.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.maja.2024 05:44:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2006 20:22:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2006 12:28:52
Posty: 50
Lokalizacja: Międzybórz-Wrocław
NO wiec tak...

niebieski kabelek, to ten od mojego sterownika...

Podlaczylem to tak jak na zdjeciu:
Obrazek

No a jest potrzebny z wiadomych celow... zeby podlaczyc centralke do sterujacego...

Centralke podlaczalem znow z takiego shcematu:
Obrazek

Ale teraz tak analizuje ten schemacik, co podlaczylem i sadze,ze chyba pomylilem przewody, bo sadze,ze ten niebieski powienien isc raczej w przewod do kompresorka, a nie jak mialem w drzwi...

A co do tego drugiego aku,to niechcialem rozawalac czegos,chcialem tylko na sprawdzenie go podlaczyc, przeciez to nie ma roznucy z czego zasilany, waze zeby mial swoja wartosc!

A co do +12 spod kiery, to wlasnie gdzie najlepoiej polecasz...!? Bo owszem, jest tam full czerwonych kabelkow, ale pod ktory najlepiej...!?

_________________
moja była: Opel Astra 1.6 C16NZ '92
moja była: Opel Astra 1.6 X16SZ '95
moja obecna: Audi 80 1.9D 1Y '90


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2006 08:38:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Z tego co widzę, to powinno być dobrze. Według tego schematu niebieski jest poprawnie podłączony do drzwi (drzwi muszą być odcinane w momencie zadania sygnału z centralki). Proponuje zrobić mały test: odpiąć przewody od centralki i podać na przemian + i – na przewód idący do pompki (jedno podanie sygnału + lub – przez około 2 sek). Najlepiej (nie koniecznie) byłoby gdybyś zrobił to przewodem z bezpiecznikiem i to jakimś małym np. 5A. Jeżeli zamek będzie się otwierał i zamykał to problemu poszukamy w centralce.
Jeżeli wyżej opisane czynności nie wykażą usterki to proponuję zrobić suchy, test tylko że przy użyciu małej żarówki (5W-10W/ 12V), a nie miernika. Odłączysz przewód sterujący od pompki i podłączysz go do jednego bieguna żarówki. Drugą stronę żarówki najpierw podepniesz do minusa i kilkakrotnie wówczas zasterujesz zamykanie i otwieranie. Następnie do plusa i to samo. Jeżeli żarówka będzie się zapalała (oczywiście analogicznie do wysterowania) to od strony sterownika będzie ok i będziemy dalej zastanawiać się co jest przyczyną.

Plus podepnij pod zacisk nr chyba 30 (dochodzą tam grube czerwone przewody przykręcone nakrętką) pod przekaźnikami. Najlepiej zacisnąć oczko i przykręcić dodatkową nakrętką. Masę znajdziesz w brązowych przewodach przykręconych do słupka (widoczne na Twoim zdjęciu). Ewentualnie można podpiąć się pod przewody + i – idące z pompki.

Mam jeszcze prośbę podaj nazwę i typ tego sterownika lub ewentualnie doczytaj gdzieś w instrukcjach jaki jest czas wysterowania. W przypadku gdy czas wynosi 0,8s-1s jak w zamkach elektrycznych może (nie musi) wystąpić problem. Mianowicie taki krótki czas może nie pozwolić na otwarcie zamków pneumatycznych. Jeżeli czas jest dłuższy 3-3,5s jest ok.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2006 12:11:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 18:49:24
Posty: 82
Lokalizacja: Karpacz
jeśli moduł działa (pewnie tak cyka) to sprubój kable od sterowania podłączyć odwrotnie. jakbyś mógł mi przesłać schemat schemat sterownika to sprubowałbym ci to wszystko czytelnie wytłumaczyć i przesłał bym ci razem ze schematem (masz B3 model 89?)

_________________
Obrazek
Moje cztery OOOO

- B3 Limo PM
- C5 Limo AWT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2006 14:30:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2006 12:28:52
Posty: 50
Lokalizacja: Międzybórz-Wrocław
ok, bede kombinowal, a model sterownika wraz z zalaczonym schamtem napisze jak dotre do domu...

Ale mam jeszcze pytanko... troche glupie, ale... gdzie znajduje sie sterownik centralnego - mam tu na mysli kompresorek...

A mam audi z 90roku... tzn. wg nr fabrycznego, zostal wyprodukowany w 11.89, ale od polowy roku audi juz pisze juz nastepny rocznik!

_________________
moja była: Opel Astra 1.6 C16NZ '92
moja była: Opel Astra 1.6 X16SZ '95
moja obecna: Audi 80 1.9D 1Y '90


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2006 15:47:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 18:49:24
Posty: 82
Lokalizacja: Karpacz
w każdym razie masz model '89, a kompresorek /pompka znajdjue się w bagażniku w prawym górny rogu pod pasami tak jakby na nadkolu. jak odsłonisz tą wyścielinę to ją tam bez problemu zobaczysz!

_________________
Obrazek
Moje cztery OOOO

- B3 Limo PM
- C5 Limo AWT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 21:07:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2006 12:28:52
Posty: 50
Lokalizacja: Międzybórz-Wrocław
ok, poradzilem sobie... schemat polaczenia wyglada tak:
Obrazek

Zasilanie podlaczylem pod zapalniczke na bezpieczniku 10A, a kable od migaczy wpialem w kosteczke u gory... wszystko ladnie smiga, tylko zamykam auto malym przyciskiem w pilocie a otwieram duzym, a sadze,ze powinno byc inaczej, ale cos... wazne ze dziala... ;)

P.S.
Natepne wyzwanie, to obrotomierz... :)

_________________
moja była: Opel Astra 1.6 C16NZ '92
moja była: Opel Astra 1.6 X16SZ '95
moja obecna: Audi 80 1.9D 1Y '90


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 21:21:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.gru.2005 18:35:46
Posty: 220
Lokalizacja: Rzeszów
Tez nosze sie z wymiana centralki - cos szwankuje, poza tym mam pilot w kluczyku. Grot lata juz jak starej babie cycki. Podobaja mi sie sterowniki z pilotami w kluczyku - scyzoryku. Warto jest kupowac taki bajer, czy rozlezie mi sie to niedlugo po kupieniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 21:47:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2006 12:28:52
Posty: 50
Lokalizacja: Międzybórz-Wrocław
ale co Ci szwankuje w centralce...!?

Ja mam oryginalny skluczyk - scyzoryk od mercedesa, wiec mi sie chyba nie rozlezie, ale widzilaem na allegro wlasnie takie kluczyki po 12zl+koszt przesylki i tez sie zastanawiam czy sobie nie kupic... zwlaszcza,ze mozna ich tam umiescic 4, a ja mam inny do dzwi, a inny do stacyjki (swojego czasu stacyjka podziekowala).

Tutaj link:
http://ssl.allegro.pl/item150924869_4_d ... eloku.html

Mial ktos z tym stycznosc!?

A tak patrze na allegro za tymi scyzorykami, i... stwierdzam,ze nie jest to takie tanie jeszcze...
http://ssl.allegro.pl/search.php?string ... &country=1

_________________
moja była: Opel Astra 1.6 C16NZ '92
moja była: Opel Astra 1.6 X16SZ '95
moja obecna: Audi 80 1.9D 1Y '90


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 22:26:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.gru.2005 18:35:46
Posty: 220
Lokalizacja: Rzeszów
Szwankuje mi sam pilot, gro lata, wymienialem baterie na nowa, oddalem go do poprawienia sciezek bo ponoc nienajlepiej sie mialy... Ale nadal raz otwiera raz nie, patrzylem czy cos sie nie rozlaczylo przy odbiorniku, czy moze cos nie laczy - wsio jest ok. Wiec mysle nad czyms nowym, cos z tych rzeczy - http://ssl.allegro.pl/item155126318_zda ... rmach.html
Jak myslisz? Nadaje sie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 11:35:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2006 12:28:52
Posty: 50
Lokalizacja: Międzybórz-Wrocław
nadac sadze,ze sie nada... zwlaszcza,ze ma pare ciekawych opcji... zwlaszcza u nas w audi przy pneumatycznym zamku mozliwosc zmiany czasu wysterowania...

Ja tam narazie czatuje na same kluczyki... bo centeralke tyle co zamnontowalem... ;)

Co do Twojego aktualego sterownika, to sadze,ze mozesz miec zimne luty, pytanie tylko gdzie...!? Czy w pilocie czy w sterowniku... ale skoro polota dawales do sprawdzenia fachowcowi, to chyba jest ok...

_________________
moja była: Opel Astra 1.6 C16NZ '92
moja była: Opel Astra 1.6 X16SZ '95
moja obecna: Audi 80 1.9D 1Y '90


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 16:13:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.gru.2005 18:35:46
Posty: 220
Lokalizacja: Rzeszów
Ok, przy zastrzyku gotowki bede myslal o zakupie nowki. Jak juz bede mial, to odezwe sie z pewnie jeszcze z jakims zapytaniem. Dzieki za rady. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 19:00:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2006 08:54:47
Posty: 21
Witam a moze ktos wie jak zamontowac sterownik centralnego w audi 100 c3 z 88r??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2009 15:11:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2006 12:28:52
Posty: 50
Lokalizacja: Międzybórz-Wrocław
Mkowalewski zalezy jaki sterownik... nic o nim nie napisales itp... daj nam chociaz szanse Ci pomoc...

_________________
moja była: Opel Astra 1.6 C16NZ '92
moja była: Opel Astra 1.6 X16SZ '95
moja obecna: Audi 80 1.9D 1Y '90


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: