.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 14:21:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5]Włączone kierunkowskazy po zamknięciu centralnego
PostNapisane: 09.lip.2007 21:55:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
No to stałem się posiadaczem kolejngo AUDI. Tym razem A6 C5 1.9TDI. Dopiero co przyprowadziłem furę i pojawił się pierwszy problem - po zamknięciu centralnego zamka światła kierunkowskazów pozostały w pozycji włączonej :(

Nie mam pojęcia o co chodzi. Ma ktoś jakiś pomysł?

Jak na razie odłączyłem akumulator, zamknąłem drzwi ręcznie i włączyłem akumulator ponownie.

Jutro dzwonię do kolesia co mi toto sprzedał. Proszę o sugestie.

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2007 22:12:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
Jeżeli masz dokładany alarm, to najprawdopodobniej w przekaźniku włączającym kierunki zaczynają się kleić styki i należy go wymienić. Jeżeli nie masz alarmu (dokładanego) to to samo może dziać się z fabrycznym.

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2007 08:49:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Kierunki zablokowaly sie na dobre (musialem zdjac kleme z akumulatora).

Powiedzcie jak mam wyjac wlacznik awaryjnych (bo slyszalem ze to on moze byc przyczyna). Jak na razie zdjalem maskownice a delej nie wiem jak go wyciagnac.

Drugie pytanie - gdzie znajduje sie przekaznik od swiatel awaryjnych - jesli to w nim sie zaspawaly styki to chcialbym go wyciagnac i przeczyscic / wymienic - prosze o lokalizacje (samochod RHD - anglik, kierownica po prawej stronie).

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2007 13:02:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Przekaźnik jest chyba zintegrowany z włącznikem świateł awaryjnych. Aby go wyjąć trzeba zdjąć chyba plastikową maskownicę otaczającą go i uchwyt do napojów. Później wszystko co do wymontowania jego powinno być jasne (ale nie jestem pewien na 100%).

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2007 22:51:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Bart_D napisał(a):
Później wszystko co do wymontowania jego powinno być jasne (ale nie jestem pewien na 100%).


Jasne ... hmmmm no nie całkiem, bo włacznik siedzi na wcisk, ale bardzo mocno - próbowałem go wyciągnąć ręką, ale ściągnąłem tylko samą pokrywkę (tą czerwoną). Żeby wyciągnąc włacznik trzeba się nieco wysilić.

Teraz kolejne pytanko - czy włącznik jest rozbieralny - jesli tak, to jak się dostać do wnętrzności. Zgaduję, że trzeba zdjąć boczne blaszki. Jeśli ktoś to rozmontowywał, to proszę o szczegółowe instrukcje.

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2007 23:11:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Włącz awaryjne lub kierunkowskaz - jak będzie tykało to szukaj w alarmie - jak nie bęzie tykało to w przekaźniku kierunkowskazów...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2007 23:17:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Zdaje mi się, że problem jest raczej we właczniku. Jak go wyjmę i nieco postukam to jest OK przez jakiś czas ..... Ale zdarza się, że sam załącza wszystkie kierunki na stałe (bez właczania alarmu, awaryjnych albo kierunków).

Czy go się da rozebrać i zajrzeć do środka, czy to jest nierozbieralne (albo rozebrać się da, ale złożyć już nie bardzo :]).

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 09:16:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
Ostatnio przerabiałem ten temat,kupiłem nowy przekaźnik i jest spokój. Stary rozbierałem i po złożeniu chodził chwilę a potem znowu się wieszał. Jak chcesz miec spokój to w ASO za 98 PLN od ręki dostaniesz przekaźnik, nie wiem jaki koszt tego jest w UK. Tylko patrz aby numery były te same, tzn jak masz oryginalny hak to masz inny przekaźnik itp. Jeżeli chcesz go rozbierac to uważaj, nic na siłę.

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 10:50:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
ObrazekObrazek

Powyżej fotki zawartości włącznika i metoda doatania się do środka (podważenie zatrzasków.

Rozbroiłem włącznik, ale przekaźniki są raczej nierozbieralne :(, tak to bym popatrzył czy da się blaszki podgiąć ....

Numer modułu 4B0 941 509 D.

Kupować ustrojstwa na razie nie będę - gość od którego kupiłem samochód ma się tym zająć.

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2007 15:26:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Przekaźniki OMRONa powinieneś dostać w każdym sklepie elektronicznym. Koszt nie powinien być większy niż 20-30 zł, oczywiście o ile to one są winne. Ja powiem szczerze nie traciłbym czasu tylko jechał, kupił nowy układ i się nie bawił :) Wszystko wskazuje jednak na "klejący" się przekaźnik...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2007 19:31:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2007 18:38:11
Posty: 33
w serwisie taki układ(najpopularniejsze słowo IV RP) do kierunków/awaryjnych kosztuje 75pln, z roczną gwarancją..

_________________
A6 2,5TDi 180Qm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2007 17:45:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Hmmm.... w sumie powinienem wyjaśnić co było przyczyną włączonych kierunków - nie był to problem z przekaźnikiem ani włącznikiem. Problemem była woda zaciekająca do wnętrza kabiny (a jak wiadomo w UK pada dość często ;) ).

Woda lała się przez wentylator, zbierała po stronie pasażera (lewej stronie) i robiła zwarcie. Uszczelka z gąbki między filtrem kabinowym a wentylatorem była przegnita. Zrobiłem nowe uszczelnienie i dodałem "osłonę" z folii i teraz jest OK.

Ogólnie jak się dowiedziałem nieco później, to moje autko nie było jedynym przypadkiem z taką usterką ....

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: