.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 17:12:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] Duży FIS z mil do km z benzyny do diesla.
PostNapisane: 22.lut.2009 19:53:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 19:50:08
Posty: 11
Jako że Fis w Audi rodziców padł po próbie dociskania taśmy, znalazłem to http://moto.allegro.pl/item561237230_au ... 2000r.html w związku z tym mam pytanie. Czy dysponuje ktoś Faqiem jak przełożyć tarczki ?
Oraz czy zmiana wskazań w komputerze będzie skomplikowana (zwykły vag wystarczy ) ?

Szukałem ale forum wyrzuca takie zatrzęsienie wyników że po godzinie szukania mam dosyć.

Z góry dzięki za rady.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 20:02:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
Przelozenie tarcz jest proste - rozbierasz, podwdzasz wskazowki i tarcze schodza same. Nie da sie przekodowac wlasciwych wskazan vagiem. Najprostsza operacja jest wylutowanie eepromu ze starych zegarow i wlutowanie do nowych. wtdy nic nie trezeba robic, nawet kluczykow i immo kodowac. Cala operacja ze zmiana tarcz i epromem zajmuje 30minut (jak sie ma wymontowany licznik)

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 20:05:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 19:50:08
Posty: 11
Dzięki za info myślałem że będzie to prostsze ;)
Mam też rozumieć że jeśli będziemy próbować zmienić wskazania przez złącze to trzeba będzie od nowa kodować immo ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2009 07:12:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
kazda wymiana licznika bez podmiany eepromu wiaze sie z kodowaniem immo, jak nie masz pinu do licznika to dodtakowo zaplacisz za jego wyciagniecie, dlatego taniej i szybciej jest po prostu przelutowac ukladzik. Jak masz jakiegos znajomego kto robil cos kiedykolwiek z elekttronika to bez problemu powinien dac rade.

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 10:36:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Tylko załóż jeszcze jedną opcję.
Liczniki muszą być identyczne, żeby sobie EEPROM mógł po prostu przełożyć. :P

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: