.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 02:21:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] wymiana zegarow na wersje z AC i BC - fotostory
PostNapisane: 04.cze.2008 20:13:15 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Do pelni szczescia brakowalo mi komputera w moim Smoczku. Przez 2 miesiace (moze i dluzej) szukalem na allegro zegarow i udalo sie. Szukalem zegarow z taka sama skala (max 280km/h), czarnymi tarczami, od takiego samego silnika (2.8 nie jestem pewien czy tez ACK) i z manualna skrzynia.
Teretycznie mozna wsadzic inne zegary, ale wtedy trzeba przekodowac je VAG'iem - mie mialem jak, nie mialem gdzie, wole jak wszystko jest ori.

Na forum znalazlem porady dotyczace wymiany zegarow, niektore sugerowaly, ze potrzebne jest odkrecenie kierownicy. Nie jest wymagane odkrecenie, wystarczy maksymalnie wyciagnac ja w strone kierowcy i skierowac w dol. Gdyby jednak ktos chcial odkrecic kierownice polecam fotostory odkrecanie kierownicy s-line

1. w pierwszej kolejnosci odkrecamy srubokretem krzyzakowym 2 srubki modujace plastik maskujacy uchwyty zegarow
Obrazek

2. sruby z bliska
Obrazek

3. w celu sciagniecia plastiku nalezy posiagnac go z lewej strony delikatnie do siebie i wyciagnac z uchwytu bolec z prawej strony
Obrazek

4. teraz mamy dostep do zegarow, odkrecamy srubokretem krzyzakowym 3 sruby
Obrazek

5. wyciagnecie zegarow wymaga delikatnego naciskania na gore zegarow przy jednoczesnym ciagnieciu za uchwyty srub. Przy wyciaganiu nie mozna sie spieszyc bo mozna podrapac sobie tapicerke wokol zegarow, trzeba tez uwazac aby nie ulamac uchytow.
Obrazek

6. kable po odpieciu zegarow
Obrazek

7. nowe zegary wymagaja podpiecia sygnalu spalania i sterowania z przelacznikow zespolonych.
http://www.24max.de/audi-documents/ki_belegung_A6_C4/C4-KI.htm

Obrazek

Od strony zegarow jest to czarna wtyczka 10-pinowa (nr czesci 443 971 980 B, m nr 33 na schemacie)
Obrazek
Piny:
1. brazowy - masa
2. niebieski - zmiana opcji BC
3. szary - przycisk "reset"
4. zielony - zmiana opcji BC
5. niebiesko-czarny - sygnal spalania
6. wolny
7. wolny
8. wolny
9. zolto-niebieski - sygnal cisnienia doladowania
10. wolny

W przelacznikach zespolonych jest brazowa 6-pinowa (nr czesci 443 971 635, nr 17 na schemacie).
Obrazek
Piny:
1. szary - przycisk "reset"
2. brazowy - masa
3. zielony - zmiana opcji BC
4. niebieski - zmiana opcji BC
5. wolny
6. wolny

Polaczenie kostek powinno miec ok 50cm, nalezy pamietac aby zostawic kabel na sygnal spalania.
Obrazek

8. sygnal spalania mozna pobrac z czerwonej kostki zamontowenej w nogach pasazera od strony nadkola.
Obrazek

9. niebiesko-czarny przewod (pin 5-ty) z czarnej kostki wpinanej do zegarow nalezy polaczyc z cienszym niebiesko-czarnym przewodem w kostce (sa tam 2 przewody niebiesko-czarne, cienszy i grubszy)
Obrazek

10. podlaczamy kabelki, przykrecamy zegary i efekt koncowy
Obrazek


Uzywane zegary kupilem na allegro, kostki znalazlem na szrocie.
Po wymianie zegarow Auto Check dzialal bez zadnych dodatkowych kombinacji z podlaczaniem dodatkowych czujnikow - przechodzil pelny test.
Po podlaczeniu Board Computer ustawia sie na "spalanie chwilowe", jesli nie podlaczymy sygnalu spalania wyswietlana jest wartosc '0.0'. Do sterowania BC nalezy zamontowac przelaczniki zespolone z opcja sterowania komputerem (dodatkowe przyciski na manetce sterowania wycieraczkami, prawa strona).
Zobacz takze wymiana przelacznikow zespolonych - fotostory.

EDIT:
Przy wyciaganiu zegarow czesto padaja zarowki od podswietlenia. Warto zaopatrzyc sie w kilka na zapas: 12V, 1.2W w oprawkach.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Ostatnio edytowano 07.cze.2008 12:37:57 przez speco, łącznie edytowano 7 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2008 21:15:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 19:31:41
Posty: 123
Lokalizacja: Północna Polska
Ładne foto story a w jaki sposób obliczny jest zasięg. Bo mam problem jeśłi wpadnie mi Bc na L to jak zatankuje niedużo paliwa to cały czas mam L jeśli wiecej to raczej wraca zasięg. Zasięg tez wraca po zdjęciu klemy lub zdjęciu zasilania z zegarów. Pływak juz wyjmowałem i wyglada normalnie. Kiedyś chodziło ok.

_________________
AUDI A6 C4 2.5 TDI (AEL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2008 21:24:01 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
kali napisał(a):
Ładne foto story a w jaki sposób obliczny jest zasięg. Bo mam problem jeśłi wpadnie mi Bc na L to jak zatankuje niedużo paliwa to cały czas mam L jeśli wiecej to raczej wraca zasięg. Zasięg tez wraca po zdjęciu klemy lub zdjęciu zasilania z zegarów. Pływak juz wyjmowałem i wyglada normalnie. Kiedyś chodziło ok.

"L" na zasiegu oznacza, ze paliwa jest tak malo, ze komputer nie potrafi obliczyc zasiegu. Poziom paliwa jest "LOW" - niski.
BC wskazuje dane prawidlowo "po jakims czasie". Zauwazylem, ze po przejechaniu paru pierwszych km wskazania kompa sa normalne, zaraz po ruszeniu potrafi pokazywac glupoty.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Ostatnio edytowano 04.cze.2008 21:41:42 przez speco, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2008 21:28:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 19:31:41
Posty: 123
Lokalizacja: Północna Polska
L czyli LEER=pusty ale ja moge przejechac np 200km po tankowaniu i caly czas mam L. A zdejme kleme i odrazu pokaże zasięg. A tak offtopic speco próbowałeś skasować in 0 ?
Pozdrawiam

_________________
AUDI A6 C4 2.5 TDI (AEL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2008 21:32:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
No i przebieg niekręcony w liczniku :diabel:

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2008 21:36:35 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
kali napisał(a):
A tak offtopic speco próbowałeś skasować in 0 ?

W C4 inspekcje skasujesz tylko vagiem. Narazie nic z tym nie robilem, bo po wymianie zegarow samochod odmlodnial mi o 60tys km. Do konca miesiaca chce kupic TACHOPRO i popchnac licznik na 250tys, tak jak mial wczesniej. Wtedy ustawie inspekcje tak jak powinne byc.

kali napisał(a):
L czyli LEER=pusty ale ja moge przejechac np 200km po tankowaniu i caly czas mam L. A zdejme kleme i odrazu pokaże zasięg.

LEER czy LOW, trzeba szybko zatankowac :)

moze to pomoze:
maciu napisał(a):
wskaźniki temp i poziomu paliwka mają podawane napięcie stabilizowane żeby wskazania były poprawne wskaźnika poziomu paliwka w C4 się nie ustawia, do sprawdzenia masz zasilanie wskaźnika i wspomniany
stabilizator - z tyły na zegarach znajdziesz tranzystorek z radiatorem na włączonym zapłonie ma mieć na nóżkach 2 i 3 około 10V z tolerancją +/- 0,25V

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2008 21:45:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 19:31:41
Posty: 123
Lokalizacja: Północna Polska
speco napisał(a):
Do konca miesiaca chce kupic TACHOPRO i popchnac licznik na 250tys, tak jak mial wczesniej. Wtedy ustawie inspekcje tak jak powinne byc.


In 0 pojaiwło mi sie po skasowaniu vagiem wszystkich inspekcji.

speco napisał(a):
wskaźniki temp i poziomu paliwka mają podawane napięcie stabilizowane żeby wskazania były poprawne wskaźnika poziomu paliwka w C4 się nie ustawia, do sprawdzenia masz zasilanie wskaźnika i wspomniany
stabilizator - z tyły na zegarach znajdziesz tranzystorek z radiatorem na włączonym zapłonie ma mieć na nóżkach 2 i 3 około 10V z tolerancją +/- 0,25V


Wskaźnik temp paliwa chodzi dobrze przelutowałem też z powodu L prawie pół zegarów w poszukiwaniu zimnych lutów
Pozdrawiam

_________________
AUDI A6 C4 2.5 TDI (AEL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2008 21:52:39 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
kali napisał(a):
Wskaźnik temp paliwa chodzi dobrze przelutowałem też z powodu L prawie pół zegarów w poszukiwaniu zimnych lutów

Probowales wsadzac inne zegary? Moze ktos z wieksza wiedza na ten temat Ci pomoze.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2008 22:18:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 19:31:41
Posty: 123
Lokalizacja: Północna Polska
nie szafy nie podmieniałem. Niedługo chyba znów wezme ją na stół.

_________________
AUDI A6 C4 2.5 TDI (AEL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2008 12:36:10 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
kali napisał(a):
Bo mam problem jeśłi wpadnie mi Bc na L to jak zatankuje niedużo paliwa to cały czas mam L jeśli wiecej to raczej wraca zasięg. Zasięg tez wraca po zdjęciu klemy lub zdjęciu zasilania z zegarów.

Wczesniej tego nie zauwazylem, caly czas grzebalem przy zegarach, odlaczalem i podlaczalem - kabelki, zaroweczki, zdjecia, itp.
U mnie jest to samo, zapalila sie kontrolka poziomu paliwa, ale jezdzilem dalej. Jak zasieg zaczal migac i wskazywac "50" zatankowalem 10l, kontrolka zgasla. Ile musisz zatankowac aby zasieg wrocil do normy? W poniedzialek szukuje mi sie dluzsza trasa i chcialbym wiedziec ile PB zalac aby sprawdzic.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2008 15:55:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 19:31:41
Posty: 123
Lokalizacja: Północna Polska
tzn. zawiesił ci sie na 50 czy na L ?...u mnie np po 20l wszystko wraca do normy

_________________
AUDI A6 C4 2.5 TDI (AEL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2008 16:05:13 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
kali napisał(a):
tzn. zawiesił ci sie na 50 czy na L ?...u mnie np po 20l wszystko
wraca do normy

Najpierw migalo "50", pozniej chyba bylo nawet "30". Zatankowalem 10l i troche pojezdzilem po miescie przez 2 dni i samo sie naprawilo, teraz pokazuje zasieg 120. Pewnie jakas wada w sofcie BC i cos zle przelicza lub sie zawiesza. U mnie objaw minal jak troche pojezdziem.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2008 09:50:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 19:31:41
Posty: 123
Lokalizacja: Północna Polska
U mnie póki nie zejdzie na L przelicza natychmiast

_________________
AUDI A6 C4 2.5 TDI (AEL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2008 22:18:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Bardzo ładne, czytelne fotostory. Gratuluje. :peace:

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2008 22:31:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5549
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 5x Audi
SPECjalista :peace: :peace:

_________________
Jest 2x A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 C4 AAN
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2008 12:27:18 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Mimo ze nie podlaczylem wszystkich kabelkow do AC to odbiera on czesc danych z systemow i czujnikow w aucie. Kilka dni temu zapalila mi sie kontrolka hamulcow - pomaranczowe kolko z nawiasami obok, ( O ) i kontrola przepalonej zarowki, pomaranczowa zarowka przekresloa znakiem X. Klocki wymieniam w przyszl czwartek, ale za cholrere nie moge dosc ktora zarowka jest przepalona - wszystkie dzialaja. Gdzies na forum wyczytalem, ze blad moze byc zglaszany jesli zarowki sa roznych producentow, nierownomiernie sie wypalaja i to moze generowac blad do AC.

p.s. na spocie koledzy zauwazyli, ze padlo mi podswietlenie tablicy rejestracyjnej na klapie bagaznika. Wymienilem zarowki, nadal wyswietla ostrzezenie przepalonej zarowki. Bede kombinowal dzisiaj z przednimi swiatlami, podmienie zarowki, moze to cos da.

EDIT:
Sprawdzanie zuzycia klockow hamulcowych dziala, byly starte. Wymienilem na nowe (nowe klocki, nowe tarcze, przy okazji zrobienie zawieszenia z przodu) kontrolka zgasla, hamulce bardzo skuteczne :)
Jak odbieralem samochod od mechanika nie bylo juz komunikatu z zarowka, nie wiem czy cos zrobili.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2008 21:11:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Gwoli ścisłości (możesz spróbować wyjąć jakąś żarówkę i sprawdzić czy kontrolka działa) kontroli spalonej żarówki chyba NIE MASZ, jeśli brakuje Ci modułu LAMP CONTROL MODULE - piny 1 i 2 wtyczki 14 ( chyba że miałeś sam AC ( w co bardzo wątpię). Choć i do tego mam wątpliwości, bo na starym liczniku mrugała mi żółta spiralka (odświec żarowych) kiedy miałem spaloną żarówkę od stopu)Słowem sprawdzę:) .Pozdrawiam.
EDIT:
Poszło na nowy wątek w celu odświerzenia tematu:)

_________________
A6 C5 1997 ???


Ostatnio edytowano 23.lis.2008 20:53:40 przez makaon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2008 20:36:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Zamontowany licznik od angola.
Dodatkowo trzeba przepiąć z zielonej wtyczki kabelek sygnału ciśnienia oleju (pin 14) na pin 12 wtyczki czarnej nr 14 .
Piny 1 i 2 czarnej 14ki idą do wspomnianego modułu kontroli świateł - trzebaby go zamontować, ale roboty z tym wielka kupa
3,4 i 8 do Gammy - gamma dawno w garażu leży więc ciach wywalam piny,
5 to "sygnał kontroli świec żarowych" - należy podłączyć do :Pin 2 (braun/blau; 0,5mm) am grünen 6-fach Stecker (KS2) tylko gdzie to?
11 do czujnika poziomu płynu spryskiwaczy :) nie wiem który to kabelek wtyczki 26 lub 26a, ale na pewno mam taki czujnik u siebie, więc ZNAJDĘ!
Na schemacie mam jeszcze w AC "electronic voice check button" cóż to jest do diaska (oczywiście słowa angolskie rozumiem, a nie wiem co ten button załącza :)

_________________
A6 C5 1997 ???


Ostatnio edytowano 24.lis.2008 15:05:07 przez makaon, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 09:15:59 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
makaon napisał(a):
Gwoli ścisłości (możesz spróbować wyjąć jakąś żarówkę i sprawdzić czy kontrolka działa) kontroli spalonej żarówki chyba NIE MASZ, jeśli brakuje Ci modułu LAMP CONTROL MODULE - piny 1 i 2 wtyczki 14 ( chyba że miałeś sam AC ( w co bardzo wątpię).

Mozesz rowinac temat LAMP CONTROL MODULE, raczej tego nie mam, a chcialbym zamontowac. Duzo roboty? Jakies kody czesci lub schematy?


makaon napisał(a):
Zamontowany licznik od angola.

Gratulacje. Jak szukalem nowych zegarow do siebie to kilka razy trafilem na zegary od anglika na allegro, ale sprzedajacy nie byl w stanie powiedziec co trzeba zmienic przy przekladce i dalem sobie spokoj.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 09:36:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
No pięknie opisane, może się kiedyś przydać coś takiego :peace:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron