.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2024 22:56:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 b5 Rozladowanie akumulatora
PostNapisane: 25.lut.2008 16:01:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.paź.2006 15:44:26
Posty: 28
Lokalizacja: Yorkshire HULL / Siemiatycze
witam mam dziwny problem a mianowicie czasem rano nie moge zapalic samochodu poprzez totalne rozladowanie akumulatora. akumulator jest nowy i sprawny i ladowanie jest prawidlowe wiem bo bylem w serwisie audi i wszystko tam sprawdzili ale nie wiedza czemu rozladowuje sie czasem akumulator.
co mozecie podpowiedziec w tym temacie
prosze o pomoc

_________________
Pieta.
A4 1.9 TDI
UK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2008 20:05:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Niekontrolowany pobór prądu poprzez układ elektryczny w aucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2008 20:10:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.paź.2006 15:44:26
Posty: 28
Lokalizacja: Yorkshire HULL / Siemiatycze
jest jakas metoda aby to sprawdzic ??

_________________
Pieta.
A4 1.9 TDI
UK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2008 22:01:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
pieciak napisał(a):
jest jakas metoda aby to sprawdzic ??


Dobry elektryk :): który będzie wiedział jak właściwie wykonać taką operację.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2008 22:20:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Podłącz amperomierz między zdjętą klemę a zacisk akumulatora, upewnij się że wszystkie odbiorniki prądu są odłączone (uwaga na oświetlenie wnętrza) i sprawdź. Powinien być minimalny pobrór prądu na podtrzymanie ECU. Jeśli jest powyżej 20mA to szukaj "pasożyta".

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2008 20:10:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Do 50 mA jest spoko.
Ja dopuszczam do 100 mA, jako, że codziennie jeżdżę i mogę go doładować.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 12:22:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Sprawdz ile bierze radio na podtrzymaniu bo ono jest częstm problemem rozładowywania akumulatora a jak często nie jeżdzisz albo na krótkich odcinkach to trzeba co jakiś czs doładowywać akumulator .Ostatnio zostawiłem samochód służbowy z załączoną radiostacją po 4 dniach nawet nie jękną a jest 120Ah

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2008 12:25:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.paź.2006 15:44:26
Posty: 28
Lokalizacja: Yorkshire HULL / Siemiatycze
o to chodzi ze ja jezdze okolo 50 70 km dziennie wiec aku jest ładowane ale po weekendzie lece do mechanika zobaczymy

_________________
Pieta.
A4 1.9 TDI
UK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2008 11:00:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6207
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
miałem to samo, nowy bosch silver i po 3 miesiącach podobnie jak u Ciiebie, ładowanie też miałem dobre ale zauważyłem że nagrzewa mi sie mocno klema i kabel [+} aż sie izolacja topiła, okazało się że klema była walnięta, odłącz sobie akumulator i zmierz prąd powinien mięć 12,2-12,5V, u mnie miał 11V ale jak poleżał odłączony przez noc to pokazywał 12,5V więc wiedziałem że jest dobry, spawdź klemy a jak nie one to tak jak koledzy radzą coś Ci musi rozładowywać ten aku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2008 09:20:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2006 13:16:23
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Witam. Sprawdź czy lampka podświetlenia bagażnika nie świeci cały czas nawet jak zamkniesz cały samochód. Test można wykonać bardzo łatwo jeżeli masz składaną tylną kanapę albo samochód w kombi, inaczej trzeba się po prostu zamknąć w bagażniku. Może to też być nieprawidłowo podłączone radio lub instalacja gazowa (jeżeli taką masz), jeżeli w aucie masz końcówkę mocy to też może ona swoje pobierać przy niepoprawnym podłączeniu.
Ja obstawiam jednak bagażnik.
Powodzenia w szukaniu.

_________________
http://www.161gtw.pl/ Najlepsze forum CB
B4/Vito109/Espero


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2008 09:49:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.paź.2006 15:44:26
Posty: 28
Lokalizacja: Yorkshire HULL / Siemiatycze
no i wszystko jasne :)
powodem rozladoania byla pompka centralnego zamka a robila to dlatego gdyz dostala sie tam woda i robilo zware. nie znalazlbym tego do mometu az centralny mi przestal dzialac ale pojawil sie nastepny problem ktory opisze w nastepnym poscie.
dzieki za pomoc i wskazowki
:)

_________________
Pieta.
A4 1.9 TDI
UK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2008 13:24:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2005 15:20:41
Posty: 7
hubos21 napisał(a):
miałem to samo, nowy bosch silver i po 3 miesiącach podobnie jak u Ciiebie, ładowanie też miałem dobre ale zauważyłem że nagrzewa mi sie mocno klema i kabel [+} aż sie izolacja topiła, okazało się że klema była walnięta, odłącz sobie akumulator i zmierz prąd powinien mięć 12,2-12,5V, u mnie miał 11V ale jak poleżał odłączony przez noc to pokazywał 12,5V więc wiedziałem że jest dobry, spawdź klemy a jak nie one to tak jak koledzy radzą coś Ci musi rozładowywać ten aku


To już przerobiłem problemem była centralka. Obecnie mam problem i to Wielki akumulator SILVER o którym jest napisane w tym forum po nie całym roku spuchł nie mal że się wylał byłem u elektryka i elektronika VAG pokazuje błąd zasilania przyczyna może być każda możliwa w Aucie smród od kwasu nie wiem już co odłączyć na DESCE jedynie kontrolka od ABS-u zapala sięprzy ttemperaturze ok 50 stopni C. BŁAGAM POMÓŻCIE co prawda autko chcę sprzedać ale nie chcę aby ktoś mnie przeklinał

_________________
Moje pierwsze Audi 100 C4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: