.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 17:23:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Audi 100,c3,89r,NF] Licznik z 7 zegarami zamiast 4...
PostNapisane: 21.paź.2008 20:33:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Witam. Posiadam samochód jak w opisie. Gdy kupiłem samochód, miał standardowo zainstalowany licznik z 4 zegarami. Dzisiaj dostałem za darmo w prezencie od kumpla licznik z 7 zegarami (VOLT,BAR OIL,TEMP OIL) . Po zamontowaniu tych zegarów, działają mi wszystko oprócz Ciśnienia oleju i temperatury oleju. Czy fakt nie działających zegarów może być spowodowany brakiem czujników, czy może tylko zimnymi lutami na zegarach? Pozdrawiam :)

Stary licznik:
Obrazek Obrazek
Nowy licznik
ObrazekObrazek

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 22:00:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3297
Lokalizacja: Poznań i okolice
Jak miałeś w oryginale "krótką" deskę, to nie masz na silniku czujnika ciśnienia i temp. oleju. A w ogóle, to ta półeczka jest bardziej potrzebna niż dodatkowe zegary (wożę tam okulary) :peace:

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2008 23:09:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Wordeck znudziła mi się ta półeczka :D. Słuchaj po wyciągnięciu licznika z wnęki mam 3 wtyczki broązową, czarną, oraz taką na 3 styki czarną. Wydaje mi się że ta krótka na 3 styki jest właśnie na te czujniki od ciśnienia i temperatury. A jak podłączałem nowe zegary to tylko za pomocą tych 2 dużych kostek, a tej małej nie podłączyłem (chyba nie pasowała....). Sprawdzę jutro jakie jest zasilanie na tej małej kostce 3 pinowej. :)

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 00:31:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Lubniewicz napisał(a):
Wordeck znudziła mi się ta półeczka :D. Słuchaj po wyciągnięciu licznika z wnęki mam 3 wtyczki broązową, czarną, oraz taką na 3 styki czarną. Wydaje mi się że ta krótka na 3 styki jest właśnie na te czujniki od ciśnienia i temperatury.


O ile się nie mylę, to ta do temp. i ciś. oleju powinna być płaska, wąska, 5 pinowa. Żadnej 3 pinowej nie kojarzę do zegarów...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 13:44:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Właśnie mnie to martwi że takiej 5 pinowej wtyczki nie widziałem. Słuchajcie, jeżeli nie znajdę tej wtyczki to chciałbym ręcznie poprowadzić sygnał. Rodzynek może wiesz gdzie są umiejscowione te czujniki w silniku :?:

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 17:29:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Dobra już wszystko wiem. Czujnik ciśnienia już zamówiłem. Teraz tylko nie wiem gdzie jest ten czujnik temperatury. Mam go na obrazku z ETKI ale nie wiem gdzie on może być w realu :)
Obrazek

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 18:33:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Schyl się pod przedni zderzak. Zaraz z przodu silnika, bardziej po prawej stronie (strona pasażera) zobaczysz dużą śrubę - chyba na klucz 21 (nie dam głowy). Jest wkręcona od dołu - idealnie pionowo. Wykręcasz tą śrubę i w to miejsce wkręcasz czujnik temp. oleju. Uważaj jednak po jej wykręceniu - zdejmij ją ostrożnie i patrz co ci tam wypadnie (poza niewielkim wyciekiem oleju) - specjalna tulejka i sprężyna - to zawór ciśnieniowy oleju. Trzeba to odpowiednio potem poskładać.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 18:44:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Dziękuje rodzynek! Jesteś Wielki! Czujniki zamówione. Jak tylko wszystko podłącze to napiszę! Pozdrawiam.

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2009 14:40:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lis.2003 17:19:54
Posty: 181
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: Audi A6 3.0TDi quattro , Audi 200 Canada
Lubniewicz napisał(a):
Dziękuje rodzynek! Jesteś Wielki! Czujniki zamówione. Jak tylko wszystko podłącze to napiszę! Pozdrawiam.


Cześć.
Może jak już wszystko rozpracujesz to i u mnie założysz :?:
Za jakąś opłata oczywiście... bo zegarki to mam od dawna ale nie miałem nigdy czasu zabrac sie za te kabelki.

więc napisz czy ci się udało bo upłynęło juz troche czasu.

Pozdrawiam.

_________________
Audi Maniacy Łączcie Się...!

Audi A6 3.0 TDi quattro 4F - v. individual, first model
Audi 200 2.2T MC AT - v. Canada
Audi 100 2.3 NF - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2009 19:39:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2009 21:14:58
Posty: 59
witam.wytargałem ostatnio licznik ze swojej c3 1,8 z powodu-wyczytałem tu że czasami wystarczy wyjąc zegarek z płyty,wstawic obrotek i działa.za kilka zetek kupiłem sam obrotek i wydłubałem licznik ale niestety nie ma tam odpowiednich pinów a tylko dziurki w płycie więc z obrotka narazie nici.
korci mnie aby zapodac tam długi licznik z silnika 5cyl. z dodatkowymi zegarami.
Naprawdę sporo tu czytałem i narazie mam tylko kocioł w głowie na temat czy się da czy nie i co będzie działac i jak,jest tyle róznych wypowiedzi że naprawdę trudno sie połapać i wysnuć jakieś konkrety,dla konkretnego auta i licznika.
Jeżeli byłby ktoś łaskaw konkretnie naśwetlić mi temat byłbym bardzo wdzięczny.
Sytuacja : audi 100 C3 89r. silnik 1,8 na gaźniku jedyny wypas to ABS :D
licznik obecny-standard z wielkim zegarem zamiast obrotka :P
licznik który chcem zapodać to np. taki:
http://www.allegro.pl/item559425235_lic ... nzyna.html

co będzie działać a co nie a jeżeli nie to jak zrobic aby działało,konkretnie przy moim silniku
PS,czy w liczniku od C3(szeroka deska ofcos :) ) a C4 są jakiś różnice,np nie pasują mocowania,kształt i wogule będzie pasował czy musi byc od C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2009 19:56:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
arm napisał(a):
czy w liczniku od C3(szeroka deska ofcos :) ) a C4 są jakiś różnice,np nie pasują mocowania,kształt i wogule będzie pasował czy musi byc od C3


Musi być od C3 (i nie od V8). Już przecież założyłeś podobny temat. Po co nowy?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2009 20:44:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2009 21:14:58
Posty: 59
nie zakładam nowego tematu,z braku konkretów wciąż szukam i podpytuję gdzie się da ;) .dobrze że już wiem ze musi być od C3 bo jeszcze bym kupił ten z aukcji(C4) :/ i dopiero była by kicha :) .
Naprawdę nie prużnuję i przeszperalem to forum dośc dogłebnie ale jest sporo tych liczników AC,BC bez AC róznych innych bajerów itd. zgłupiec idzie,jednym działa wszytsko odrazu inni muszą coś grzebać silniki są różne i różne są sposoby na to aby działało tak naprawdę każda przeróbka jaką tu znalazłem jest inna.Jestem noga z kabelków(dopiero odkryłem co to jest pin w liczniku :d ) dlatego potrzebóję wykładu jak na tacy jak podłączyc taki bajer do mojego cygarka i chętnie poradzę się kogoś kto jest w tym lepiej oblatany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2009 23:40:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Cytuj:
niestety nie ma tam odpowiednich pinów a tylko dziurki w płycie więc z obrotka narazie nici.

Montowałem obrotek zamiast zegara w B4 i potrzebne piny po prostu przełożyłem z drugiej płyty wraz z obrotkiem. Podobno takie piny można sobie dokupić w elektronicznym i wlutować.

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 00:58:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Krzycho napisał(a):
Montowałem obrotek zamiast zegara w B4 i potrzebne piny po prostu przełożyłem z drugiej płyty wraz z obrotkiem. Podobno takie piny można sobie dokupić w elektronicznym i wlutować.


B4 to inna bajka. W C3 cały bajer obrotka jest na płycie głównej, dlatego cała płytę trzeba zmienić, czyli w sumie całe zegary.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: