Witam,
dzisiaj dałem elektrykowi podłączyć obrotomierz w moim aucie - mam taka dostawkę z 3 zegarami - ładowanie, obrotomierz, termometr. Są to liczniki VDO - takie jakie mam na desce.
Obrotomierz żyje - ale nie tak jak ma
A więc jest tak :
zapale silnik to obrotomierz pokazuje 4000 obr. dodam trochę gazu - szybko leci do końca skali - nie od razu ale nie równo z obrotami.
Ruszam - rozpędzam sie - i mam na ucho tak około 2000 obrotów to wskazówka z tych 6000 wskakuje na 4000 i proporcjonalnie z obrotami wzrasta. I w tych granicach obrotów jest niby ok - niby bo pokazuje za dużo obrotów. Zmieniam bieg - jest poniżej tych 2000 (realnych) znowu głupieje a powyżej znowu pokazuje 4000 i (moim zdaniem
) proporcjonalnie wzrasta razem z obrotami.
Jak albo gdzie można go wyregulować ?
Dzięki!