.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 21:31:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 c5] Problem z alternatorem...woda?
PostNapisane: 23.wrz.2008 17:22:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.kwi.2008 05:47:57
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa/Jelonki
Witajcie,
wracajac dzis od rodziny wjechalem w bardzo duza kaluze, kilka kilometrow dalej wlaczyla mi sie czerwona kontrolka od akumulatora, a kilka minut pozniej kontrolka od ukladu antyposlizgowego, zwrocilem uwage na woltomierz, przestal ladowac akmulator, napiecie podczas jazdy spadlo do okolo 12 v, a oczywiscie powinno byc wieksze. Dojechalem do domu, odczekalem godzine i odpalilem go ponownie, spod maski dobiegl mnie dzwiek jakiegos iskrzenia sie. Przeskanowalem samochod Vagiem i wyszedl mi blad:

01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal

sprawdzilem polaczenia do alternatora i wszystko plywalo.
Pytanie co teraz zrobic, odczekac jakis czas az to wszystko przeschnie i sprawdzic czy sie cos zmienilo, czy moge zrobic cos jeszcze, a moze ktos z was mial podobny problem...wydaje mi sie ze zawinila kaluza, choc pewnosci miec nie moge.

_________________
A6 2.5 TDI Warszawa/Jelonki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 18:14:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
mechanicznie alternator na 100 % działa bo nie raz terenowo połowa auta się zatapiało i alternatory ładowały pod wodą gorzej z elektroniką

wysuszyć ewentualnie przeczyścić jakieś styki i sprawdzić

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2008 12:59:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.kwi.2008 05:47:57
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa/Jelonki
NIestety wysuszenie autka nic nie pomoglo :(

_________________
A6 2.5 TDI Warszawa/Jelonki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2008 13:40:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.kwi.2008 05:47:57
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa/Jelonki
Moge jakos sprawdzic czy alternator jest sprawny, np sprawdzic napiecie na nim?

_________________
A6 2.5 TDI Warszawa/Jelonki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2008 15:18:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
no normalnie jak po odpalanie autka na blacie pokazuje 14V tzn ze jest ok
mozesz wziasc miernik cegowy

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2008 16:11:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.kwi.2008 05:47:57
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa/Jelonki
Ze ma byc 14V to wiem, jest niestety 12V, chcialbym sprawdzic napiecie bezposrednio na alternatorze, jesli sie okaze ze sie kreci a nie wytwarza napiecia to bedzie wszystko jasne, to chyba najlepszy sposob, na alternatorze powinno byc 14V?

_________________
A6 2.5 TDI Warszawa/Jelonki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: