podłaczając się do tematu - mam podobny porblem z tym że z tego co zdiagnozowałem sprawa ma się nastepująco:
aoto przestało grzac całkowicie - z nawiewów niezaleznie od temperatury silnika leciało tylko zimne powietrze. po przejzeniu forum znalazlem uwagi dotyczące silniczk aprzepustnicy - zdjałem plastikowe podszybie no i okazało si eze pomimo zmian potencjometrem w kabinie z LO na HI nic w okolicach dmuchawy si enie rusza. Ręcznie przesunołem dziwgnie ( ta po lewej stronie nagrzewnicy stając przedem do auta_ do przedu i w auci eplawilo sie cieplo - wtedy zabrłem sie za silniczek - po jego zdemontowaniu i rozkreceniu stwierdzielm co nastepuje:
sam silniczek bez trybikow pracuje w taki dziwny sposob - po podlączeniu kostki zasilającej skokowodizłą - niedziala dziala - niedziala - robiąc kilka obrotow i zatrzymujac się - i to wsyztko bez ruszania potencjometru - po załozeniu trybikow dziala to w ten spsob ze dzwigienka kotra przesuwa przepustnice skokowo zmierza do jednego skrajnego polozenia no i jak dojdzei do ogranicznika to sie zatrzymuje -
Czy znczy to poprostu ze szilniczek jest kopniety ? czy to os z elektryką ? - dodoatkowo w tej obudowie s mechanizmem oporcz szilniczka i trybikow jest jakby potencjometr - ktory przy recznym przesuwaniu w prawo lub lewo wzbudzal lub wylaczal silniczke ( ktory jednak cały czas pracowal skokowo)
PS - dodatkowo przy mierzeniu miernikiem tego co wychodzi z kostki udało mi sie na potencjometrze w kabinie zejsc do temperatury 3 stopnie a idąc w gre nawet do 60 stopni