.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 01:30:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] 1 Kluczyk + nowy alarm..........
PostNapisane: 07.lut.2008 14:10:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Witam Forumowiczow.

Troche korzystałem w szukajce, ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie, a mianowicie....

1. Posiadam tylko jeden kluczyk (scyzoryk) i chce załozyc alarm. Chce dorobic drugi klucz ale nie znam kodu immo. Slyszalem rozne wersje, a dokladnie: jedni mowia ze kod immo nalezy zczytac tylko z licznika (od tylu) a drudzy twierdza, ze z kluczyka. Jak w koncu nalezy to zrobic....

2. Nie wiem czy inwestowac w kluczyk "scyzoryk", bo nie kazdy alarm bede mogl przelozyc do oryg klucza "scyzoryka". Po drugie alarm, ktory chcialbym włozyc w klucz jest drozszy niz normalny (korzystanie z pilotow)

3. Jezeli decydowalbym sie na alarm z pilotow to jaki polecacie. Z tego co sie orientowalem, to proponuja mi: Exus V10, Super Forteca, Seo. dodam,ze ponoc jest u mnie starsza szyna can (cokolwiek to znaczy) :)

4. Kto ewentualnie moglby sie zajac przelozeniem alarmu do klucza i czy kazdy alarm da sie tak zrobic.

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Ostatnio edytowano 08.lut.2008 07:00:48 przez Lonnyy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 15:07:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Seo to chyba alaramy pod fabryczne sterowanie - czyli sterowane bezpośrednio z kluczyka Audi. IMHO CAN nie ma wiele wspólnego z alarmem, ale nie jestem specem. Musisz znaleźć kogoś, kto Ci to sprawnie zabuduje i nie będzie szedł na łatwiznę. Kluczyki dorabiają w ASO - trwa to ok. 3 tygodnie bo musisz najpierw pokazać dowód własności, dowód osobisty (xerują wszystko) i leci to do fabryki. Tam sprawdzają czy auto nie znajduje się w rejestrze aut zaginionych i wtedy robią kluczyk "pod Ciebie". Później jeszcze kodowanie w ASO. Całość to koszt ok. 500-600 pln (niecały rok temu), ale masz nowego pilota w skluczyku typu scyzor więc zawsze dwa klucze z pilotem to dwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 07:04:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Wiem, ze kluczyki doroabiaja wlasnymi sposobami i kodouja immo i przekladaja alarmy, tylko w jakim alarmie jest taka możliwość.
Prosze o odp na moje wczesniejsze pytania.

Pozdro

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 12:33:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
CAN ma wiele wspólnego z alarmem. Alarmy CANowe (cyfrowe) wszelkie informacje właśnie zbieraja z tej szyny danych (otwarcie drzwi, włączenie zapłonu, w niektórych sterowanie kierunkowskazami).
Dopisanie nowego klucza do immo możliwe jest jedynie mając PIN/LOGIN, który można wyciągnąć z zegarów lub ECU. Przy transponderach CRYPTO (jednorazowych) wymagana jest przy każdym kodowaniu wymiana transponderów na nowe. Pioty muszą mieć zgodną częstotliwość pracy (433, 434 MHz...)
W każdym razie szersze wyjaśnienia wysłałem Ci na priva.

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 14:18:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
olo_gsm napisał(a):
CAN ma wiele wspólnego z alarmem. Alarmy CANowe (cyfrowe) wszelkie informacje właśnie zbieraja z tej szyny danych (otwarcie drzwi, włączenie zapłonu, w niektórych sterowanie kierunkowskazami).
Dopisanie nowego klucza do immo możliwe jest jedynie mając PIN/LOGIN, który można wyciągnąć z zegarów lub ECU. Przy transponderach CRYPTO (jednorazowych) wymagana jest przy każdym kodowaniu wymiana transponderów na nowe. Pioty muszą mieć zgodną częstotliwość pracy (433, 434 MHz...)
W każdym razie szersze wyjaśnienia wysłałem Ci na priva.


Dzieki za wyjasnienia, a kupujac uzywany kluczyk (np scyzoryk) gdzie moge dostac te transpordery, czy to sa te "fiolki" od immo ??
Sorry moze za te glupie pytania, ale nie jestem zorientowany w temacie, a chce podjac dobra decyzje.

Pozdro

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 15:45:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Panowie Lonnyy i Olo - nie uciekajcie na PW :/ . Ten temat bardzo mnie interesuje ;) .

PS: Lonnyy - szczerze gratuluję fajnego autka ;) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 16:37:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Piotruś, pisz co Cię interesuje, postaram się pomóc.

Generalnie nie jestem zwolennikiem szczegółowego poruszania tematu immo na forum publicznym, po co dokształcać domorosłych amatorów cudzej własności...

Pozdrawiam

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2008 16:58:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Olo ;) !!

Masz niekwestionowaną rację w tym, że immo nie jest tematem publicznym !!

A interesuje mnie do jakich wniosków dojdziecie z Lonnyym, czy zdecyduje się na alarm "cyfrowy" i jak to ewentualnie będzie hulało w jego nowej niuni.

Jednym słowem bardzo mnie zaciekawił temat zabezpieczeń korzystających z "fabrycznego" CANa i dlatego prosiłem żebyście stąd nie uciekali :-) ... .

Jeszcze raz dziękuję za chęć pomocy i obyś tego nie żałował :-) , bo jak się już odpowiednio nakręcę , to "masakra" :): :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 16:14:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
olo_gsm napisał(a):
CAN ma wiele wspólnego z alarmem. Alarmy CANowe (cyfrowe) wszelkie informacje właśnie zbieraja z tej szyny danych (otwarcie drzwi, włączenie zapłonu, w niektórych sterowanie kierunkowskazami).
Dopisanie nowego klucza do immo możliwe jest jedynie mając PIN/LOGIN, który można wyciągnąć z zegarów lub ECU. Przy transponderach CRYPTO (jednorazowych) wymagana jest przy każdym kodowaniu wymiana transponderów na nowe. Pioty muszą mieć zgodną częstotliwość pracy (433, 434 MHz...)
W każdym razie szersze wyjaśnienia wysłałem Ci na priva.


wymiana transponderów gdzie? w kluczyku?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 17:36:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
tak, transpondery są w kluczykach

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 22:31:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak poznać czy dany kluczyk jest "jednorazowy" czy nie?
433 i 434 to gdzie są używane?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2009 08:06:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
jednorazowe są przy immo 3 generacji (i późniejszych) czyli auta po 2001 roku. w każdym punkcie dorabiania kluczy powinni Ci bez problemu sprawdzić czy Twój transponder ma wpis LCK.
co do częstotliwości pilotów to dokładnych dat nie pamiętam ale auta 96-98 były często na 433 98-2000 na 433,92 i po 2001 434mhz. były też wersje amerykańskie chyba na 315mhz. daty które podałem są bardzo orientacyjne, bywały też oczywiście w jednym roczniku różne częstotliwości. najprędzej sprawdzisz po numerze vin w serwisie jaki powinien być pilot do Twojego auta

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2009 11:48:09 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
no to jeśli mozna - podłączę się do tematu: auto C5 98 rocznik, także mam tylko jeden scyzoryk, chciałbym dorobić - co musze po kolei zrobić
- kupić kluczyk o dobranej do mojego auta częstotliwości (nowy? uzywany? co jest ważne?)
- kupić i dorobić grot na wzór istniejącego
- zakodować klucz - dopisać go do auta - jak? vag-iem da radę? co muszę jeszcze wiedzieć/ mieć?

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: