Biorę się za walkę, ale jest nieciekawie, bo z klimą się jednak łączy, a z silnikiem już nie
Mam drugiego kompa, a tu jest problem bo co z immo w razie czego? Zeby zakodować czy dopasować immo do drugiego sterownika to co zrobić? Jak wkładałem tego drugiego kompa to silnik startuje i zaraz gaśni - immo, ale jak i co?Co tu nie pasuje?Przecież mam osobny moduł immo?Czy mozna immo wogóle wyłączyć?
Edit ::
pełny sukces! Km wyświetla aż miło, spalanko w l/km! Problemem była przejściówka z usb na COMa (nigdy z nią kłopotóe nie było !). Licznik zagadał z VAGIEM dopiero po podłaączeniu kompa stacjonarnego z pełnym COMem. Ale żeby nie było łatwo od razu po podłączeniu też nie gadał. Dopiero ustawienie szybkości transmisji pomogło i teraz gada, ale laptop nadal nie gada z licznikiem!!!Dzięki Koledze "kuczlaw" mamy instrukcję , co wpisać w poszczególne grupy adaptacji licznika i tak za Kol."kuczlaw"
Cytuj:
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
1995-1997 (i część 1998):
kanał 05 – dystans do zmiany oleju – w tysiącach kilometrów. (10 000 km - wpisać "10", test i save)
kanał 06 – dystans do “In-1 Service” – jednostka: 1000 km (standardowo "24")
kanał 07 – czas do “In-1 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo "36")
“In-1 Service” pojawia się po przebyciu odpowiedniej odległości lub po czasie w zależności co upłynie pierwsze.
Kanał 08 – czas do “In-2 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo "72" – czyli 720 dni = 2 lata)