znawcy C4
niech będzie że megawypasiony ten przekaźnik, fakt jest trochę większy
(bo ma wytrzymać duży prąd) ale to zwykły przekażnik bez żadnej logiki
ale sprawa jeszcze jest taka że w 1996 była zmiana a w zasadzie dwie
i najpierw przekaźniki jeden podwójny (szyby) i drugi mniejszy (ten
wypasiony - komfort) zastąpiono jednym i do tego jest zupełnie
inna wiązka (po 6-8 przewodów do każdego silniczka) jak i same motorki
a potem ten przekaźnik wogóle zlikwidowano - cała inteligencja przeszła
w motorki
sprawdzić jaki typ instalacji jest bardzo łatwo na włączonym motorze
na luzie i zamkniętej szybie wciskamy guzki jakbysmy chcieli zamykać
stara instalacja pobiera prąd cały czas dopóki trzymamy co widać/słychać
po pracy silnika nowa bardzo szybko po przeciążeniu cyka przekaźnikami
w motorkach
niech kolega sprawdzi jaki ma typ instalacji i napisze czy domykanie
do tej pory działało z kluczyka (trzeba trzymać przekręcony w zamku)
czy z alarmu dokładanego na jedno naciśnięcie guzika
acha oczywiście VAGiem się tu nic nie zrobi