostatnim poznańskim spocie w A6 C4 przekaźniki to już standard i nie ma co tego dublować?

harryON


ad1.Trzeba zdjąc reflektor, wypiąć szkło odblaski itd, nic trudnego , radze czyścić sucha miękką szmatka bez żadnych specyfików.

ad4 Przekażniki nie są wcale potrzebne gdy ma się normalne zarówki. Jak pisałem wcześnij lepiej nie ryzykować zakładania żarówek 100W bo lampy sie zwyczajnie rozpuszczą , do tego na 99% spali się przełacznik "pająk" pod kierownicą.


1. na sucha szmatke tez bym uwazał bo sam kurz który jest na lustrze
jest mocno ścierny... sam tego doswiadczyłem dosłownie muskając
szmatką lustro... ja bym to przemył wodą i przedmuchał

4. spotkałem wiele opisów poprawy świateł w C4 własnie za pomocą
osobnego zasilania prosto z akku i pkaźników - ale trzeba zacząć od
pomiaru napięcia na zarówkach przy włączonym silniku i wszystko będzie
jasne, spadek tam nawet dwóch voltów to spora strata swiatła


bardzo wszystkim dziękuję, już mam prawie wszystko do rozpoczęcia akcji. Poza voltomierzem. Przy ostatnim włamie do auta buchneli mi razem z narzędziami:-(

pozdrawiam

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Światła C4/A6
PostNapisane: 03.paź.2006 14:13:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
mały v8 napisał(a):
harryON napisał(a):
1. czy żeby wyczyścić wszystko konieczny jest ddemontaż reflektora?
2. jeżeli tak to jak się do tego zabrać, gdzie są mocowania?
3. Jeżeli trzeba zdjąć lakierowane listwy pod reflektorami to jak to zrobić w przypadku gdy mam spryskiwacze reflektorów?
4. z tego co słyszałem na ostatnim poznańskim spocie w A6 C4 przekaźniki to już standard i nie ma co tego dublować?

harryON


ad1.Trzeba zdjąc reflektor, wypiąć szkło odblaski itd, nic trudnego , radze czyścić sucha miękką szmatka bez żadnych specyfików.

ad2.Lampa jest na czterych wkrętach dwa z góry , i dwa pod listwą Najlepiej wyjąc ja razem z kierunkiem.

ad3. Wysuń spryskiwacz do przodu, i podwaz śrubokretem lakierowana maskownice dyszy, sama dysza przechodzi przez otwór w listewce.

ad4 Przekażniki nie są wcale potrzebne gdy ma się normalne zarówki. Jak pisałem wcześnij lepiej nie ryzykować zakładania żarówek 100W bo lampy sie zwyczajnie rozpuszczą , do tego na 99% spali się przełacznik "pająk" pod kierownicą.


ad. ad.4 ale czy są standardem? 100W nie zamierzam zakładać

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 15:01:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 20:33:20
Posty: 74
Lokalizacja: Płock
dobrze, dobrze, nie zakładaj 100Watt-owych, bo wszystko w reflektorze spłynie jak margaryna z noża. Co do jakości świateł: ociec jeździ A6/C4 - te soczewki są do d..y, wcześniej miałem Passata B4 na zwykłych H4 i świeciło o wiele lepiej niż w A6. Może to czyszczenie wraz z zamianą na Philipsy coś faktycznie pomoże. Życzę udanych poprawek :peace:

_________________
A - agresywny
U - uprzywilejowany
D - dezaprobacyjny
I - ... i nie wiem, co jeszcze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 20:51:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 343
Lokalizacja: Otwock
Ja do konca tygodnia powinienem zrobić moduł do świateł, który ogranicza prąd w żarówkach w dzień, a w nocy świci na full, przełączanie na mosfetach (takie fajne tranzystorki. Jak zrobię to napiszę dokładnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 09:09:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2006 19:21:52
Posty: 69
Lokalizacja: DC / Gocław
I ja byłem przerażony świeceniem tych cholernych soczewek po zmianie samochodu, rozważałem zakup noktowizora od ruskich :D

U mnie osram +20m, czyli + 50% dał poprawienie widoczności na suchym (minimalne) a na deszczu nadal jest dramat - jeżdżę na słowo honoru.

Jeśli założę przekaźniki to już pająka pod kierą nie stopię, pytanie ile watów wytrzyma sam reflektor, bo możnaby wtrynić jakieś 70W co będzie kompromisem, macie jakieś doświadczenia?

Rozważam jeszcze czy w tą drugą soczewkę nibyprzeciwmgielną nie wsadzić jakiejś mocniejszej żarówki, wtedy jak mi ciemno to sobie zapalę drugi komplet, a nie będę wyglądał jak wieśniak, bo żarówki są 5cm od siebie. Pytanie tylko czy przeciwmgielne są na przekaźniku, czy też prąd idzie od włącznika pod nawiewami?
No i ile watów wytrzyma druga soczewa bo chyba jest mniejsza?

_________________
:: 100 C4 '93 AAT AT Avant - dużo tego A :) ::


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 09:12:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak zrobisz ten przekaźnik i wyczyścisz/zmienisz szkła i wyczyścisz
lustra i soczewki to zapomnij o 70W to wystarczy

druga soczewa jest od pmgielnych ktore sa tak wysoko że co byś
tam nie zrobił swojego zadanie dobrze nie spełnią więc luz :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 15:26:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
maciej_avant napisał(a):
Ja do konca tygodnia powinienem zrobić moduł do świateł, który ogranicza prąd w żarówkach w dzień, a w nocy świci na full, przełączanie na mosfetach (takie fajne tranzystorki. Jak zrobię to napiszę dokładnie.


to by było fajne:-) aprzełączanie będzie automatyczne /jakiś fotoelement/?

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 16:20:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 21:38:23
Posty: 179
Lokalizacja: Katowice
tak jak powiedzial hans rozebrac umyc delikatnie ciepla woda i mydelkiem wsadzilem Philipsy 50% wiecej swiatla wywalilem takie blaszki ze srodka i naprawde swieca zajefajnie lepiej niz w skodzie fabi z 2001r bo jechalem ostatnio tam dopiero ciemnosc :D

_________________
AUDI C4 V6 2,8L QUATTRO LPG Diego
-----------------------------------------


Stare Auto Młoda Kobieta Non Stop Robota ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 16:48:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
bodzio2 napisał(a):
tak jak powiedzial hans rozebrac umyc delikatnie ciepla woda i mydelkiem wsadzilem Philipsy 50% wiecej swiatla wywalilem takie blaszki ze srodka i naprawde swieca zajefajnie lepiej niz w skodzie fabi z 2001r bo jechalem ostatnio tam dopiero ciemnosc :D


to mnie podbudowałeś, bo mam jeszcze fabię i tam światłą świecą super w porównaniu do mojego A6

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: