.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2024 18:53:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 2.8 V6] Z elektryką problemów kilka
PostNapisane: 10.mar.2012 08:57:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lut.2012 17:41:36
Posty: 35
Witam. Jestem nowy i niedawno kupiłem audi 100 c4 z silnikiem 2.8 V6.
Był w niej wyjmowany akumulator i postanowiłem ustawić zegar, ale silnik był uruchomiony i po naciśnięciu przycisku od zegara na komputerze zaczęły palić się kontrolki: najpierw pokazała się od oleju potem ładowanie woda itp.
Co teraz zrobić bo myślałem nad kupnem tych kabli i sprawdzić błędy:
http://allegro.pl/interfejs-kkl-usb-vag ... 15203.html
Z góry dzięki i pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4 2.8 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 10.mar.2012 13:31:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 10:44:47
Posty: 96
Lokalizacja: WGM
Jeśli zapalają się na wyświetlaczu po kolei wszystkie kontrolki to prawdopodobnie naciśnięciem na przycisk od zegara spowodowałeś jakiś nie kontakt na desce (najczęściej zimne luty). Zamiast od razu wydawać pieniądze na kable sprawdź również podłączenia do deski.

_________________
100 C4 2,8 q AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 10.mar.2012 14:24:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2792
Lokalizacja: WWL
wyciagnij ten cycek zamiast wciskac i ustawisz zegar.

wciskajac go wywolujesz cos jak szybkie sprawdzanie czy wsio ok.

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 10.mar.2012 15:13:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
enduroboy napisał(a):
wyciagnij ten cycek zamiast wciskac i ustawisz zegar.

wciskajac go wywolujesz cos jak szybkie sprawdzanie czy wsio ok.


dokładnie jak enduro napisał
włączyłeś diagnostykę auta. Komp przeleciał wszystkie czujniki i jeśli jest OK (np. nie brakuje sprysków) to na koniec wyskoczy na fisie OK
nic nie naprawiaj bo nic nie jest zapsute

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 12.mar.2012 17:56:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lut.2012 17:41:36
Posty: 35
Ok dzięki i jeszcze jedno:
Kupiłem radio samochodowe z allegro i jak jest one wyłączone to jest zegar na wyświetlaczu.
Po 2 dniach jak chciałem odpalić samochód akumulator padł.
Czy to od radia???

_________________
Audi 100 C4 2.8 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 12.mar.2012 22:14:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
V6Power napisał(a):
Ok dzięki i jeszcze jedno:
Kupiłem radio samochodowe z allegro i jak jest one wyłączone to jest zegar na wyświetlaczu.
Po 2 dniach jak chciałem odpalić samochód akumulator padł.
Czy to od radia???


Miernik w dłoń i sprawdzasz co Co kradnie prąd.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 12.mar.2012 22:42:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
opisz problem w temacie zgodnie z zasadami

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 13.mar.2012 21:54:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lut.2012 17:41:36
Posty: 35
Klax napisał(a):
V6Power napisał(a):
Ok dzięki i jeszcze jedno:
Kupiłem radio samochodowe z allegro i jak jest one wyłączone to jest zegar na wyświetlaczu.
Po 2 dniach jak chciałem odpalić samochód akumulator padł.
Czy to od radia???


Miernik w dłoń i sprawdzasz co Co kradnie prąd.

Powiedz co i jak to sprawdzać

_________________
Audi 100 C4 2.8 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 17.mar.2012 21:42:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Ustawiasz miernik na pomiar prądu (zakres 20A na początek, jak będą małe wartości to zmniejszasz zakres).
Wszystkie urządzenia wyłączone (lampki, radio, drzwi zamknięte - tak jak zostawiasz auto)
Odpinasz klemę od akumulatora - jedna końcówka miernika do klemy, druga do kabla który zdjąłeś z klemy. I masz odczyt poboru prądu w stanie spoczynku.
Jeśli jest za duży - wyjmujesz bezpieczniki po kolei i patrzysz na odczyt. Jak spadnie pobór prądu sprawdzasz do czego ten bezpiecznik i już wiesz w której gałęzi ginie prąd. Dalej już odłączasz urządzenia w tej gałęzi.

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 18.mar.2012 21:25:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lut.2012 17:41:36
Posty: 35
sebastian_k napisał(a):
Ustawiasz miernik na pomiar prądu (zakres 20A na początek, jak będą małe wartości to zmniejszasz zakres).
Wszystkie urządzenia wyłączone (lampki, radio, drzwi zamknięte - tak jak zostawiasz auto)
Odpinasz klemę od akumulatora - jedna końcówka miernika do klemy, druga do kabla który zdjąłeś z klemy. I masz odczyt poboru prądu w stanie spoczynku.
Jeśli jest za duży - wyjmujesz bezpieczniki po kolei i patrzysz na odczyt. Jak spadnie pobór prądu sprawdzasz do czego ten bezpiecznik i już wiesz w której gałęzi ginie prąd. Dalej już odłączasz urządzenia w tej gałęzi.


A jaki ma być około?
P.S Jak wczoraj zgasiłem samochód wyjąłem kluczyk i nie chcący nacisnąłem elektryczną szybę i się otworzyła.Zamknąłem ją i drzwi i po po otwarciu drzwi już ok. Ciekawi mnie co to może być. Czyżby komputer?

_________________
Audi 100 C4 2.8 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 20.mar.2012 06:20:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
szyby mają zasilanie jeszcze chwilę po wyłączeniu zapłonu

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 20.mar.2012 10:16:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
metyoo napisał(a):
szyby mają zasilanie jeszcze chwilę po wyłączeniu zapłonu


A czy szyberdach też ma takie chwilowe zasilanie po wyłączeniu zapłonu ?
Bo u mnie niestety po wyłączeniu szyber działa cały czas..co może za to odpowiadać ? przekaźnik w nogach kierowcy po lewej stronie ?

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4] Pewien problem
PostNapisane: 20.mar.2012 12:37:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Zmierz prąd po zamknięciu - i przelicz sobie - pojemność akumulatora w Ah podziel przez pobór prądu w A - będzie miał odpowiedź po jakim czasie akumulator będzie pusty.
A wracając do prądu - 0,1A to już dużo - ale zależy co masz dodatkowo podłączone.
Szyberdach prawdopodobnie nie pobiera dodatkowego prądu (chyba, że na przekaźnik, ale możliwe, że ktoś go podłączył bezpośrednio - nie mam szyberdachu, i nie wiem czy powinien działać po wyłączeniu zasilania szyb).

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: