.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 12:43:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 C3 gdzie jest filtr pyłkowy?
PostNapisane: 01.lut.2009 17:34:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 20:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
gdzie jest filtr kabinowy w c3?? seta ma klimę.
Drugie pytanie dot. wiatraka od nawiewu. Padł mi nawiew. Możliwe, że to tylko szczotki (mam nadzieję) ale nie mogę się do drania dostać. Czy jest sposób żeby dostać się do silniczka dmuchawy bez demolowania prawej części podszybia??
Z prawej strony jest osprzęt do klimy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 19:52:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Mi też padały szczotki już 3 razy więc myślę że na bank to to. Ja ostatnio miałem chyba inny problem i musiałem podpiąć go na krótko do akumulatora bo drań nie ruszył inaczej.
Do szczotek u mnie łatwo było się dostać. Po zdjęciu osłony odpinałem wtyczkę wyciągałem zawleczkę (wcześniej jest tam taka siatka na 3 śrubki) i wentylator wyłazi z drugiej strony ale..... u ciebie jest tam klima więc kurka nie wiem jak ty to zrobisz


Co do filtra ciężko mi stwierdzić ja nie mam klimy i filtra też nie mam :peace:

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 21:11:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cygaro miało montowany filtr pyłowy na życzenie. Rzadkość. Ale jeśli jest to jest na podszybiu od strony pasażera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 10:01:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 20:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
czyli jednak będzie demolowanie... dzięki za odp,
dla zainteresowanych: koszt dmuchawy (samego silniczka nikt nie sprzedaje) to ok. 140zł. oczywiście nie w oryginale.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 11:34:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5203
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Obudowę nagrzewnicy i obudowę parownika łączy karbowana rura o średnicy ok. 15-20 cm. Żeby nie rozszczelniać klimy trzeba tą rurę wyciągnąć (a można to zrobić tylko tnąc ją w taki czy inny sposób).

Co do filtra - jak napisał Adam12 - mało które C3 go ma.

Silnik wentylatora - od strony kierowcy ściągasz zawleczkę i wypychasz silnik w stronę pasażera. Są jednak dwa rodzaje silników - w jednym dostęp do szczotek jest bezproblemowy, w drugim - trzeba rozbebeszać całą, stalową obudowę. Nie będzie to proste.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 11:45:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Ja tez przerabialem ten temat. Zeby wyciagnac silnik wyciagnalem cala obudowe wiatraka i nagrzewnicy. Troche roboty z tym jest, ale nie trzeba rozszczelniac klimy ani ciac tej rury laczacej. Zeby wyciagnac obudowe trzeba odkrecic weze od nagrzewnicy, odkrecic srube z opaski przytrzymujacej obudowe, wykrecic mechanizm wycieraczek (3 sruby) odlaczyc wtyczki od silnika oraz od mechanizmu regulacyjnego obok. Wewnatrz samochodu odkrecilem schowek oraz dolna pokrywe nad nogami kierowcy. Nastepnie zdjalem 2 czarne kolanka laczace obudowe dmuchawy z dyszami nawiewow oraz odkrecilem i zdjalem 3 kolorowe wezyki (zapisz sobie dokladnie gdzie ktory byl) - chyba ze masz klime manualna to trzeba poodczepiac ciegna. Teraz trzeba mocno szarpnac obudowę od strony komory silnika - ciagnac do gory i do przodu. Jest przyklejona do nadwozia. Po kilku szarpnieciach powinna bez problemu puscic. Zeby ja wyciagnac trzeba troche pokombinowac, ale da rade wyciagnac. Przy okazji mozesz wymienic nagrzewnice na nowa, bo stara w kazdej chwili moze zaczac cieknac i trzeba bedzie powtarzac operacje.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2009 09:02:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 20:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
dzięki za instrukcje. W książce pana Erholz'a nie ma takich wskazówek. Teraz tylko silnik... Mam do kupienia silniczek z B3. Będzie pasował to cygaretki??

Sławku, jeśli wymieniałeś szczotki już trzy razy w krótkim odstępie czasu to może pora na wymianę całego silniczka :) komutator nie wytarty??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: