.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 15:00:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2008 19:30:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Zegary mam, nie najlepsze, nie od a6 i nie od 2,8 ;)

ABS świecić się u mnie nie będzie, nie-ma-mowy.

Hans, TomWPR, MariuszD - mimo że ostatnio was nie ma - poradźcie :peace:

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2008 09:22:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
diagnoza jest na 4 pinie w zielonej kostce o ile dobrze pamietam, ja wyprowadzilem sobie kabelek pod kierownice, zeby abs nie swiecil trzeba odwrucic sygnal na przekazniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2008 19:43:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
PANOWIE plis plis plis schemacik licznika i przyłączy z AC BC (A6 C4) !@

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2008 19:54:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Szuku szuku szukk szukajka ;)
http://www.24max.de/audi-documents/ki_b ... /C4-KI.htm

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2008 21:26:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
No Potworze, czytu czytu i..
Cytuj:
schemacik licznika i przyłączy z AC BC (A6 C4)
;) przecież nie o to pytam :) schemacik z samym AC mam (zamiast wtyczki z 10 pinami jest na nim 4 pinowa).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2008 21:31:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Mam wszystko chyba o licznikach, ale nie rozumiem o co pytasz ;)
Zapytaj konkretniej to postaram się odpowiedzieć :)

http://www.audic4-online.de.vu/

-> Audi C4 FAQ -> Auditeile nachrüsten ->

A19 Autocheck und Bordcomputer nachrüsten (Audi 100 C4)
A20 Autocheck und Bordcomputer nachrüsten (Audi A6 C4)

Wszystko znajdziesz tu chyba :peace:


Powtórzę moje pytanie bo zostało na poprzedniej stronie ;) :
Monster napisał(a):
Jak wyprowadzić kodowanie licznika sobie na zewnątrz, tak żeby był dostęp VAGiem??? Nie mam u siebie przecież OBD. W ostateczności zaprogramuję sobie zegary przekładając je uprzednio do A6 C4, ale chcę żeby było porządnie.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2008 21:47:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Odp na Twoje pytanie: Po prostu pin
Cytuj:
4 Onboard-Diagnose Leitung "K"
wtyczki T26 A łączysz z dowolnym punktem linii "K" systemu OBD (np przy sterowniku klimatronika pin 1 12-pinowej wtyczki - schemat mówi kolor szaro-fioletowy). Moje pytanie dotyczy schematu elektrycznego INSTRUMENT CLUSTER (licznika - ja z "niemca" jestem kompletnie zielony :) ) z systemami AC i BC ( 2 szt wtyczek 26 pinowych, jedna 10pinowa i jedna 14 pinowa). Mam schemat licznika z samym AC (i to mnie dziwi, znaczy wsadzenie samego AC) czyli 2 szt 26 pinowe, jedna 10pinowa i jedna 4pinowa.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2008 21:58:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Właśnie ja mam 100 C4 z 91 roku i nie mam ogólnej linii K do OBD.

Schemat, o którym mówisz, to pewnie masz w PDFie po angielsku albo z diakom.ru, albo forum, te z info Mitchella, nie?

Schematu z AC oraz BC nie znalazłem nigdzie, nawet w książce typu 'sam naprawiam' H.R. Etzolda, a to chyba najlepsza pozycja dot. tej budy.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2008 22:00:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
No właśnie diakom.ru. Więc dla licznika wyprowadź pin 4 (linia k), masę i 12V np. do skrzynki bezpieczników pod machę (jak to jest u mnie) i tyle . A ja się pomęczę jak przyjdzie licznik (benzyniak angol 85+wysyłka;) manetka (od A4 49+wysyłka) ;) to dopiero się zacznie rzeźba :) Ale jak się uda...400 w kieszeni!Zobaczymy.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2008 19:07:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
No to lepsze jaja. Licznik (angol od benzyny) gra w szafie ładnie ale...pomimo podłączenia pinu 4 wtyczki 26a do fejsu laptopa nie gada z VAGiem!!Pomocy co robić? Bo liczy sierun w milach!!!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2008 13:57:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
makaon, podlaczyles zasilanie do licznika ? powinno zagadac na 3-ch przewodach: k,+12,gnd.

monster: jak to nie masz lini K ? sprawdzales w skrzynce z bezpiecznikami pod maska ? dziwna sprawa bo tez mam A100 z 91 i mam OBD.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2008 19:01:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Licznik Kolego świeci i działa, przewód nr 4 z wtyku 26a BYŁ w wiązce i VAG nie łączył się z szafą. Potem podpięłem bezpośrednio kabelkiem pin 4 z linią k VAG-a i też kupa. Ale co gorsza teraz już się nie łączy ani z silnikiem ani z szafą :( I to mnie baardzo martwi. VAG to VIAKEN opto więc chyba nie powinien namieszać u mnie w elektryce? Jedyne czego nie sprawdziłem to czy jest 12V w gniazdku diagnostycznym. Bo co mi z licznika którego nie mogę przełączyć na km? Podłączyłem sygnał spalania, wyświetla jakieś głupoty : 5 skacze na 8, 20, 60 i raz wyskoczyło 200, ale wszystko na krótkich trasach. Nie mam jeszcze sterowania z manetki i trójkącik na wyświetlaczu BC ustawiony jest na MPG (na górze z lewej strony) , co to za ustawienie? Oczywiście licznik przebiegu wyświetla "miles". Jak przekodować licznik na km? Może podłączę się pod innego VAGa?Pomocy!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 11:00:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
MPG znaczy Miles Per Gallon - wyswietla ile mil przejedziesz na jednym galonie paliwa.
Moze wyjmij zegary i w domu podlacz zasilanie +12 i gnd ( ja bralem z ze starego zasilacza ATX ) i linie K do VAGa. powinno zagadac.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 17:05:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
No i kupa 12V w gniazdku diagn. jest, z silnikiem i klimą się nie łączy (przedtem się łączył:) z ABS połączenie wygląda tak że klika coś w modulatorze oraz miga znaczek na AC(przedtem też z modułem się nie łączył tylko klikał modulator)> Jestem dość zdruzgotany, a drugiego modułu nie mam na sprawdzenie. Przypomniałem sobie że dzień przed zabawami z szafą, próbowałem zdiagnozować VW Sharana 1,9 TDI znajomemu Białorusinowi i...wtedy też nie mogłam się połączyć ze sterownikiem silnika, czyżby jego instalacja "spieprzyła" mi Viakena?? Ręce już opadają!!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2008 17:20:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
a sprobuj moze wypiac zegary i wtedy polaczyc sie z silnikiem i innymi modulami. moze zegary powoduja jakies zwarcia/zaklucenia/stany nieustalone w instalacji.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2008 13:39:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Biorę się za walkę, ale jest nieciekawie, bo z klimą się jednak łączy, a z silnikiem już nie :( Mam drugiego kompa, a tu jest problem bo co z immo w razie czego? Zeby zakodować czy dopasować immo do drugiego sterownika to co zrobić? Jak wkładałem tego drugiego kompa to silnik startuje i zaraz gaśni - immo, ale jak i co?Co tu nie pasuje?Przecież mam osobny moduł immo?Czy mozna immo wogóle wyłączyć?


Edit ::
:) pełny sukces! Km wyświetla aż miło, spalanko w l/km! Problemem była przejściówka z usb na COMa (nigdy z nią kłopotóe nie było !). Licznik zagadał z VAGIEM dopiero po podłaączeniu kompa stacjonarnego z pełnym COMem. Ale żeby nie było łatwo od razu po podłączeniu też nie gadał. Dopiero ustawienie szybkości transmisji pomogło i teraz gada, ale laptop nadal nie gada z licznikiem!!!Dzięki Koledze "kuczlaw" mamy instrukcję , co wpisać w poszczególne grupy adaptacji licznika i tak za Kol."kuczlaw"
Cytuj:
[Select]
[17 - Instruments]
[Adaptation - 10]
1995-1997 (i część 1998):
kanał 05 – dystans do zmiany oleju – w tysiącach kilometrów. (10 000 km - wpisać "10", test i save)
kanał 06 – dystans do “In-1 Service” – jednostka: 1000 km (standardowo "24")
kanał 07 – czas do “In-1 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo "36")
“In-1 Service” pojawia się po przebyciu odpowiedniej odległości lub po czasie w zależności co upłynie pierwsze.
Kanał 08 – czas do “In-2 Service” – jednostka: 10 dni (standardowo "72" – czyli 720 dni = 2 lata)

_________________
A6 C5 1997 ???


Ostatnio edytowano 26.lis.2008 14:25:23 przez makaon, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 20:52:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Doczytałem EDIT. Gratuluję! :peace:

Czyli podłączyłeś się interfejsem do licznika 'na stole' ? Jeżeli tak to zdradź jeszcze jakieś szczegóły :)

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 22:16:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Szczegóły są trochę dziwne, bo połaczenie z licznikiem to przy pomocy mego interfejsu to istny horror. Zacznę od tego że laptop (na przejściówce usb-com, które de facto działała w łaczeniu się z silnikiem idealnie!!) nie łaczy się z licznikiem! Więc trochę wkarwiony zaczęłem myśleć i podłączyłem stacjoinarnego blaszaka i ...znowu kupa, nic . Ale pojawiła się jaskółka w postaci numeru modułu na VAGU, chwilka myślenia i "Too many errors with conection". A ha myślę tu cię mam. Ale nic nie wskórałem, ciągle błedy, aż przypadkowo w czasie próby połaczenia zmieniłem jakiś parametr COMA i...połączył się! Przekodowałem w "recode" na 00050, wbiłem jakieś wartości w inspekcje(nie mam już wnerwiającego "IN 2") i tyle. Dziś żeby było śmieszniej łączyłem się z szafą u kolesia (MINI CHECK taki jaki miałem wcześniej i też nie dało się z nim połączyć) i po zastosowaniu ww."sposobu"połaczyłem się z licznikiem i pokasowałem mu inspekcje. Ale u niego jest gorzej, bo z sterownikiem motoru się nie łączy , a motor pracuje okrutnie, zwłaszcza po rozgrzaniu się, szkoda. A tak całkiem na pocieszenie, jak tylko kupiłem auto, to jeszcze nie miałem VAGA, więc uderzyłem do kolesia mającego legalnego VAGA(5 cośtam) i moduł jakiś dobry na usb i ...też nie dał rady wejść w licznik, więc się pytam, gdzie jest wada tych połaczeń, bo np. z immo nie mogę się żadnym sposobem połączyć, z airbagiem to samo(a mam bład i chcę go zlikwidować)>Pozdrawiam. Na pytania chętnie odpowiem.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2008 17:57:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2008 13:19:38
Posty: 18
Mogę odświerzyć temat?Chce podłczyć BC i AC z B4 do 100 C4.Podłączyłem manetke to raz...POtrzebuję sygnał spalania z komputera...Chłopaki może ma ktoś was schemat sterownika MPI Hella?Od szukania oczy mi bolą bo nie mogę znaleźć.W waszych postach doczytuję z są jakieś cyrki z podłączeniem AC u mnie jak narazie tylko piszczy..możecie zapodać schemat podłączenia AC do czujników? i ten sygnał spalania najważniejsze...

Proszę o pomoc i dziękuję


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: