.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.maja.2024 08:06:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2006 12:07:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 14:49:16
Posty: 225
Lokalizacja: Grodzisk Maz. / Brzozowa
Pawełw napisał(a):
wyłącz postojówki na czas pryskania szyby i po kłopocie

Zrób to w nocy podczas jazdy poza miastem :-)

_________________
Były: A8 '96 4.2 Quattro
Allroad '02 2.7T
Jest: A8L '04 4.2 benza - jedyny słuszny silnik :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 12:12:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
Iguana napisał(a):
A8 4.2 quattro 1996r. Nie wiem czy to będzie miało jakiś wpływ na schemat elektryki ale u mnie jest jeszcze centralny na podczerwień, która zresztą nie działa :-(

Przepis na kodowanie według instrukcji Audi 100:

- Dowolny kluczyk samochodu włożyć w wyłącznik zapłonu i włączyć zapłon

- Dodatkowym kluczykiem zamknąć drzwi kierowcy lub pasażera. Wyjąć kluczyk (celowe jest zamknięcie za pomocą tego kluczyka, którego kod ma zostać zapamiętany)

- Kluczyk, którego kod ma zostać wprowadzony do urządzenia sterującego skierować na czujnik podczerwieni i krótko nacisnąć na przycisk nadawania jeden do czterech razy. W celu wprowadzenia danych do pierwszej komórki nacisnąć przycisk jeden raz, do drógiej - dwa razy itd. Nadawanie kolejnych impulsów nie może odbywać się szybciej niz co jedną sekunde. Każdy impuls jest potwierdzany sygnałem dźwiąkowym alarmu.

- Po przerwie 5 sekund od ostatniego nadania impulsu ponownie nacisnąć na chwile przycisk nadawania. Samochód zostanie odblokowany i przebieg programowania pamięci jest zakończony.

Zakonczenie procesu programowania musi nastąpić w przeciągu 30 sekund od zamknięcia samochodu (punkt 2). W przeciwnym przypadku należy proces powtózyć przez ponowne zamknięcie drzwi kierowcy lub pasażera obok kierowcy.

Uwaga
Opisany proces należy przeprowadzić dla każdego kluczyka. Jeżeli nie wiemy, która komórka pamięci jest wolna ( na przykład przy kluczyku zapasowym), to należy ponownie wprowadzieć do urządzenia sterującego kody wszystkich kluczyków.

POWODZENIA :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 15:13:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 14:49:16
Posty: 225
Lokalizacja: Grodzisk Maz. / Brzozowa
Coś w tym stylu już sprawdzałem, ale może Twoja "obstrukcja" jest konkretniejsza :-) Na pewno sprawdzę. Dzieki.

_________________
Były: A8 '96 4.2 Quattro
Allroad '02 2.7T
Jest: A8L '04 4.2 benza - jedyny słuszny silnik :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2006 19:07:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2005 20:03:57
Posty: 231
Lokalizacja: okolice LUBLINA
Auto: Audi
w dziń tak robię jak mi nie trzeba pryskac maski ale w nocy :galy: to nie próbowałem :diabel:

_________________
AUDI -Absolutnie Uwiedziony Doskonałością Ideału


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 11:05:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Macie jakos dziwnie rozwiazane te spryski.
U mnie jest tak , ze jak chce szybe spryskac to normalnie sobie pryskam.... :diabel:
A jak chce na lampy troche plynu to musze przytrzymac kolo 4 sekund zeby spryski zadzialaly.
Proste ;)

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 11:34:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Timo napisał(a):
Macie jakos dziwnie rozwiazane te spryski.
U mnie jest tak , ze jak chce szybe spryskac to normalnie sobie pryskam.... :diabel:
A jak chce na lampy troche plynu to musze przytrzymac kolo 4 sekund zeby spryski zadzialaly.
Proste ;)


Inaczej nie znaczy dziwnie, po prostu w pierwszej wersji są dwa przekaźniki, jeden od spryskiwaczy reflektorów drugi od wycieraczek i sprykiwaczy szyb. W drugim rozwiązaniu jest jeden podwójny sterujący obydwoma tymi funkcjami z rozwiązanym problemen za szybkiego włączania się sprysków reflektorów .

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2006 20:01:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 14:49:16
Posty: 225
Lokalizacja: Grodzisk Maz. / Brzozowa
A trzeba by poszukać na allegro czy są jakieś przekaźniki z wstrzymaczasowymmaczem :-)

_________________
Były: A8 '96 4.2 Quattro
Allroad '02 2.7T
Jest: A8L '04 4.2 benza - jedyny słuszny silnik :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2007 00:09:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2005 14:49:16
Posty: 225
Lokalizacja: Grodzisk Maz. / Brzozowa
A więc zrobiłem tak: odkręciłem plastik pod prawym refletorem i wogóle odłączyłem pompkę. Na jesień polecam włączyć :-)

_________________
Były: A8 '96 4.2 Quattro
Allroad '02 2.7T
Jest: A8L '04 4.2 benza - jedyny słuszny silnik :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: