.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 18:07:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,5tdi 98] Pompa paliwa w baku pomocy!!!!
PostNapisane: 27.sie.2007 19:37:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Witam.
Szybki temat do czego służy ta druga wtyczka w pompie paliwa?? ta z 4 pinami to na prąd do pompy i do czujnika poziomu paliwa, a ta druga 2 pinowa jest połączona cieńkimi kabelkami z czymś w środku baku??? Co to jest?? bo moja pompa nie podaje paliwa gdy jest wpięta na krótko.

Czy do tych 2 pinów tez musi byc coś podłączone??

daję zdjęcie tego czegoś:)

Proszę o szybką pomoc!!!!
od czego ten wtyk 2 pinowy??
Obrazek


I gdzie idzie ta zielona rórka co się łączy poprzez trójnik z wylotem pompy paliwa??
Obrazek


A co to za urzadzenienie gdzie dochodza te dwa czarne kabelki ?? Czy to elekro zawór przez którego paliwo nie idzie do przodu do filtra??

Obrazek

Kurcze czy do tego musi być dodany prąd żeby pompa podawała paliwo na głównym wylocie do pompy wtryskowej??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2007 20:07:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Obrazek

nr 7 to jest wtyczka od czujnika braku paliwa G210
nr 8 to wtyczka czujnika wskaźnika poziomu paliwa i pompy wstępnego tłoczenia paliwa w komorze spiętrzającej.

Pamiętaj, że VP44 sama podciśnieniowo zasysa paliwo z komory spiętrzającej, nic nie tłoczy paliwa ze zbiornika do pompy wtryskowej

Tutaj masz z resztą cały opis:

1 - Czujnik wskaźnika poziomu paliwa
2 - Jednostka pompy paliwa z czujnikiem braku paliwa -G210-
3 - Przewód powrotnego obiegu
4 - Kołnierz zamykający
5 - Przewód powrotnego obiegu paliwa od filtra paliwa
6 - Przewód doprowadzania paliwa do filtra paliwa
7 - Elektryczne złącze wtykowe czujnika braku paliwa -G210-
8 - Elektryczne złącze wtykowe czujnika wskaźnika poziomu paliwa i pompy wstępnego tłoczenia paliwa
9 - Nakrętka złączkowa - 80 Nm
10 - Pierścień uszczelniający
11 - Wąż paliwa od pompy paliwa do komory spiętrzającej lub od pompy paliwa do pompy strumieniowej
12 - Zewnętrzna część komory spiętrzającej z pompą strumieniową bez możliwości demontażu


Opis działania
Aby móc wyjeździć prawie do końca paliwo znajdujące się w zbiorniku paliwa, umieszczona jest w nim dwuczęściowa komora spiętrzająca z elektryczną pompą paliwa.
Elektryczna pompa paliwa tłoczy paliwo z zewnętrznej części komory spiętrzającej do wewnętrznej części komory spiętrzającej. Z tej objętości paliwo jest odsysane przez pompę wtryskową układu bezpośredniego wtrysku silnika wysokoprężnego.
Poza tym elektryczna pompa paliwa przepycha paliwo do pompy strumieniowej znajdującej się na dole komory spiętrzającej. Zadaniem pompy strumieniowej jest zapewnienie ciągłego napełniania paliwem zewnętrznej części komory spiętrzającej.
Aby zagwarantować bezpieczną pracę silnika wewnętrzna część komory spiętrzającej musi być ciągle wypełniona paliwem. Jeżeli przy wyjeżdżonym zbiorniku paliwa, poziom paliwa wewnątrz komory spiętrzającej grozi obniżeniem się, czujnik braku paliwa -G210- daje sygnał do wyłączenia układu wtrysku paliwa.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2007 20:23:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
no wszystko ok tylko jak postepowałem zgodnie z twoją instrukcją i pompa była podłączona na krótko i podciśnieniem zasysalem paliwo w krócca pompy vp44 to przewód z filtra do pompy był pusty czyli pompa w baku nie dawała paliwa ?? Kurcze a czy ten czujnik G210 braku paliwa musi byc podpięty?? Czy nie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2007 20:27:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Widzę , że niezbyt uważnie czytałeś :/
Podłączeniem bezpiecznika nr 28 załączasz pompę w komorze spiętrzającej, nie pompujesz nią paliwa do przelewu VP44 :!!: :!!: :!!:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2007 20:30:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
już wiem
czyli jeżeli nie podłączę przewodu 7 do czujnika to auto nie odpali???powiedzmy że nie mam tego przewodu to co mam zrobić?? i gdzie on biegnie od tego czujnika G210 gdzie dochodzi?? bo bede musiał takowy przewód pewnei podlączyć?Kurde!!:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2007 21:58:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
kto się orientuje gdzie bierze początek przewód "7" z powyższego szkicu??
Gdzie mam go szukać może jakiś schemat elektryki w tym miejscu by się przydało:)
Prosze o pomoc Bardzo ważne i istotne bo nie mogę odpalić auta:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2007 22:26:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Steuergerät für Dieseldirekteinspritzanlage, Kick-down-Schalter, Leerlaufschalter, Bremslichtschalter, Kupplungspedalschalter, Geber für Kraftstoffmangel
D - Zündanlaßschalter
F - Bremslichtschalter
F8 - Kick-down-Schalter
F36 - Kupplungspedalschalter
F47 - Bremspedalschalter für GRA/Dieseldirekteinspritzanlage
F60 - Leerlaufschalter
G79 - Geber für Gaspedalstellung
G80 - Geber für Nadelhub
G210 - Geber für Kraftstoffmangel
J248 - Steuergerät für Dieseldirekteinspritzanlage
M9 - Lampe für Bremslicht links
M10 - Lampe für Bremslicht rechts
S13 - Sicherung im Sicherungshalter
T10n - Steckverbindung, 10-fach, orange, Kupplungsstation E-Box Wasserkasten
T15e - Steckverbindung, 15-fach, weiß, Kupplungsstation E-Box Wasserkasten
85 - Masseverbindung -1-, im Leitungsstrang Motorraum
A18 - Verbindung (54), im Schalttafelleitungsstrang
A52 - Plusverbindung 2 (30), im Schalttafelleitungsstrang
* - Fahrzeuge mit Schaltgetriebe
** - Fahrzeuge mit Automatikgetriebe 01V


ws = weiss
sw = schwarz
ro = rot
br = braun
gn = grün
bl = blau
gr = grau
li = lila
ge = gelb
or = orange
rs = rosa

Obrazek

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2007 22:39:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
dzięki bardzo za schemacik:) szkoda tylko że moja wiedza w zakresie niemieckiego oraz elektrycznych schematów samochodowych jest taka niewielka:)

Wiem że zamęczam cię tym wszystkim ale sprawa naprawdę jest bardzo ważna.
Czy tak miły i naprawdę pomocny carlnova mógłby odczytać ten schemacik i wyjaśnić mi skąd prowadzą i gdzie są podpięte te dwa przewody które biegną do czujnika G210?? Bo takowe będe musiał poprowadzic:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2007 15:00:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Po co w takim razie prosiłeś o schemat elektryczny, jeżeli teraz przyznajesz, że nie masz o nim zielonego pojęcia.
Chociaż wczoraj pisałeś, że "Twoja niewielka niewiedza" w tym zakresie ;) nie pozwala Ci tego ogarnąć. :diabel:
Według mnie "niewielka niewiedza" to prawie to samo co wielka wiedza :diabel:

Jeżeli oczekujesz, że ktoś z tego forum poprowadzi Cię za rączkę tzn. podłącz taki a taki kabelek do takiego a takiego pina, to chyba się trochę przeliczyłeś... :/
To robota dla porządnego elektryka i szczerze Ci radzę nie grzeb sam przy sterowniku pompy. :/
Zastanów się lepiej co się stało z tym przewodem, bo wygląda mi to na wielkie druciarstwo.
Rozumiem, że brak tej wtyczki zauważyłeś dopiero teraz, a wcześniej auto paliło Ci bez problemu ?
Nie wiem czy celowo nie mówisz nam wszystkiego, bo według mnie auto bez G210 nie powinno jeździć w ogóle ...
Czy to nie jest czasem przekładka z anglika in progress ?

Odpowiadam po raz ostatni na Twoje pytanie jednocześnie sugerując, żebyś się udał do fachowca w temacie.

Z pinu 2 czujnika G210 wychodzi przewód ws/gn czyli biało zielony oraz z pinu 1 przewód ge/li czyli żółto - różowy (zapytaj się żony jaki to kolor lila bo HGW ;) ).
Obydwa "kończą swój żywot" w sterowniku PSG pompy wtryskowej VP44 - widac to wszystko jak na dłoni.

To wszystko...

Ja nie mam nic więcej do dodania w temacie...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 13:48:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
czym ty się tak carlnova stresujesz? Rozumiem że posiadasz wielką wiedzą na tematy które innym są obce, ale skoro jesteś na tym forum to na każdy temat odpowiadasz tak jakbyś nie miał czasu i miał do odpisania 100 osobom na dzień na różne posty(a tak chyba zawalony tym nie jesteś):)
Dzięki za wszystko bardzo mi pomogłeś i proszę o wyrozumiałość:)
Pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 14:15:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
teodor2424 napisał(a):
czym ty się tak carlnova stresujesz? Rozumiem że posiadasz wielką wiedzą na tematy które innym są obce, ale skoro jesteś na tym forum to na każdy temat odpowiadasz tak jakbyś nie miał czasu i miał do odpisania 100 osobom na dzień na różne posty(a tak chyba zawalony tym nie jesteś):)
Dzięki za wszystko bardzo mi pomogłeś i proszę o wyrozumiałość:)
Pozdrawiam :peace:


To podziękowanie za włożony trud i pracę... ?
Dzięki... :/

Gdybyś spojrzał na swoje posty wstecz ze słowami: pilnie potrzebuję, najlepiej szybciutko , nikt mi nie odpowie etc, etc... zrozumiałbyś, że cierpliwość każdego z nas jest ograniczona.
Ty nie prosisz o pomoc, Ty jej wymagasz i uważasz, że Ci się należy ekspresem... :/
A jak już ją dostaniesz - okazuje się, że nie potrafisz jej wykorzystać... :/

Czy tutaj carlnova jest winny i mało wyrozumiały ? :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 00:04:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
źle zrozumiałeś moje słowa. przepraszam i naprawdę dziękuje za pomoc:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: