.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2024 08:04:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 18:25:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Uwaga, zarabiam na kolejnego czteropaka:D

Zapomnij o szukaniu zegarów z diesla. Miną wieki zanim znajdziesz takie z obrotomierzem (musiałyby być jedynie z 2,0 d/td ew. 2,4 d). Marne szanse, zebyś takie trafił. pozostają Ci jedynie zegary z benzyny - wszytsko zadziała z wyjątkiem... obrotomierza :D Jak już go będziesz miał to masz dwa wyjścia - 1. ktoś na forum zmieniał układ el. na płycie zegarów (gdzies w archiwum jest opis), 2. ja dorobiłem do diesla "atrapę" układu zapłonowego, z czujnikiem indukcyjnym i modułem zapłonowym. I działa w obu przypadkach ;)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 18:35:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Mozna i tak :-) Choc przedtem zagladnalem na allegro i znalazlem kilka osobnikow sprzedajacych takie wlasnie dieselki na czesci. Spytac nie zaszkodzi.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 18:45:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
photokom napisał(a):
Mozna i tak :-) Choc przedtem zagladnalem na allegro i znalazlem kilka osobnikow sprzedajacych takie wlasnie dieselki na czesci. Spytac nie zaszkodzi.


Cóż, długo siedziałem w dieslach :D Anyway, powodzenia :peace:

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2008 21:57:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
ok ok, wszystko dobrze, tylko, że ja lubie grzebać przy samochodzie dopóki wiem co jest grane i nic sie nie dzieje, a brakluje mi już bezpieczników do auta, bo spaliłem już 3, także musze zacząć uważać. Widać, że ktoś tam grzebał bo jest kilka rzeczy poklejonych na kropelke :) Ale na tym ja już sie nie znam, więc nie bede ruszać. Nie chce przedobrzyć, a cho tyle dobrze, że działa to co działa... . Narazie zostawie tak jak jest. Jak bede miał troszke więcej czasu, to sie tym zajme profesjolanie :) A Rodzynek jednego 4-ro paka już masz, nie wydziwiaj :) Ja sie nie podejme zrobienia sterowanego modułowo pająka z kierunkowskazem na czole i obrotomieirzem na ... grzbiecie :) Nie nie, to nie na moje wykształcenie.. . Jestem tylko elektrykiem... (niezły tekst).


Dziś doszło mi kolejne doświadczenie do kolekcji :)

Nie lansuj żabki na mieście bez zapalonego silnika z włączonym radiem, halogenami i pozycyjnymi bo po godzinie trzeba odpalać na popych :D (nie ma to jak wieczór pełen atrakcji)

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 19:17:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2007 17:05:15
Posty: 663
Lokalizacja: Jestem ślązakiem / EPKT
rodzynek napisał(a):
zwykły $ napisał(a):
Miałem wczoraj podobny problem . Zmieniłem aku na nowy i powysiadały te same rzeczy co u Ciebie. Pomyślałem że to pewnie wina innych parametrów akumulatora i wsadziłem z powrotem stary. Okazało się że miałem rację . wszystko teraz działa jak należy. Więc muszę teraz poszukać gdzieś aku o identycznych parametrach ponieważ mój długo nie pociągnie.Pozdro


Raczej zbieg okoliczności ;)


Może rodzynek masz rację ale skoro działa to już nic nie będę kombinował tym bardziej że ten nowy aku był z wybraku i nie miał naklejki z danymi

_________________
kobiety to moje hobby

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 20:31:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
A czy to normalne, że przykładając woltomierz do jednej klemy a drugą nużke do jednego z otworków (zatkanych) to między nimi jest napięcie ?

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2008 12:06:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Rysiek88 napisał(a):
A czy to normalne, że przykładając woltomierz do jednej klemy a drugą nużke do jednego z otworków (zatkanych) to między nimi jest napięcie ?


Znam dużo otworków pod napieciem, niektóre są nawet zatkane :D

Czy masz na mysli "otwór" do celi akumulatora?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2008 21:17:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
tak jest ;) Jeśli dobrze rozumiem o co chodzi. Tma jest taki okrągły koreczek z wgrzanym krzyżykiem :)

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 11:13:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
No pewnie ze to normalne :-) Ale nie wkladaj tam nozek miernika, bo ci ja strawi :-) Sprawdz tylko czy masz wystarczajacy poziom elektrolitu - metalowe okladziny musza byc calkowicie przykryte plynem. Jesli masz za malo to dolej troche wody DESTYLOWANEJ!!

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 12:23:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
To co masz na zdjęciach, to dopiero 1/10 zabawy. Odkręć regulator podświetlenia zegarów, to dostaniesz się do płytki drukowanej. A wtedy to już po kolei. po ścieżkach...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 13:32:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
Nieno to zrbiłem wzsystko :) płytka była przerobion troche przezemnie i teraz działa to co powinno. Muzse sprawdzić pająka jeszcze, ale ot już nie teraz bo mam szkołe ;) Naraze wszstko gra, poza tym, że nie mam czasu żeby go umyć bo już go z drugi tydzień nie myłem... .

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 14:21:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
Znacie może kogoś kto jest w stanie naprawić mi kilometromierze w autku ? Bo nie działają a znalazłem niby dobrą pracę, z tym, że musze je mieć sprawne do rozliczania sie za paliwo z szefem... . I teraz nie wiem co zrobić. Bo rodzice nie mają z czego mi dać na nowe zegary (cała deska 250,- ) a ja nie mam roboty a żeby ją załapać musze mieć tamto sprawne. Kicha troche... . A sami nie wiecie jak można to naprawić? Lub co tam sie wogóle mogło stać że to nie działa ?

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 13:08:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Mysle ze z naprawa sobie sam poradzisz. Masz walniety sam wskaznik kilometrow. Skoro predkosciomierz ci dzial, to znaczy ze poza tym wszytsko jest OK. koro i tak nie masz nic do stracenia to wyciagnij sam predkosciomierz z zegarow. Zobaczysz przy nim plytke drukowana. Mozliwe ze na niej jest jakis zimny lut i napiecie nie dochodzi do silniczka napedzajacego kilometromierz. Mozliwe tez ze ktos przestawial licznik i uszkodzil mechanicznie naped tych kolek. Jesli nie uda Ci sie tego naprawic to szukaj na allegro. Nie musisz kupowac calych zegarow. Mozesz poszukac samego predkosciomierza.
Tu masz kilka linkow:
http://allegro.pl/item341942896_licznik ... dzony.html - tu masz od razu i obrotomierz do diesla
http://allegro.pl/item339942674_audi_80 ... ck_pr.html - predkosciomierz wyskalowany w km/h i mph
http://allegro.pl/item340144404_zegar_l ... azja_.html
http://allegro.pl/item342578100_licznik ... 1994r.html - km/h i mph
http://www.allegro.pl/item343149784_lic ... a_95r.html km/h i mph
http://allegro.pl/item344034873_licznik ... glika.html km/h i mph

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 13:43:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
Wymienie jak bede miał za co :) narazie niech sobie będzie jak jest... . Wymienie całą deske rozdzielczą, bo niby naprawiłem oba kierunkowskazy, a na drugi dzień działał już tylko lewy (odwrotnie jak wcześniej). Ścieżki na płycie głownej są niby ssprawne. Które były przerwane, zrobiłem obejścia i wszystko działało, poza własnie kilometromierzami i prędkościomierzem. W zasadzie prędkość to i tak do warunków jazdy, a poziom paliwa mam, więc reszta mi niepotrzebna. Na jesień zrobie wymiane olejków itp, to nie zaszkodzi. Znalazłem fajną robote więc może do wakacji nawet zdąże go omalować i przyciemnić szybki :)) a wtedy deska rozdzielcza to sie kupi całą :) Damy rade. Z góry dziękuję za pomoc :) Rodzynek, Twoje już sie chłodzi :))

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2008 15:36:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
photokom napisał(a):
Tu masz kilka linkow:(...)



Weź pod uwagę, że cygaro z każdym dieslem poza 1T ma zasilanie obrotka z alternatora. I jako taki będzie dobrze działał tylko obrotomierz z zegarów z 2,0 d, 2,0 td i 2,4 d. Wszystkie te z C4 i C3 1T będą działać tak jak benzynowe - obrotek będzie startował z 3 tys obr a w miarę gazowania będzie wariował.

Co do napędu licznika kilometrów - tak jak mówi photokom - rozbierz prędkościomierz. I albo go naprawisz (jest szansa) albo wstawisz w to miejsce dowolny inny z C3 (benzyna/diesel i skala nie ma znaczenia).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 11:54:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
potrzebuje szybkiej odpowiedzi !!

czy te zegary

-> http://www.swistak.pl/aukcje/3429598,Au ... tml#a_foto

-> http://moto.allegro.pl/item361728169_au ... 993r_.html

-> http://moto.allegro.pl/item365231508_au ... ronik.html


będą pasować zamiast tych:

http://lh6.ggpht.com/p.krawczyk88/SBdWL ... %20035.jpg

Proponowane są z C4 a ja mam autko C3 i mam dylemat bo to nie kosztuje "grosze" żebym mógł próbowac... .



[EDIT]

lekiem na wszystko okazało się kupno nowych zegarów :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: