.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 10:07:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 12:06:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Spróbuj z tymi stykami, jak nie pomoże to odezwij się na pw to coś wymyślimy.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2007 20:21:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 00:30:59
Posty: 190
Lokalizacja: kraina medalików
Jeśli mowa o tym "kontakcie" to jakiś spraj do poprawy styków?

Jaki polecacie?

_________________
Kiedyś:
długo by pisać

Teraz:
małe i zwinne A3 1,9TDI (AHF) 110KM
i parę innych jeżdzidełek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2007 16:09:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
W elektronicznym na pewno ci podadzą odpowiedni ;) Różnią się liczbami, ale poproś o mocno czyszczący.
I jego nazwa to właśnie "Kontakt (75)" (numer przypadkowy wpisałem).

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2007 06:56:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Miałem ten sam problem.
Nie pamięta kluczy.
Robiłem to jednak na liczniku Immo1.
Transpondery mam Immo2. Zobaczę na innym liczniku czy będzie ten sam numer.
Oczywiście mój oryginalny działa bez zarzutu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2007 12:49:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 00:30:59
Posty: 190
Lokalizacja: kraina medalików
Dopisałem transpondery wyciągnięte z kluczyków, a następnie je wsadziłem do kluczy.

Teraz mi "prawie" działa. Kluczyk w stacyjce ma pewien luz po długości i przy odpalaniu muszę go dociskać - wtedy % odpalań za 1 razem wzrasta ale to i tak nie 100%.
W tej chwili to jakieś 75% odpalań za 1 razem.

Jak nie odpali to niekiedy wystarczy tylko przekręcić kluczyk nie wyciągając go, a niekiedy trzeba wyciągnąć i poruszać antenką (cewką) immo.

Jestem już i tak dobrze, że nie jeżdżę na plastikowym kluczu.

Jeszcze nie miałem czasu na kupno "kontaktu" i potraktowanie styków.

_________________
Kiedyś:
długo by pisać

Teraz:
małe i zwinne A3 1,9TDI (AHF) 110KM
i parę innych jeżdzidełek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2007 23:34:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Wyczaiłem że istotna jest cewka przy stacyjce.
Miałem mozliwość podmiany cewki razem z zegarami.
Cewka od IMMO2 nie chciała współprcować z zegarami od IMMO1.
Natomiast cewka od IMMO1 czytała bez problemu na zegarach IMMO1 i IMMO2.
Jeśli IMMO na problemy z za niskim sygnałem najprościej byłoby dowinąć trochę zwojów aby polepszyć interferencję elektromagnetyczną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 16:43:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 00:30:59
Posty: 190
Lokalizacja: kraina medalików
siwus napisał(a):
Jeśli IMMO na problemy z za niskim sygnałem najprościej byłoby dowinąć trochę zwojów aby polepszyć interferencję elektromagnetyczną.


:!!: Czy możesz bardziej po polsku :!!:

Czy nawinąć normalnie drucik po zewnętrznej części cewki tak jak na poniższym zdjęciu?

Obrazek

_________________
Kiedyś:
długo by pisać

Teraz:
małe i zwinne A3 1,9TDI (AHF) 110KM
i parę innych jeżdzidełek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2007 01:56:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Najpierw sprawdź czy zegary masz tego samego typu IMMO.
Są tylko dwie możliwości immo1 lub immo2.
Co do nawijania cewki na istniejący czytnik to nawinałbym w miarę cienkim drutem ilośc zwoji zwiększoną do rezystancji 35 omów .
Potem zostaje przelutować styki do nawiniętej własnoręcznie i sprawdzić cy pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2007 10:25:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 00:30:59
Posty: 190
Lokalizacja: kraina medalików
Jak sprawdzić w zegarach immo czy jest 1 czy 2 generacji?
Liczniki są bardzo podobne, różnią się tylko fisem.

Zauważyłem, że jak odpalam rano auto to jest w miarę OK (zawzyczaj za 1 razem pali) ale jak pojeżdźę z pół godziny, pójdę np. do sklepu to zaczynają się problemy.

Teraz to już myślę chyba nawet o wywaleniu tego immo, tym bardziej że muszę sprzedać auto bo potrzebuję auto dostawcze - najprawdopodobniej t5.

_________________
Kiedyś:
długo by pisać

Teraz:
małe i zwinne A3 1,9TDI (AHF) 110KM
i parę innych jeżdzidełek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2007 13:19:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Jest taki program pt. Vag eeprom programmer 1.3
Komunikuje się z eepromem w zegarach po linii K.
Wyświetla typ immo, przebieg ,pin , model auta i zawartość EE.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 10:17:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 00:30:59
Posty: 190
Lokalizacja: kraina medalików
Aż mi głupio :diabel:

Znomu muszę się pokłonić koledze Kobra7 - Włodek jesteś WILEEEEELKI <-

Twoja podpowiedź telefoniczna pomogła.

Z tego co widzę znowu mogę śmigać zapominając o problemach z kluczykami i immo :P

Mimo, iż temat styków, przewodów i lutowania niejednokrotnie był już na forum to jakoś dopiero Włodek telefonicznie uzmysłowił mi gdzie szukać i .....

:!!: UDAŁO SIĘ :!!:

Mam nadzieję, że moja euforia nie skończy się za parę godzin lub dni.

Pozdrawiam wszystkich którzy próbowali mi pomóc oraz oczywiście tych którzy czytają ten wątek.

_________________
Kiedyś:
długo by pisać

Teraz:
małe i zwinne A3 1,9TDI (AHF) 110KM
i parę innych jeżdzidełek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 11:13:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Napisz co zrobiłeś.
Pomożesz innym, którzy mają taki sam problem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2007 11:35:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 00:30:59
Posty: 190
Lokalizacja: kraina medalików
U mnie problem wystąpił taki sam jak standardowa przypadłość w a4 opisywana niejednokrotnie na forum.

Podczas rezania FISa czyli wymiany licznika, a co się z tym wiąże podpięcia kilku dodatkowych kabli i mocowania nowego przełącznika wycieraczek najwidoczniej naruszyłem kostkę przy cewce immo.

Wiem, że większość pisała o stykach i o lutowaniu ale ja jakoś po zmierzeniu rezystanicji (była prawidłowa) uparłem się, że to nie tędy droga.

I tu się pomyliłem.

Ostatnia praca, która jak do tej pory przyniosła skutek to:
skrócenie o kilkanaście milimietrów przewodów idących do cewki immo i przylutowanie ich do pinów, które wcześniej były fabrycznie montowane zaciskowo. W autach, w których da się łatwo zdjąć cewkę fachowcy polecają przylutować kabelki bezpośrednio do cewki ale w a6/4b nie jest to takie proste - trzeba podobno rozkręcić stacyjkę. Lutowanie bez zdjętej cewki wymagało by chyba pomocy człowieka gumy!
Dodam jeszcze, że piny z drugiej strony kabli (przy liczniku) lutowałem przy przekładce licznika więc teraz było to zbędne.

Gdybym od razu posłuchał kolegów miałbym to już dawno za sobą.

Jak widać na moim przykładzie to, że rezystancja jest OK wcale nie świadczy o tym, iż wszystkie styki są poprawne.

Jeśli komuś zdarzy się taki problem jak u mnie czyli problem z czytaniem kluczy, pierwsze co mu proponuję (co można wykonać samemu i znikomym kosztem) to polutowanie wszystkich styków na drodzie cewka - licznik (lub immo).

Temat posta to problem z dopisaniem kluczy, ale teraz wiem, że powinien być raczej problem z czytaniem kluczy przez immo, co oczywiście w konsekwencji nastręcza problemów w czasie dopisywania kluczy.

Jeszcze raz pozdrawiam OLO

_________________
Kiedyś:
długo by pisać

Teraz:
małe i zwinne A3 1,9TDI (AHF) 110KM
i parę innych jeżdzidełek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 10:31:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2007 18:37:34
Posty: 31
Chyba trafilem ciekawy temat.
Mam Audi A6 -98 rok. Od kuona nie dzialaly piloty w kluczykach. Gdy pojechalem do serwisu w Anglii i powiedzieli mi, ze nieda sie zakodowac kluczy, prawdopodobnie modul komfort jest uszkodzony. Zgarbilem sie i olalem sprawe. Tydzien temu bylem w Polsce i kolega powiedzial, ze moze sprubowac zakodowac kluczyki - manualnie. Sposob byl taki jak w WV, otworzyc drzwi kluczykiem, wlozyc go do stacyjki, wlaczyc zaplon i ma dzialac. Zrobilismy tak chyba z 10 razy i udalo sie :) Zadzialalo ale niestety tylko na chwile. Po przejechaniu sie kilku kilometrow, pilot przestal dzialac. Udalem sie wiec do fachowca, ktory ma w bagazniku milion komputerow i kabelkow. Podlaczyl sprzet i pokazaly sie bledy centralnego zamka i kluczyka. Wykasowal je ale to nic nie dalo. Nie mogl zaprogramowac kluczy. Udalem sie wiec do ASO lecz tam nie mieli czasu, aczkolwiek pracownik powiedzial mi jak kodowac klucze. Tym razem jeden klucz mial byc w stacyjce (wlaczony zaplon) a drugim 4 razy zamykanie drzwi i przycisniecie otwierania na pilocie. Niestety dupa, kluczyk dalej nie dziala. Ogladalem go w srodku i nie ma zadnych uszkodzen.
Mozecie cos zarazdzic w tym temacie?

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 13:42:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
stabio napisał(a):
Chyba trafilem ciekawy temat.
Mam Audi A6 -98 rok. Od kuona nie dzialaly piloty w kluczykach. Gdy pojechalem do serwisu w Anglii i powiedzieli mi, ze nieda sie zakodowac kluczy, prawdopodobnie modul komfort jest uszkodzony. Zgarbilem sie i olalem sprawe. Tydzien temu bylem w Polsce i kolega powiedzial, ze moze sprubowac zakodowac kluczyki - manualnie. Sposob byl taki jak w WV, otworzyc drzwi kluczykiem, wlozyc go do stacyjki, wlaczyc zaplon i ma dzialac. Zrobilismy tak chyba z 10 razy i udalo sie :) Zadzialalo ale niestety tylko na chwile. Po przejechaniu sie kilku kilometrow, pilot przestal dzialac. Udalem sie wiec do fachowca, ktory ma w bagazniku milion komputerow i kabelkow. Podlaczyl sprzet i pokazaly sie bledy centralnego zamka i kluczyka. Wykasowal je ale to nic nie dalo. Nie mogl zaprogramowac kluczy. Udalem sie wiec do ASO lecz tam nie mieli czasu, aczkolwiek pracownik powiedzial mi jak kodowac klucze. Tym razem jeden klucz mial byc w stacyjce (wlaczony zaplon) a drugim 4 razy zamykanie drzwi i przycisniecie otwierania na pilocie. Niestety dupa, kluczyk dalej nie dziala. Ogladalem go w srodku i nie ma zadnych uszkodzen.
Mozecie cos zarazdzic w tym temacie?

Pozdrawiam.


Moze bateria jest slaba :?: Wymien baterie ;) A prawidlowa recepta na zakodowania pilotow to:
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 13:13:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2007 18:37:34
Posty: 31
Dziekuje za odpowiedz. Baterie wymienilem w Polsce wiec teraz powalcze z kolejnym sposobem kodowania. Najgorsze jest to, ze mam tylko dwa klucze z pilotami (jeden zmasakrowany) i dwa bez pilota w tym jeden plastikowy. Ciezko wiec stwierdzic, ktory kluczyk jest ze sprawnym pilotem tzn, ktory ma numer.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2007 23:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2007 18:37:34
Posty: 31
No wiec lipa. Nic sie nie dzieje. Mam pytanie. Moze mi ktos powiedziec jak zakodowac kluczyk Vagiem? Mam A6, 98 rok, 2.4 benzyna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 16:31:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2006 18:11:46
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
stabio napisał(a):
No wiec lipa. Nic sie nie dzieje. Mam pytanie. Moze mi ktos powiedziec jak zakodowac kluczyk Vagiem? Mam A6, 98 rok, 2.4 benzyna.


Proszę bardzo :diabel:

-> http://www.vag-com.pl/programowanie-pilotow.htm <- :!!:

a na przyszlość postaraj się zaprzyjaźnić z wyszukiwarką :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 17:16:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2007 18:37:34
Posty: 31
Dziekuje za odpowiedz. :) Co do wyszukiwarki to mam jej juz dosc. Walcze od kilku dni i jedyne co znajduje to informacje o zlotach :)

Jeszcze jedno. Moze mnie ktos pokierowac do temayu zwiazanego z instalacja Vag-Usb ? Mam cholera problem. W ustawieniach Windowsa XP, kabelek ciagle widnieje jako USB Serial Port (czy cos takiego) a nie jako Ros-tech. W momencie gdy podaje sciezke do sterownikow w katalogu gdzie zainstalowal sie program, system nie znajduje sterownikow. Niestety przez to nie moge odpalic programu, poniewaz w pierwszej konfiguracji sprawdza port i wypisuje, ze Com3 jest ok ale nie ma Interfejsu :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2007 00:31:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2007 22:29:58
Posty: 29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podłącz do złącza diagnostycznego w aucie, włącz zapłon i uruchom program. :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: