.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 18:16:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B2 1.6D] Coś nie tak ze stacyjką
PostNapisane: 29.maja.2007 17:27:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 23:28:33
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Poprzedni właściciel (albo nawet jeszcze wcześniejszy) założył obejście na uszkodzoną stacyjkę, a ja cały czas odkąd mam ten samochód też z tym "patentem" jeżdżę, jednak to co ostatnio się dzieje to już przesada i muszę chyba to zrobić porządnie.
O co chodzi:
Kiedyś coś (nie znam się, więc nie wiem co) w okolicach stacyjki się zchrzaniło. Objaw jest taki, że mimo przekręcenia kluczyka nie ma żadnej reakcji - nie działają kierunkowskazy, świece nie grzeją, wskaźniki paliwa i temperatury się nie podnoszą (podczas jazdy - przy kręceniu kierownicą - też tak samo wszystko się wyłącza) i muszę albo poruszać kluczykiem, albo np. walnąć energicznie w kierownicę.
Gdyby nie założony dodatkowy przełącznik (właśnie ten "patent"), który wymusza zasilanie elektrozaworu pompy wtryskowej, nie mógłbym w ogóle jeździć...

Co tu może być "nie tak"?

_________________
80 B2 1.6D '82 vel "Czarna Wołga" R.I.P. :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 19:05:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kup na złomie stacyjke , zrób to jak należy i nie dociekaj, to wbrew pozorom ważny element wyposażenia odpowiadający równiez za bezpieczeństow, wyobraż sobie że na kretej drodze w nocy gasną Ci swiatła, albo stacyjka blokuje kierownice na zakręcie....dalej sobie sam dopowiedz. Myśle że ktoś z klubowiczów ma takową częśc proponuje zamieścic ogłoszenie w dziale ogłoszeń.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra