mAr$zx napisał(a):
nie wiem dokładnie jak jest u Ciebie bo jest kilka rodzai liczników jak i modułów AC, AC+BC, BC itd do tego dochodzi VDO albo UN4 i do 4/5cylindrów i do V6 u mnie te zworki są na module AC+BC z boku licznika pierwszą reulujesz czy + czy - innymi 5,10,15% jak chcesz takie dokładne wytyczne co do tej kalibracji i dokładnego ustawienia to wieczorem mogę wrzucić Ci na serw pdf'y z instrukcją. A z tym stabilizatorem to weź jeszcze spróbuj kupić w sklepie elektronicznym stabilizator 7810 i włóż go odwrotnie do licznika czyli nie blaszką do płytki bo może tamte dwa stabilizatory coś nie tak bo takie dziwne skoki na tych wskaźnikach to właśnie od stabilizatora bo inną opcja są tylko te "zimne luty" bo wątpię żeby Ci się czujnik paliwa popsuł. A tak bardziej osobiście to obstawiam na zimne luty i stabilizator.
witam, w dalszym ciągu nie uporałem się z tym licznikiem i zaczyna mnie to denerwować
mam licznik UN4 AC + BC. Stabilizator wymieniony, zimnych lutów nie ma. Temperatura wskazuje kiedy jej się podoba. Okazało się że czujnik temperatury jest do wymiany (duży 4-pinowy na prawej głowicy). Spięty jest na krótko, raz działa a później nie działa. Paliwo wskaźnik pokazuje ale wariuje. Np. pokazuje niewiele ponad rezerwę i BC informuje że jest jeszcze paliwa na 100 km, cofam kluczyk, ale na tyle by prąd działał (zapłon wyłączony, ale wentylator działa, szyby elektryczne itd.) po czym z powrotem włączam zapłon a BC pokazuje że paliwa mam na 400 km i wskaźnik leci na ponad połowę i znowu opada. O co chodzi?