Sorki że tak długo to trwało ale właśnie wróciłem ze zmagań z zegarami. Otóż tak. Jedyne zdjęcia jakie mam to tych kostek i wejścia autocheka bo mi aparat odmawiał posłuszeństwa. Pokaże je na końcu. Co do zmiany prędkościomierza z milowego na zwykły to chwila roboty. Tak jak mówiłem u siebie musiałem wymienić ten biały plastik między płytką a zegarami. Bo zwykły jest z wypukła płytką więc plastik też jest inny a milowy jest całkiem płaski. Więc szybko poszło. Co do przełożenia autocheka do starych zegarów to się nie da. Sama ta płytka z wyświetlaczem ma jedno wejście a płyta główna licznika ma drugie. Więc efekt był taki że po przełożeniu autochek nie działał w ogóle. A co do kontrolek to zauważyłem że kontrolka oleju zaczyna się świecić od 2000 obrotów. A no i dzisiaj doszła mi też kontrolka paliwa bo mam mało co mnie zadziwiło
Więc efekt końcowy jest taki że świeci się break light, kontrolka płynu spryskiwacza a od 2000 obrotów olej. Co to może być i co mam dalej zrobić?? Czujnik oleju powinien być inny czy jak??
To wejście które widać jest na płytce z autochekiem i wsuwa się je w płytę główną licznika a drugie wejście w nowych zegarach jest tam gdzie drugie kółko( tyle że to są te stare dlatego go nie ma .
)
A to fotka tych dwóch kostek o których mówiłem.a przewody są w nich następujące (idę według pinów):
Czarna kostka:
1. niebiesko-brązowy
2. czerwono-brązowy
3.niebiesko-biały (cienki)
4. czarno-brązowy
5. żółto-brązowy
6. 2x brązowy (jeden wchodzi a drugi wychodzi do kostki czerwono-różowej)
Czerwono-różowa kostka:
1. niebiesko biały (cienki)
- połączony z kostką czarną
2.wolny
3. niebiesko-czerwony
4. brąz
- połaczony z kostką czarną
5. wolny
6. wolny