.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 09:42:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2008 17:48:36 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
mattib4 napisał(a):
Tzn tak nie to że nie chce go podłączać. Zależy mi żeby chociaż ten olej był ok. A reszta rzeczy mnie nie interesi. Po co mi brems licht i ile mam płynu w spryskiwaczu. To się zmasuje i już. Tylko jak to zrobić. A co do licznika to tu chyba vag nic nie pomoże. Bo to zależy od samego licznika, tylko nie wiem czy na płycie gółwnej w liczniku jest coś zrobione czy w samy prędkościomierzu jakaś dodatkowa zębatka czy coś żeby to wolniej leciało.

Zebatka steruje silniczek, a nim eletkronika? To musi sie jakos dac przestawic elektronike. Z tego co pamietam "olej" jest tez na jednym z 4 piktogramow w minichecku - to co miales wczesniej (przynajmniej u mnie byl - A6). Pokombinuj z zegarami - wymien moduly i zobacz czy dalej beda pikac.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 09:53:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Da się ten olej podpiąć pod jakąś kostke żeby było dobrze?? Czy nie koniecznie?? Co trzeba zrobic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 09:56:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Jakie moduły bo nie wiem o czym Ty do mnie rozmawiasz. Myślałem że to się da jakoś łatwo zrobić. Ja mam z 1994 roku audice to już prawie A6 :D No właśnie olej był wcześniej na tym starym liczniku. Tutaj tylko się pokazuje cyfrowo więc myślałem że to jakoś da się zrobić. A pika pewnie dlatego że testu nie przechodzi czy coś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 21:09:21 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Jak miales wczesniej kontrolke i dzialalo, to w nowych zegarach nic nie musisz dodatkowo podlaczac.
Czy jak wlaczysz nowe zegary to na AC po przejsciu testu zostaja jakies symbole?

W A100 zegary byly modulowe, skladaly sie z czesci, w A6 wszstko bylo na jednej plytce. Mozesz rozebrac plastiki i zobaczysz ze AC da sie wykrecic z nowych i przelozyc do starych.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 21:19:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Ale Ac mi nie przechodzi testu. Cały czas pokazują mi się kontrolki. Powtarzają się. Tylko że później częściej pokazuje się kontrolka oleju aż zaczyna świecić na czerwono. To w takim razie po co jest to czarne wejście 14 pinowe z tyłu zegarów?? To ze zdjęcia które jest w moim wcześniejszym poście?? Bo mimo że nie podłączyłem nic do tego wejścia nawet takiej kostki nie mam to wyświetla mi się brems licht, płyn do spryskiwaczy, kontrolka oleju i chyba coś jeszcze. Mimo że tego nie podłaczałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2008 21:30:01 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
mattib4 napisał(a):
Bo mimo że nie podłączyłem nic do tego wejścia nawet takiej kostki nie mam to wyświetla mi się brems licht, płyn do spryskiwaczy, kontrolka oleju i chyba coś jeszcze. Mimo że tego nie podłaczałem.

Jak nic nie podlaczysz to tej kostki to nie bedzie informacji o bledach, np braku plynu do spryskiwaczy czy spalonej zarowce. Sprobuj przeniesc AC do starych zegarow, to kawalek plytki drukowanej, powinno da cie wykrecic bez problemow i wtedy sprawdz czy tez bedzie palila sie ikona oleju.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2008 09:28:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
No ok jakos na dniach sprawdze. Tylko te stare zegarki mam juz troszke zmasakrowane ze tak powiem. Mam nadzieje ze sie da. Tylko czemu mi sie to wszystko swieci skoro nie jest podlaczone??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2008 18:04:19 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
mattib4 napisał(a):
No ok jakos na dniach sprawdze. Tylko te stare zegarki mam juz troszke zmasakrowane ze tak powiem. Mam nadzieje ze sie da. Tylko czemu mi sie to wszystko swieci skoro nie jest podlaczone??

Ciekaw jestem wyniku.
Czy w nowych zegarach masz wszysko podlaczone tak samo jak w starych?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 12:45:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
No mam podłączone tylko te dwie kostki zieloną i czerwoną i koniec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 15:56:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Właśnie wróciłem ze zmagań z zegarami. Niestety nic tak naprawdę nie zrobiłem. Żeby zdjąć autochecka muszę zdjąć obrotomierz bo płytka od niego wchodzi aż pod obrotka. Nie zrobiłem tego bo nie miałem narzędzia do zdejmowania wskazówki. Mianowicie widelca. Innym sposobem się boję bo od starych zegarów połamałem :diabel: Co do oleju to podłączyłem na chwilkę starę zegary i olej po odpaleniu silnika znika. A tu świeci się :brake lights, spryskiwacz, olej i tak się powtarza cały czas pikając co też co jakiś czas. Bawiłem się jeszcze takim suwakiem bo boku który zmienia język wyświetlania. A no i próbowałem zmienić prędkościomierz. Według mnie da się to zrobić tylko trzeba wymienić przynajmniej u mnie ten plastik co jest pod zegarami ponieważ prędkościomierz z milami jest płaski od tyłu a ten z kilometrami ma pionowo wystającą płytkę z jednej strony. Więc trzeba zdjąć wszystkie zegary podmienić plastik i założyc zegary z powrotem. Powinno działać. Ale z tym autocheckiem nie wiem co. Speco nie wiesz co to może być?? Znalazłem jeszcze dwie niewykorzystane kostki pod kierownicą. Jedna różowa prostokątna gruba a druga czarna cienka też prostokątna z zatrzaskami z boku. Zrobię jutro zdjęcie tego jak mi się uda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 15:59:29 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
obrotomierz bez problemu wyciegniesz z plyty glownej w calosci po odkreceniu jednej sruby. potem masz dostep do AC ktore tez demontujesz bez problemu. warunek. trzeba miec caly licznik wyciagniety z obudowy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 18:01:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
A faktycznie. Dzięki :) Jutro postaram się sprawdzić reszte


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 19:17:14 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
mattib4 napisał(a):
Speco nie wiesz co to może być?? Znalazłem jeszcze dwie niewykorzystane kostki pod kierownicą. Jedna różowa prostokątna gruba a druga czarna cienka też prostokątna z zatrzaskami z boku. Zrobię jutro zdjęcie tego jak mi się uda.

Hans dobrze radzi. Czekam na fotki.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2008 22:17:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Tak jak mówię postaram się jutro to zrobić. Niestety nie mam gdzie. Jeśli już ładna pogoda a dwa może uda mi się garaż załatwić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2008 20:57:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Dzisiaj niestety nie wyszło nic :/ Jutro też nie. Postaram się to uczynić w środe. Pozdrówka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2008 21:11:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Sorki że tak długo to trwało ale właśnie wróciłem ze zmagań z zegarami. Otóż tak. Jedyne zdjęcia jakie mam to tych kostek i wejścia autocheka bo mi aparat odmawiał posłuszeństwa. Pokaże je na końcu. Co do zmiany prędkościomierza z milowego na zwykły to chwila roboty. Tak jak mówiłem u siebie musiałem wymienić ten biały plastik między płytką a zegarami. Bo zwykły jest z wypukła płytką więc plastik też jest inny a milowy jest całkiem płaski. Więc szybko poszło. Co do przełożenia autocheka do starych zegarów to się nie da. Sama ta płytka z wyświetlaczem ma jedno wejście a płyta główna licznika ma drugie. Więc efekt był taki że po przełożeniu autochek nie działał w ogóle. A co do kontrolek to zauważyłem że kontrolka oleju zaczyna się świecić od 2000 obrotów. A no i dzisiaj doszła mi też kontrolka paliwa bo mam mało co mnie zadziwiło :) Więc efekt końcowy jest taki że świeci się break light, kontrolka płynu spryskiwacza a od 2000 obrotów olej. Co to może być i co mam dalej zrobić?? Czujnik oleju powinien być inny czy jak??

Obrazek
To wejście które widać jest na płytce z autochekiem i wsuwa się je w płytę główną licznika a drugie wejście w nowych zegarach jest tam gdzie drugie kółko( tyle że to są te stare dlatego go nie ma . :) )

Obrazek
A to fotka tych dwóch kostek o których mówiłem.a przewody są w nich następujące (idę według pinów):
Czarna kostka:
1. niebiesko-brązowy
2. czerwono-brązowy
3.niebiesko-biały (cienki)
4. czarno-brązowy
5. żółto-brązowy
6. 2x brązowy (jeden wchodzi a drugi wychodzi do kostki czerwono-różowej)
Czerwono-różowa kostka:
1. niebiesko biały (cienki) <-- połączony z kostką czarną
2.wolny
3. niebiesko-czerwony
4. brąz <-- połaczony z kostką czarną
5. wolny
6. wolny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2008 21:59:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
No co jest tak czekaliście i was nie ma?? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 10:22:15 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
mattib4 napisał(a):
No co jest tak czekaliście i was nie ma?? :)

Nie kazdy codziennie siedzi na forum :)

Opinia o zegarach A100 glosi, ze sa modularne i wystarczy przekladac moduly - prawda, wyciagasz jeden modul i wkladasz do innych zegarow, ale jesli wczesniej go tam nie bylo to nie zawsze da sie podlaczyc - brak gniazda, zonk.

Czarnej wtyczki nie kojarze, ale czerwona ksztaltem przypomnina kostke podlaczana do manetek sterujacych komputerem. Tylko, ze tam mialem 4 kable i inny kolor.
Zobacz ile w czerownej kostce jest wykorzystywanych koncowek - 4 (sterowanie komputerem) czy 6 (sterowanie tempomatem). Jesli liczba jest inna to szukaj na schematach w etce.

Moze sie przydac:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79080
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79069

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 11:04:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2008 22:48:38
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
No sory poprostu jak ktoś czeka na coś co ma zrobić to wstępuje codziennie :) A co z tymi kontrolkami??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 11:11:32 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
mattib4 napisał(a):
A co z tymi kontrolkami??

Podlacz pod VAG'a i zobacz jakie sa bledy. Jesli faktycznie cos jest nie tak to dodziesz po kodach. Jak nie bedzie bledow to, tak jak pisales wczesnie, podlaczysz sygnal do masy i moze to pomoze.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: