Zdarzył się malutki dzwonek, i niestety obie chłodnice (klima i wodna) są do wymiany
Kupiłem cały komplecik chyba od 2.0, wymiary i podejścia się zgadzają, ale ponieważ mam wszystko razem z
2 elektrycznymi wentylatorami, pomyślałem sobie, że może by tak poprawić fabrykę i w zamian za wentylek ze sprzęgłem wiskotycznym dać wentylator elektryczny?
Mam jednak małe wątpliwości:
Oryginalnie w A6/AEL wentylator klimy jest założony na oddzielną część chłodnicy (ma własny kanał ssący) i może chodzić niezależnie od wentylatora głównego, nie zasysając przez niego powietrza z komory silnika. W wersji którą kupiłem obudowa jest wspólna, więc oba wentylatory muszą włączać się jednocześnie.
I teraz sedno sprawy:
1. Czy oryginalnie wentylator klimy załącza się wtedy, kiedy potrzebnuje tego klima
LUB wtedy, gdy trzeba wspomóc wentylator główny?
2.Czy może załączanie wentylatora klimy nie ma nic wspólnego z temperaturą płynu w chłodnicy silnika, która chłodzona jest tylko przez wentylator główny załączany sprzęgłem wiskotycznym?
Znalazłem jakiś fotoprzewodnik do takiego moda, i tam goście po prostu podpięli drugi wentylator do przewodów tego od klimy.
Będzie działać przy takim rozwiązaniu?
Zastanawiam się jednak czy nie należałoby chociaż wymienić przekaźnika na mocniejszy?