.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 11:11:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: "Zimne" gorące powietrze A6 C4
PostNapisane: 26.lis.2008 09:23:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2008 16:00:13
Posty: 23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
witam mam taki maly problem. nastaly zimne dni wiec ogrzewanie jak najbardziej mile widziane. tylko jest jeden problem. jak ustawie ogrzewanie na maxa to leci chlodne powietrze jak auto stoi i chodzi siilnik. dopiero w trasie jak jade ponad 3 tys obr to robi sie gorace ale jak podjade pod dom i auto nadal chodzi zaczyna leciec chlodne. siedzac na parkingu w aucie mozna zmarznac. dodam ze niedawno robilem klape nawiewu bo nie dzialalo wogole. przeczyscilem i jest ok. nawet teraz sprawdzalem to wszystko chodzi otwiera i zamyka. co moze byc przyczyna. ps. nie dziala mi tez wskaznik temp wody ale to juz tak kupilem. ma ktos jakies pomysly?

_________________
FIAT CROMA 2,0 T
FIAT CROMA 1,9 TDID
VW GOLF IV 1,9 SDI
A6 C4 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2008 11:36:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Pompa wody ci siada :?: Inie podaje gorącego płynu na nagrzewnicę.

Zabrudzona, zatkana nagrzewnica.

Zapowietrzony układ chłodzenia.

Przydało by się żebyś wiedział jaką masz temperaturę silnika, można by wtedy coś więcej powiedzieć.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 16:12:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 08:14:17
Posty: 272
Lokalizacja: Krakow / TKN
KorNoLio napisał(a):

Zabrudzona, zatkana nagrzewnica.

Zapowietrzony układ chłodzenia.

Przydało by się żebyś wiedział jaką masz temperaturę silnika, można by wtedy coś więcej powiedzieć.


Może byc... A co do wskaznika trza by sprawdzic po pierwsze czy idzie sygnal na zegary wiec na krotko trza by go, jak jest to masz odpowiedz, a jak nie to albo wiazka albo zimne lutki.

_________________
80 B3...90'...1.6...PP...2EE, b.
80 B3...89'...1.8s..NE...keihin I(angol), b.
100 C4...92'...2.2t...AAN, b.
100 C4...94'...2.2t...AAN,
...........................................................
HVAC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 20:02:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2008 16:00:13
Posty: 23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
po niedzieli sprawdze zegar bo od tego zaczne i bede pisal co dalej

_________________
FIAT CROMA 2,0 T
FIAT CROMA 1,9 TDID
VW GOLF IV 1,9 SDI
A6 C4 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2009 15:29:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2008 16:00:13
Posty: 23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
troche kotlet ale wyjechalem i dopiero teraz wrocilem. niestety mrozy wiec ogrzewanie trzeba zrobic. dzis zaczelem od temp i jak dalem zasilanie bezposrednio na temperature to wskazowka rosnie. co dalej sprawdzac zeby dojsc do tego pokoleji. od jakiej wtyczki podpiac zasilanie zeby sprawdzic czy idzie?

_________________
FIAT CROMA 2,0 T
FIAT CROMA 1,9 TDID
VW GOLF IV 1,9 SDI
A6 C4 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 13:44:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2008 16:00:13
Posty: 23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
sam juz nie wiem co moze byc przyczyna tego slabego ogrzewania. temperatura na climatroniku kanal 51 wynosi po miescie 65-70stopni, a w trasie przy ok 120km/h spada do 60 stopni. wymienilem dzis termostat i dalej to samo identyczne wskazania. po zalaniu ukladu plynem chcac odpowietrzyc odkrecam zaworek na wezy przy nagrzewnicy nie leci plyn. na climatroniku w pozycji 01c wyskakuje blad 15.5. obroty silnika na luzie ok 750/min. lekkie falowanie silnika na luzie jak postoi minute. spalanie ponad 10l na 100km. wczoraj nalalem specjalnego plynu do czyszczenia ukladu a na koniec przepłukalem caly uklad woda.co moze byc przyczyna?

_________________
FIAT CROMA 2,0 T
FIAT CROMA 1,9 TDID
VW GOLF IV 1,9 SDI
A6 C4 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 14:08:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
Skoro odkręcałeś odpowietrznik i płyn nie leciał to znaczy że masz:

1. zapowietrzony układ i należy poczekać z odkręconym odpowietrznikiem aż właśnie będzie leciał płyn

2. zamulona nagrzewnica

3. uszkodzony zaworek podciśnieniowy ten przy nagrzewnicy, względnie zawór który tym steruje (nie otwiera obiegu nagrzewnicy) albo po prostu spadł ci przewodzik podciśnieniowy

4. uszkodzona pompa wody

5. uszkodzony klimatronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 14:31:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2008 16:00:13
Posty: 23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
1) czekalem 15 na wlaczonym silniku i nic nie dalo,
2) wczoraj nagrzewnica przeplukana specjalnym plynem do czyszczenia ukladu,
3) przewodzik zalozony hmmm ale cisnienie nie leci ani nie ciagnie co daje efekt ze zawor ciagle jest otwarty wiec plyn moze plynac
4) jezeli chodzi o pompe wody to zostala wymieniona razem z rozrzadem 30tys temu chyba ze jest jeszcze jakas inna
5)w jakim sensie uszkodzony bo jak dam na min temp to zimne a jak na max to cieple ale nie gorace

weze letnie po przejechaniu 50km wiec temperatura ok 60stopni. a co do cisnienia w ukladzie to weze sa miekkie. korek jak odkrecam to delikatnie zasyczy wiec on chyba trzyma

_________________
FIAT CROMA 2,0 T
FIAT CROMA 1,9 TDID
VW GOLF IV 1,9 SDI
A6 C4 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 14:49:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Wlacz silnik na kilka minut i grzanie na max. Po tych kilku minutach zobacz czy weze idace do nagrzewnicy sa cieple czy nie.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Ostatnio edytowano 13.sty.2009 16:26:51 przez photokom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 14:50:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
1. problem nadal jest... czyli zapowietrzony, brak obiegu
2. odpada
3. sokro otwarty to ok... i na razie można też wykluczyć 5. (klimatronic) - chodziło mi właśnie o to czy nie zamyka tego zaworu.
4. jak napisałeś wymieniona (nie ma żadnej innej)

Mnie jednak zastanawia fakt braku płynu na odpowietrzniku... czyli jednak nie masz obiegu płynu na nagrzewnicy.... już sam nie wiem, dolny przewód do nagrzenicy jest ciepły ? może spróbuj go zalać ynem od strony nagrzewnicy.
Jedno jes pewne... żeby było dobrze górnym przewodem przez odpowietrznik musi lecieć płyn i to jednostajnie bez żadnego kichania i prychania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 16:00:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2008 16:00:13
Posty: 23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
motor to 2,5 TDI .
jak w ukladzie nie ma plynu odkrecilem odpowietrznik wlaczylem silnik zaczelem nalewac plyn po chwili zaczyna wyplywac przez odpowietrznik. jak go zakrece za chwile odkrecam to juz nie leci przez niego. jak sciagne wezyk od powrotu przy zbiorniczku to nic nie leci, jak w niego dmuchne to wybija przez wlew do zbiorniczka. a weze wszystkie sa cieple ale nie gorace... a co do pompy wody to jak by byla nawalona to chyba by sie zagotowal a moj nie moze zlapac nawet 70 stopni

_________________
FIAT CROMA 2,0 T
FIAT CROMA 1,9 TDID
VW GOLF IV 1,9 SDI
A6 C4 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2009 14:00:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2007 08:21:22
Posty: 13
Lokalizacja: Łuków
Mam dokładnie te same objawy co ty. I zauważyłem że u mnie sączy się połyn tylko jeśli jest otwarty termostat. Jak się zamknie na wolnych to nic nie leci ale pomimo tego że leci to grzania nie ma. Jedyne co zauważyłem to poprezdni właściciel zalał wody do układu i mam ściek w nim więc dałem dziś do płukania i powiedziałem że do skutku mają to robić aż bedzie grzało bo prawdopodobnie nagrzewnica zamulona syfem. Jak odbiorę to dam znać czy coś pomogło. Prosił bym o info na bieżąco. Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 19:18:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2008 16:00:13
Posty: 23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
dzis nie wytrzymalem. kupilem nowa pompe i zabralem sie za wymiane. jak sie okazalo poprzedni wlasciciel przy wymianie rozrzadu zamontawal nie taka pompe. ta stara ma 18 zebow na pasek i 5 lopatek do pompowania woly chyba zeliwnych a ta co dzis kupilem ma 20 zebow i 7 lopatek z plastiku. przy okazji wymieniam pasek bo sie podjechal bo nie bardzo pasowal na tamta pompe. jutro zakupie pasek i wszystko skrecam zobaczymy jaki bedzie efekt

_________________
FIAT CROMA 2,0 T
FIAT CROMA 1,9 TDID
VW GOLF IV 1,9 SDI
A6 C4 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: