W sumie to temat ostatnio często wałkowany - pewnie przez upały
Skasować błedy możesz ale to nic nie da. Czeka cię demontaż i czyszczenie mechanizmów podnoszenia klap. Zacząłbym od tej na podszybiu. Demontujesz wycieraczki, podszybie i masz centralnie klapę temp. przed sobą. od strony kierowcy jest siłownik z potencjometrem (kolor biały o ile dobrze pamiętam). Rozebrać wyczyścić i posmarować smarem np. do maszyn do szycia. Składasz do kupy - kasujesz błedy i trzeba teraz trochę go rozruszać różnymi funkcjami. Jak błedy się nie pojawią to masz jeden problem z głowy. Co do czujnika to może ktoś go zlokalizuje w etce bo u siebie nic z nim nie robiłem więc nie mam pojęcia gdzie się znajduje
Klapa powietrza to zapewne ta wymuszająca recylkulację. Znajduje się ona nad nogami pasażera. Więcej nie pomogę bo u mnie całkiem sprawnie działa.
Błedy kasujesz VAG-iem. Z panelu się nie da. Jeśli usuniesz usterki to po pewnym czasie same błedy znikną z kanału 01.