.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 09:06:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] do czego to jest, jak podlaczyc pod zegary?
PostNapisane: 04.cze.2008 23:38:35 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Wymienilem zegary na wersje z AC i BC (zegary dlugie, z cfrowy wyswietlaczem kilometrow). Z tylu zegarow sa 2 dodatkowe czarne gniazda. Nizsze (10 pinow) jest do sterowania BC i dostarczenie sygnalu spalania, a gorne (14 pinow) do AutoChecka (zaznaczone na niebiesko). Nic do niego nie podlaczalem, a AC nie zwraca bledow. Co zyskam podlaczajac do niego wlasciwe przewody/sygnaly?
Obrazek

Na http://www.24max.de/audi-documents/ki_belegung_A6_C4/C4-KI.htm znalazlem rozpiske pinow i schemat wtyczki.
Obrazek
Piny:
1. Kontrolle Abblendlicht u. Rücklicht
2. Kontrolle Bremslicht
3. Radio Gamma/Delta: "Clock"
4. Radio Gamma/Delta: "Data"
5. Vorglühkontrolle**
6. nicht belegt
7. nicht belegt
8. Radio Gamma/Delta: "enable"
9. nicht belegt
10. Hydraulik-Systemdruck***
11. Scheibenwaschwasser- Leermeldung
12. Öldruckschalter
13. nicht belegt
14. nicht belegt
** nur TDI
*** Fahrzeuge mit hydraulischem Bremskraftverstärker (z.B. AAN)

Wtyczka w zegarach wpinana jest do gory nogami, nr czesci 443 972 959. Na schemacie jest zaznaczona jako nr 45.
Obrazek
Obrazek

Czy ktos moze uzupelnic tlumaczenia?
1. szary - Kontrolle Abblendlicht u. Rücklicht - kontrola światel mijania i swiatel pozycyjnych
2. czerwony - Kontrolle Bremslicht - kontrola swiatel stopu
3. zielony - Radio Gamma/Delta: "Clock" - radio Gamma/Delta: "zegar"
4. fioletowy - Radio Gamma/Delta: "Data" - radio Gamma/Delta: "data"
5. bialo-niebieski - Vorglühkontrolle** - kontrolka od swiec
6. nicht belegt - nie uzywany/wykorzystywany
7. nicht belegt - nie uzywany/wykorzystywany
8. zolty - Radio Gamma/Delta: "enable" - radio Gamma/Delta: "wlaczony/dostepny" ???
9. nicht belegt - nie uzywany/wykorzystywany
10. szaro-czerwony - Hydraulik-Systemdruck*** - ???
11. czerwono-zielony - Scheibenwaschwasser- Leermeldung - ???
12. bialy - Öldruckschalter - ??? cos z cisnieniem
13. nicht belegt - nie uzywany/wykorzystywany
14. nicht belegt - nie uzywany/wykorzystywany
** nur TDI - tylko TDI
*** Fahrzeuge mit hydraulischem Bremskraftverstärker (z.B. AAN) - ???

Czy ktos moze mi powiedziec skad wziasc sygnal do poszczegolnych pinow i co zyskam po ich podlaczeniu?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] do czego to jest, jak podlaczyc pod zegary?
PostNapisane: 04.cze.2008 23:57:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
speco napisał(a):
...
Czy ktos moze uzupelnic tlumaczenia?
1. szary - Kontrolle Abblendlicht u. Rücklicht - kontrola światel mijania i swiatel pozycyjnych
2. czerwony - Kontrolle Bremslicht - kontrola swiatel stopu
3. zielony - Radio Gamma/Delta: "Clock" - radio Gamma/Delta: "zegar"
4. fioletowy - Radio Gamma/Delta: "Data" - radio Gamma/Delta: "data"
5. bialo-niebieski - Vorglühkontrolle** - kontrolka od swiec

to jest raczej kontrola poziomu jasności licznika

6. nicht belegt - nie uzywany/wykorzystywany
7. nicht belegt - nie uzywany/wykorzystywany
8. zolty - Radio Gamma/Delta: "enable" - radio Gamma/Delta: "wlaczony/dostepny" ???

sygnalizacja włączonego radia gamma - wykorzystywany wraz z 3 i 4 służy do wyświetlania na autochecku np. częstotliwości radia lub RDS

9. nicht belegt - nie uzywany/wykorzystywany
10. szaro-czerwony - Hydraulik-Systemdruck*** -

Ciśnienie wspomagania hydraulicznego kierownicy - kontrola zbyt niskiego ciśnienia

11. czerwono-zielony - Scheibenwaschwasser- Leermeldung - ???

kontrola braku płynu do spryskiwaczy

12. bialy - Öldruckschalter - ??? cos z cisnieniem

przełącznik kontrolny zbyt niskiego ciśnienia oleju

13. nicht belegt - nie uzywany/wykorzystywany
14. nicht belegt - nie uzywany/wykorzystywany
** nur TDI - tylko TDI
*** Fahrzeuge mit hydraulischem Bremskraftverstärker (z.B. AAN) - ???

tylko auta z hydraulicznym wspomaganiem układu hamulcowego (z dwusekcyjną pompą hydrauliczna, np. silnik AAN)

Czy ktos moze mi powiedziec skad wziasc sygnal do poszczegolnych pinow i co zyskam po ich podlaczeniu?


proszę. Skąd wziąc sygnały to nie chce mi się teraz myśleć ;) ale z tego co wiem, to sygnał do hydrauliki idzie z serwa hamulcowego, do radia idzie oczywiście do gammy, na odpowiedni piny. Poziom płynu w zbiorniczku od spryskiwaczy - jest w nim czujnik.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 16:25:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Cytuj:
Czy ktos moze uzupelnic tlumaczenia?
5. bialo-niebieski - Vorglühkontrolle** - kontrolka od swiec
to jest raczej kontrola poziomu jasności licznika

10. szaro-czerwony - Hydraulik-Systemdruck*** -
Ciśnienie wspomagania hydraulicznego kierownicy - kontrola zbyt niskiego ciśnienia

** nur TDI - tylko TDI


Ad 5. Nie. Jak opisane występuje tylko w TDi.

Ad 10. Hamulców! Utrata wspomagania kierownicy to nie jest jakaś
groźna awaria.

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 17:45:06 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Dzieki za tlumaczenia. Mamy taki opis pinow:
1. szary - kontrola światel mijania i swiatel pozycyjnych
2. czerwony - kontrola swiatel stopu
3. zielony - radio Gamma/Delta: "zegar"
4. fioletowy - radio Gamma/Delta: "data"
5. bialo-niebieski ** - kontrolka od swiec, wystepuje tylko w TDI
6. nie uzywany/wykorzystywany
7. nie uzywany/wykorzystywany
8. zolty - radio Gamma/Delta: "wlaczony/dostepny", sygnalizacja włączonego radia gamma - wykorzystywany wraz z 3 i 4 służy do wyświetlania na autochecku np. częstotliwości radia lub RDS
9. nie uzywany/wykorzystywany
10. szaro-czerwony *** - ciśnienie wspomagania hydraulicznego kierownicy - kontrola zbyt niskiego ciśnienia. Utrata wspomagania kierownicy to nie jest jakaś
groźna awaria.
11. czerwono-zielony - kontrola braku płynu do spryskiwaczy
12. bialy - przełącznik kontrolny zbyt niskiego ciśnienia oleju
13. nie uzywany/wykorzystywany
14. nie uzywany/wykorzystywany
** tylko TDI
*** tylko auta z hydraulicznym wspomaganiem układu hamulcowego (z dwusekcyjną pompą hydrauliczna, np. silnik AAN)

Czy ktos moglby w wolnej chwili przeslac schematy lub jakis opis gdzie szukac (ktore kostki i piny) sygnalu do poszczegolnych kabli.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 19:17:39 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Na http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isooem.htm znalazlem rozpisane piny radia Delta CC.

model: Delta CC Blaupunkt 8AE/8AS (szeroka)
Obrazek

A: Zasilanie
1. GA (Gala)
2. MUTE
3. +12V
4. S-Komt (+12V za stacyjką)
5. sterowanie anteny
6. podświetlenie
7. UB+ (+12V z akumulatora)
8. masa
Uwaga:
Złącze A3 w tym Audi jest podłączone do +12V. Może to powodować dziwne reakcje radia niefabrycznego, dlatego gdy takie stosujemy powinno się ten styk odłączyć.

B: Głośniki
1. -
2. -
3. RF
4. RF -
5. LF
6. LF -
7. -
8. -
Delta CC ma tylko wyjścia na 2 głośniki, tył jest w systemie aktywnym

C: Zmieniacz / Wyjścia liniowe
1. line out LR
2. line out RR
3. line out GND
4. line out LF
5. line out RF
6. sterowanie wzmacniacza
7. AFC
8. CLOCK
9. DATA
10. ENA
11. Rem-C
12. US
13. CD Data
14. CD Clock
15. GND
16. UB+ (wyjście 12V stale)
17. wyjście +12V wyłączane
18. COM (masa)
19. AF-L
20. AF-R
Linie danych w kostce C zielonej są do komunikacji z wyświetlaczem w samochodzie.

Gdzie powinienem podlaczyc kable z wtyczki z zegarow?
3. zielony - radio Gamma/Delta: "zegar" - > C 8 ???
4. fioletowy - radio Gamma/Delta: "data" - > C 9 ???
8. zolty - sygnalizacja włączonego radia Gamma/Delta - > C X ???

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 19:21:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
przerabialem ten temat z radiem u siebie, mimo prawidlowego podlaczenia nie wyswietla sie nic z radia, nie znam zreszta osoby, ktorej by cokolwiek sie z radia wyswietlalo

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2008 19:31:10 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Pablos napisał(a):
przerabialem ten temat z radiem u siebie, mimo prawidlowego podlaczenia nie wyswietla sie nic z radia, nie znam zreszta osoby, ktorej by cokolwiek sie z radia wyswietlalo

Jesli tak, to moze radio sobie odpuszcze :(

Masz moze schematy do podlaczenia pozostalych pinow?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 15:16:07 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Odswieze troche temat, ostatnio na forum pojawil sie topic http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1210841. Czyli jest jakis sposob na przeslanie danych z radia na zegary. Moze ktos sie orientuje czy samo podpiecie przewodow wystarczy, czy trzeba jeszcze cos w radiu lub zegarach aktywowac?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 15:24:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
jutro bede znow sie z tym bawil, mam teraz Concerta, zobacze po podlaczeniu czy zadziala

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 20:23:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
No kurcze sam jestem zainteresowany tym tematem bo chętnie bym sobie podłączył takie wyświetlanie częstotliwości jak by się dało, a opcję taką oczywiście posiadam i dodatkowa trzecia kostka jest, tylko gdzie to wpiąć :?: :(

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 09:38:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
przecież wszystko tu jest opisane, wtyczki, piny, kolory

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2008 13:10:10 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Pablos napisał(a):
jutro bede znow sie z tym bawil, mam teraz Concerta, zobacze po podlaczeniu czy zadziala

Robiles cos z kabelkami? Zadzialalo?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2008 21:59:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Odświeżę troszkę temat. Zakupiłem ostatnio zegary z autocheckiem. Tylko jestem zielony i potrzebuje łopatologicnie wyjaśnienia. Jak mam zmasować kable żeby mi się nie wyświetlały komunikaty: brems licht, poziom płynu spryskiwacza itd. Tylko jak mam podłączyć czujnik oleju żeby mi wyświetlal co i jak??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2008 22:45:02 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
mattib4 napisał(a):
Zakupiłem ostatnio zegary z autocheckiem. Tylko jestem zielony i potrzebuje łopatologicnie wyjaśnienia.

To powinno Ci pomoc http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79069. Jesli wczesniej miales dlugie zegary i teraz tez wymieniasz na dlugie z AC, to w wersi "mini" musisz tylko pociagnac sygnal spalania.
Opisz dokladniej co masz, jakie zaegary, jaki model audi.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 15:08:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
speco napisał(a):
Pablos napisał(a):
jutro bede znow sie z tym bawil, mam teraz Concerta, zobacze po podlaczeniu czy zadziala

Robiles cos z kabelkami? Zadzialalo?


Sorry, przegapilem post a odpisalem w innym watku
Concert tez nie gada z zegarami, tutaj doczytalem sie, ze to dlatego, ze jest inny protokol transmisji i dlatego nic nie wyswietla
pozdr.

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 16:11:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
No więc tak. Mam Audi 100 c4 2,3E Avant. Miałem krótkie zwykłe zegary. Niestety zaczęły się krzaczyć. Okazało się że były pęknięte na ścieżkach. Elektryk mi je naprawił ale powiedział że długo nie pociągnął. Więc zacząłem poszukiwanie trudno dostępnych zegarów wyskalowanych do 240km/h. Znalazłem ale niestety tylko angielskie też krótkie więc od razu je kupiłem. Przy zakładaniu okazało się że zamiast czterech żarówek na górze po środku jest wyświetlacz lcd takie samej wielkości jak tamto okienko. No i teraz chciałbym to jakoś podłączyć czy coś bo fajnie wygląda ale cały czas pika :) W sumie czytałem coś o masowaniu. Więc to co mniej potrzebne można zmasować (ale jak gdzie i pod co), a potrzebne tak jak kontrolka oleju jakoś podłączyć. A i jeszcze jedno. Jak zmienię cały prędkościomierz mojego starego licznika to będzie wszystko ok?? Chodzi o to że ten jest w milach.
No i mam tam takie wejście (to czarne):
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 16:32:08 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Czarna wtyczka, o ktorej piszesz jest do AC, ale jak jej nie podlaczysz to nic sie nie stanie - nie bedziesz mial niektorych opcji, np nie bedzie informacji o braku plynu do spryskiwaczy - u siebie nie podlaczalem wszystkiegoi i pozostale komunikaty dzialaja. Czy jak cos ci "pika" to wyswietla sie jakas informacja na AC? Czy zegary sa identyczne - oba maja analogowe liczniki kilometrow?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 17:00:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Oba mają analogowe liczniki kilometrów. Tylko ten który mam teraz jest w milach a ten stary jest w kilometrach. i zastanawiam się czy licznik jest sam w sobie taki że wolniej lecą kilometry i robią się mile czy to jest jakoś zrobione na płytce. I się zastanawiam czy jak wsadzę kilometry to będzie chodzić ok. A co do AC to nie mam go podłączonego w ogóle. A pokazuje mi się cały czas: brems licht, kontrolka od spryskiwacza chyba no i ikonka od oleju i wtedy pika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 17:07:52 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
mattib4 napisał(a):
Oba mają analogowe liczniki kilometrów. Tylko ten który mam teraz jest w milach a ten stary jest w kilometrach. i zastanawiam się czy licznik jest sam w sobie taki że wolniej lecą kilometry i robią się mile czy to jest jakoś zrobione na płytce. I się zastanawiam czy jak wsadzę kilometry to będzie chodzić ok. A co do AC to nie mam go podłączonego w ogóle. A pokazuje mi się cały czas: brems licht, kontrolka od spryskiwacza chyba no i ikonka od oleju i wtedy pika.

Liczniki elektroniczne (A100 i A6) mozna przeprogramowac z mil na kilometry, nie wiem jak to wyglada w przypadku analogowego licznika kilometrow, pewnie tez sie da VAG'iem przestawic. Zegary w A100 sa modulowe, jesli nie masz zamiaru podlaczac AC i masz dosyc pikania mozesz go wykrecic i wstawic modul miniChecka ze starych zegarow.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 17:25:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Tzn tak nie to że nie chce go podłączać. Zależy mi żeby chociaż ten olej był ok. A reszta rzeczy mnie nie interesi. Po co mi brems licht i ile mam płynu w spryskiwaczu. To się zmasuje i już. Tylko jak to zrobić. A co do licznika to tu chyba vag nic nie pomoże. Bo to zależy od samego licznika, tylko nie wiem czy na płycie gółwnej w liczniku jest coś zrobione czy w samy prędkościomierzu jakaś dodatkowa zębatka czy coś żeby to wolniej leciało.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron