.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 22:10:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 16:48:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
Siwus lub Yates czy mozecie powiedzieć coś więcej o waszych sposobach ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 18:13:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.mar.2007 13:18:04
Posty: 30
Lokalizacja: Żywiec
Ja naprawiłem to w firmie tiptronic z Żor zapłaciłem 500zł i narazie jest wszystko OK.Miałem trochę skomplikowaną naprawę gdyż oprócz tego procesora miiałem połamane bolce oporowe od wskażników: obrotomierza,temperatutry,paliwa i ładowania akumlatora.Bolce te połamały się przez to,że jeżdziłem pół roku z zepsutym licznikiem i jak robiło się cieplej i licznik "wskakiwał" to te wskazówki goniły z dużą siła góra-dół.

_________________
A4 B5 Avant 1,9 Tdi /115KM 2000 rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 22:26:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
moze ktoś zna jakaś firme zajmującą się naprawą liczników z wojewodztwa opolskiego lub dolnośląskiego byłbym wdzięczny za jakis namiar swoja drogą lepiej naprawić licznik czy kupić uzywany i zakodować ? czy naprawa jest trwała? jest na to gwarancja? dzięki wielkie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 23:18:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
Moze ktoś podpowie poszukuje firmy ktora zajmie sie naprawą licznika wrocław, opole, katowice w tych rejonach będę bardzo wdzięczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 23:44:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Mam nowe procesory motoroli do tych liczników i mogę naprawić takie zegary.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 19:06:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2004 20:30:25
Posty: 150
Lokalizacja: Bogatynia
Witam, mam podobny problem. Ile ma kosztować ten procesor?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 14:36:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2011 14:30:16
Posty: 9
Po 4 latach bezproblemowej jazdy moje 11 letnie audi zaczyna szwankować :/
Czy może ktoś napisać czy wygrzanie procka daje dobre efekty?
I jak mocno go wygrzać?
Kiedy auto stoi na dworze przez noc to mam rano przez chwilę migotanie zegarów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 14:37:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2011 14:30:16
Posty: 9
Wydatek 400zł na nowy procesor do tak starego auta to trochę przegięcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 14:43:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
sprawny licznik 500.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 14:47:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2011 14:30:16
Posty: 9
Wcześniej pisałeś o wygrzewaniu może warto spróbować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 15:15:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2011 14:30:16
Posty: 9
Vag pokazuje błąd napięcia akumulatora czy to moze mieć coś wspólnego?
00668 - Supply Voltage Terminal 30
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 16:07:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma co wygrzewać, tam pada wewnętrzna struktura motoroli 908AZ60, tylko wymiana na nowy i wgranie identycznego oprogramowania flash i eprom, ta motka jest zabezpieczona i jak nie znasz security bytes to i tak nic nie zdziałasz chyba że programatorem ETL który czyta te motki nawet zabezpieczone, zakup na allegro nie daje gwarancji że za kilka dni zegar nie padnie.

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 16:31:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2011 14:30:16
Posty: 9
Przed chwilą mierzyłem napięcie na akumulatorze jest 11,8V czyli sporo za mało.
Ten problem z licznikiem mam po otwarciu drzwi prawie codziennie rano zanim jeszcze włożę kluczyk do stacyjki.
Dzisiaj nawet wydawało i mi się że słyszę przekaźnik który kilka razy się załącza.
Z drugiej strony auto stało od 7:00 do 19:00 na dworze wsiadam i nic się nie dzieje. Chyba najpierw podmienię akumulator dopiero będę się martwił co z licznikiem... Na razie wyczyściłem klemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2011 06:51:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2011 14:30:16
Posty: 9
Dzisiaj po przeczyszczeniu klem zegary mignęły tylko 2 razy przy otwarciu drzwi i później było ok. Ale aku przed odpaleniem 11,8V. Nie napisałem, że było już tak, że zegarek zresetował się sam w środku nocy i raz przy odpalaniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2011 18:38:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Witam,
przyłączę się do dyskusji.

Procesory padają rzadko - najczęściej ich połączenie z płytą - wymiana oczywiście pomaga w obu przypadkach :)

Proponuję zanim wyda się te 400 zł przelutować połączenie procesora, a jeszcze lepiej zdjęcie i postawienie procka na nowo.

Myślę, że w 90% przypadków to pomaga - reszta to ściema naprawiających - Ty dostaniesz procesor poprzedniego klienta, a Twój trafi do następnego. Zyski do kieszeni naprawiającego :)

Sam jestem elektronikiem z wykształcenia i zamiłowania - nie pracuję w tym zawodzie, ale ciągle naprawiam "za browara" coś co cwaniacy wycenili na dobre kilka stówek, a ponieważ mam stały kontakt z osobami którym naprawiam to wiem, że działa bezproblemowo jeszcze długo i usterka nie powraca.

Naprawę licznika kolegi wycenili - ponad roku temu na 350 zł - naprawiłem mu w godzinę i działa do dziś - Laguna 2002r - reflow procka - koszt materiałów - dokładnie nie liczyłem, ale nie więcej niż 5 zł.

Nie lubię cwaniaków i oszustów - dlatego poruszam temat - może kogoś to uchroni.

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2011 18:53:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Jak naprawisz więcej niż setkę tych liczników to wtedy będziesz się mógł wypowiadać.
80% to uszkodzona struktura procesora.
Reszta to popękane przelotki a nie brak styku procka z płytą.
Przelotki na całej płycie a nie tylko w okolicy procesora.
Podgrzanie procka hotairem przy lutowaniu nóżek przynosi
poprawę na "jakiś czas".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2011 19:16:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Setek nie naprawiłem, ale obracam się w tym środowisku i znam kilka osób - dokładnie 4 postępujące w ten sposób - podmiany procków/mostków/GPU na wyciągnięte z innego sprzętu.

Co do szczegółów problemu - jak pisałem najlepiej na początek przelutować, a nie przygrzać hotem.

Przygrzanie to jedynie sposób na diagnozę - nie naprawę.

Problem leży w przepisach UE i dotyczy nie tylko liczników - spoiwo bezołowiowe - przygrzanie faktycznie pomaga na chwilę, wymiana spoiwa na nieunijne (ołowiowe) często na długo.

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2011 19:47:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2011 17:36:44
Posty: 3
[quote="sebastian_k"]Setek nie naprawiłem, ale obracam się w tym środowisku i znam kilka osób - dokładnie 4 postępujące w ten sposób - podmiany procków/mostków/GPU na wyciągnięte z innego sprzętu.

Co do szczegółów problemu - jak pisałem najlepiej na początek przelutować, a nie przygrzać hotem.

Przygrzanie to jedynie sposób na diagnozę - nie naprawę.

Problem leży w przepisach UE i dotyczy nie tylko liczników - spoiwo bezołowiowe - przygrzanie faktycznie pomaga na chwilę, wymiana spoiwa na nieunijne (ołowiowe) często na długo.[/quot


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2011 08:19:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.paź.2011 14:30:16
Posty: 9
Zna ktoś kogoś kto może coś takiego naprawić w południowo centralnej Polsce - Łódź, Częstochowa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2011 08:45:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Możesz popytać w serwisach laptopów - tam, gdzie naprawiają płyty główne - mają sprzęt i pewnie sobie poradzą.

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: