Nie wiem jak to możliwe ale poprzednim razej jak szukałem tego tematu gdzieś musiałem go ominąć. Pewnie dla tego mój temat został skasowany
Ale do żeczy! Mam ten sam problem i po dokładnych oględzinach znalazłem coś co mnie zainteresowało i być może ułatwi nam rozwiązanie problemu bez ruinacji całego samochodu!!! Z tyłu silnika dmuchawy widać elektryczne gniazdo które jest w gumowej uszczelce zabezpieczonej wielką podkładką, a ta znów zabezpieczona jest zegerem zamkniętym na tym gnieżdzie. I tu przydała by się schemat budowy lub wiedza kogoś kto wie jak to jest zbudowane. Mi udało się zdjąć ten zeger i wygląda na to, że gniazdo nie jest zamocowane do silnika na stałe tylko jest w gumowym fartuchu, bo całość się rusza. Nie próbowałem się z tym szarpać i wyciągać bo nie wiem czy czegoś nie urwę między gniazdem a silnikiem. Być może jeśli dało by się wyciągnąć to gniazdo z uszczelki to za nim była by możliwość dostania się ze smarem przynajmniej do tylniego łożyska!!! Jeśli ktoś wie jak to jest szczegółowo zbudowane to chętnie się dowiem!!!