.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 03:15:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Cb radio-gwizd w głośniku.
PostNapisane: 05.sty.2011 10:19:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Podpowiedzcie proszę jak zlikwidować gwizd w CB radiu?
W moim "Snickersie" każde radyjko "gwiżdże"-wyższe obroty-nasilający się gwizd.Czy to nowiutki President JFK II,czy starszy Midland czy też jakiś Uniden.
Podłączałem radyjko do gniazda zapalniczki,również bezpośrednio do aku.I dławikiem czy bez w każdym przypadku radio gwiżdże.Wymieniałem kondensator przeciw zakłóceniowy w alternatorze na nowy.I nic.
Poradźcie coś bo mnie już nerwa chwyta.

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2011 10:24:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
hmm źle zestrojona antena?
pokrętło squelch nic nie daje?

ps,ja na ten przykładmamz akłócenia w radiu, w momencie, gdy m isię ABS ząłączy haha :): Na śniegu, jak mi abs zaskoczy, to w radiu pojawiają się dodatkowe dźwięki szumy i piski :) Podczas normalnego hamowania, nic takiego się nie dzieje. :peace:

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2011 10:36:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Antena zestrojona idealnie,każda po kolei strojona za każdym razem do każdego radia.Czy to ML 145,Sirio czy też Wilson

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2011 10:38:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
a sprawdzałeś,czy w innych samochodach te radyjka zachowują się tak samo ?

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2011 11:04:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
O tym też pomyślałem i sprawdziłem-nie gwiżdżą.Dlatego tu szukam rozwiązania.

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2011 11:17:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
straciłęm pomysły...
Natomaistco zauważyłem u siebie.
Gdy mam podłączoną nawigację do zapalniczki, to gdy przewód mam niedaleko radia (10-15cm) , to w cb mam straszne zakłócenia

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2011 11:27:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Cytuj:
Podpowiedzcie proszę jak zlikwidować gwizd w CB radiu?


Trzeba dojść do tego, który element zakłuca ( podejrzewam alternator albo cewkę lub aparat zapłonowy ) i na próbę podmienić te elementy ( kupować w ciemno tez nie ma co ) i w ten sposob dochodzic przyczyn zakłucenia. Mozna spróbować odkłucać te elementy ale to walka z wiatrakami :/

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Ostatnio edytowano 05.sty.2011 11:35:18 przez ZiPi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2011 11:33:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
ZiPi napisał(a):
Cytuj:
Podpowiedzcie proszę jak zlikwidować gwizd w CB radiu?
Walka z wiatrakami :/

No to mnie pocieszyłeś kolego ZiPi
Podpisał się DżiPi :peace:

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2011 11:54:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Edytowałem trochę ;)
Tak się składa, ze zakłucenia do radia wchodza dwiema drogami :
90 % przez antenę ( łatwe do sprawdzenia, trudne do usunięcia )
10% przez zasilanie ( łatwe do sprawdzenia i usunięcia ). W tym przypadku dajemy filtry na kablu zasilającym CB radio.
Najlepsze CB radia, posiadające najlepsze filtry przeciwzakłuceniowe, które nie zrujnuja portwela, to pierwsza, filipińska wesja Presidenta Herberta, Jopix Omega i radyjka firmy Yosan. Jak te nie dadzą rady, to pozostaje wymiana zakłucającego elementu w aucie, co tez nie jest 100 % gwarancją, ze wymieniona część nie będzie zakłucać.
Proste elementy np. alternator, silniczki elektryczne np wycieraczek mozna próbować odkłucać dławikami ale do tego potrzebna jest wiedza, umiejętności i czas, więc łatwiej taki element po prostu wymienic. Są elementy w autach, które zakłucają i których tak łatwo nie da sie wymienic albo sa bardzo drogie np. pompy common rail, albo sterowniki ECU, wtedy jest klops :/

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2011 21:22:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
kolego miałem podobnie, po pierwsze musisz zlokalizowac czy przez antene ci zakłóca czy przez zasilanie, odpinasz antene od radia i sprawdz czy nadal zakłóca jeżeli tak to musisz zlokalizowac zakocenia od anteny sprawdzic jak masz ułożony przewód i czy antena ma dobrą masę, największe zakłocenia pochodzą od przewodów WN, w jakim stanie je masz , ja później się dowiedziałem że najlepsze do likwidacji zakłoceń są filtry ferydowe, nawijasz na nie przewody zasilające od radia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 10:07:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Po odłączeniu anteny radyjko nie gwiżdże.Masa anteny OK.Przewód antenowy ułożony po lewej stronie auta.Żadne inne kable dodatkowe tamtędy nie idą.
:?:

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 11:20:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
u mnie trochę świruje jak włączam wycieraczki czyli na pewno silniczek elektryczny jest w stanie dokonać zakłóceń , do tego hid-y sieją też ale minimalnie

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 12:42:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
to zaklócenia masz od anteny, ciekawe jaki przewód antenowy masz zastosowany jest na nim jakiś opis, chodzi dokładnie o ekran na nim, po drugie gdzie dokładnie masz tą antenę ? kabel do cb powinien miec opornosc 50 omów przewaznie stosowany jest rg-58, ja u siebie zakladałem h-155 jest trochę sztywniejszy ale niezawodny trzeba również pamietać zeby przed zestrojeniem przewód nie był dłuzszy niż 3.6 metra później można sobie przedłużac i dowiec sie dokładnie jaki swr do Twojego radyjka, najlepiej jakbyś sobie sam to ustawiał bo kiedyś jak byłem u gościa to tylko na jednym kanale mi ustawił i powiedział ze jest ok. ja sie nie znałem to uważałem ze jest dobrze a wcale tak nie bylo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 12:44:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Kabel RG 58,gruby oplot ekranu.Antena stoi na pokrywie bagażnika.

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 12:57:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
a masz ogrzewanie tylnej szyby? bo możę to zaklócać albo jeszcze jak masz pompe paliwa w zbiorniku to ona też może zakłócać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 13:00:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Najlepiej chyba używać radyjka bez uruchomionego silnika.Pompa paliwa,ogrzewanie szyby,itp,itd.Jak zlikwidować gwizd?
Nie ma zmian w gwizdaniu gdy cokolwiek włączę w samochodzie.

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 13:04:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
spróbuj przenieść antene na krawedz klapy bagażnika jezeli jest to możliwe jak jest gwizd to prawdopodobnie zakłócenia masz od pompy paliwa. Nie wiem czy tutaj mogę podać ci link do fachmanów CB , oni moze coś konkretnego by ci doradzili jeszcze moze któryś mieszka w twojej oklicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 13:06:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Anteny magnesowe niestety tak mają, jeśli auto generuje deko zakłóceń, to magnesowa antena ściągnie cały śmietnik. Wywierć dziure jak człowiek i nastanie cisza.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 13:08:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2010 07:53:24
Posty: 141
Lokalizacja: szczecin
tak jak kolega mówi, jżeli to jet magnesówka to tak bedzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 13:17:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Wywiercić dziurę?A uchwyt na klapę zda egzamin?

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: