.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 07:45:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bład - od klimatronika
PostNapisane: 12.paź.2004 09:53:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 16:44:07
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
Mam taki oto błąd:
15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada
i nie wiem o jaką klapę powietrza tu idzie :) co za klapa :) ?

_________________
Rudaaaa A4 2.6 LPG - narazie VMAX 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 10:11:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Prawdopodbonie chodzi o klapę powietrza ciepło/zimno - padł silniczkek (podobno częsta przypadłość) i spory koszt... u mnie było to chyba 400 czy 500 PLNów...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 14:37:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 16:44:07
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
ale klape od powietrza od nawiewu do srodka samochodu czy cos innego?

_________________
Rudaaaa A4 2.6 LPG - narazie VMAX 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 14:53:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Klapa, która reguluje podział powietrza wpadającego do kabiny z zewnątrz i z nagrzewnicy, o ile się nie mylę.

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 15:19:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 16:44:07
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
ostatnie pytanie....a gdzie ta klapa jest? gdzies w poblizu nagrzewnicy? rozbiore ustrojstwo i obadam silnik :>

_________________
Rudaaaa A4 2.6 LPG - narazie VMAX 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 15:21:21 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
klapy powietrza sa tylko w nagrzewnicy .... jest jeszcze jedna ale to chyba tylko w C3/C4 w obudowie parownika klimy zamykajaca doplyw powietrza do nagrzewnicy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 15:48:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 16:44:07
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
dzieki za zlokalizowanie dziada...

_________________
Rudaaaa A4 2.6 LPG - narazie VMAX 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 22:24:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Mam ten sam komunikat zczytany ze sterownika klimy.

W uwagach do 15.5 nie doczytałeś że to może być silnik zapętlony...

Mi po odczycie kodów błędów dodatkowo wyskakuje:

00600 – Temp Reg. Flap Motor Position Sensor (G92)
37-10 – Faulty – Intermittent (Czujnik pozycji regulatora temperatury klapy motoru – G92)
01274 – Air Flow Flap Motor(V71) (Motor klapy nawiewy powietrza – V71)
41-10 – Blocked or No Voltage – Intermittent (przerywany, nieregularny).

Narazie się tym nie przejmuje, ponieważ nie zauważam nieprawidłowości w funkcjonowania ogrzewania i "mrożenia".
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2004 16:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 16:44:07
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
no wlasnie u mnie tez dziala jakby wszystko ok...ale komunikat to komunikat :)

_________________
Rudaaaa A4 2.6 LPG - narazie VMAX 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2004 19:38:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
to podjedź do Diagtronika w Jankach.
Tam zdiagnozują i zrobią pierwsza klasa.
Szefem jest Pan Krzysztof (Tora na różnych forach).
Pzdr
Darp
PS napisz jak zrobisz co było...:-)

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2004 19:47:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
ja od tego zaczallem przygode z audi :)
wymiana silniczka i po bolu.
ale na poczatek ten silniczek ze srodka mi mechanik wymienil na taki, ktory byl pod reka :) - aby jak juz znajdzie jakis na zastepstwo szybko i sprawnie to zrobic :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2004 20:04:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 16:44:07
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
powiem szczerze....jestem mega spłukany...i jak sam tego nie naprawie to nie naprawie wcale :)

_________________
Rudaaaa A4 2.6 LPG - narazie VMAX 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2004 20:48:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 21:16:49
Posty: 26
Lokalizacja: 3city
Witam

Mi ostatnio tez wyskoczyły błędy na vagu. I klima działa mi tylko na LO :(:
Przez jakiś czas działa a potem wali ciepłym powietrzem.

1271 temp reg flap motor V68 blocked or no Voltage
1274 air flow flap motor V71 blocked or no Voltage Intermittent

799 engine coolant temp sensor G 110 open or short to B+ intermittent
600 temp reg flap motor position sensor G92 adaptation limit surpassed
601 central flap motor position sensor G112 adaptation limit surpassed
604 back pressure flap motor position sensor G113 adaptation limit surpassed

Pozdrawiam

_________________
A6 QUATTRO 2.8 V6
Pozdrawiam
Lucas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2004 22:17:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 16:44:07
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
zaczynam sie lekko niepokoić :!!: co sie dzieje z tymi naszymi audikami? same błędy....ojoj :):

_________________
Rudaaaa A4 2.6 LPG - narazie VMAX 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2005 11:05:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 21:14:46
Posty: 649
Lokalizacja: mazury
No i u mnie tez 15.5 sie pojawia :/
Ale czym to sie objawia w codziennym zyciu? nie zauwazylem nic anormalnego?
Jest gdzie sjakieies foto story albo samo story jak sie dostac w tamte okolice (tej klapy ) i co i jak sprawdzic?

_________________
pozdrawiam
sampek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2005 17:12:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
sampek napisał(a):
No i u mnie tez 15.5 sie pojawia :/
Ale czym to sie objawia w codziennym zyciu? nie zauwazylem nic anormalnego?
Jest gdzie sjakieies foto story albo samo story jak sie dostac w tamte okolice (tej klapy ) i co i jak sprawdzic?


Witam! Ostatnio wyciągałem ten silniczek napędzający klapę powietrza. U mnie były błędy "czasem blokowana" i "zapętlony". Ojawiało się to tym, że raptownie ginęło ogrzewanie (średnia przyjemność o 3 nad ranem na postoju :diabel: ). Okazało się, że silniczek był zdziebko zasyfiony i nie dawał rady się obracać. Rozebrałem go na czynniki pierwsze (zegarmistrzowska robota-szczotki 2x3 mm) wymagana precyzja, przeczyściłem i przesmarowałem. Teraz chodzi bajka. Koniecznie trzeba cieniutkim nożykiem przeczyścić rowki na komutatorze, żeby były przerwy. A teraz instrukcja jak się do niego dobrać. W przypadku A6 należy zacząc od zdemontowania wycieraczek, następnie odkręcić osłone plastikową podszybia. Kolejny krok to cały mechanizm wycieraczek (3 śrubki). Na koniec odkręcamy osłonke plastikową na kilku wkrętach (od strony kierowcy). Silniczek ukryty jest w plastikowej obudowie przykręconej trzema wkrętami, po odkręceniu delikatnie odczepić od cięgienek klapy. Obudowa silniczka jest rozbieralna (potrzebny mały torx). Po otwarciu osłony łatwo sprawdzić czy silniczek jeszcze żyje, podłączając napięcie z prostownika ale tylko 6V! Na silniczku podane jest napięcie 7V. Montaż w kolejności odwrotnej. Zyczę miłego dłubania. Dla mnie zajęło to niecałe 2 godziny. Dajcie znać czy wzkazówki sie przydały! Pozdrawiam! :peace:

ps. zapomniałe napisać, że napięcie do sprawdzenia należy podać na zaciski nr 1 i 2. Polaryzacja bez znaczenia, gdyż silniczek jest sterowany naprzemiennie + i -.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Klimatronic w Audi 2.3 20v
PostNapisane: 10.paź.2006 11:28:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 14:17:57
Posty: 16
Lokalizacja: Wrocław
Witam!

Mam problem od jakiegos miesiaca przy ustawieniach na HI -obojetnie na jkim programie Bi-lov,Auto,Eco,szyba nie leci mi cieple powietrze:( Uklad jest nie zapowiertzony weze z nagrzewnicy zasil i powrot sa gorace. wydajmi sie ze jest problem ze steerowaniem z klapami ale nie mam pojecia gdzie jest klapa zimne/cieple pow.? jeszcze od nie dawna czujnik temp zewn. ktory jest przy zdezakuz przodu na panelu wskazuje mi tem kolo -4 stopni a jest kolo 15 na zewnatrz skad takie przelkamania? Jesli ktos mial odobny problem bede wdzieczny za info Pozdrawiam Mario


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: