mam kilka pytań w tym temacie. Mam u siebie w A100 C4 ABC zamontowane krótkie zegary. Wczoraj wyciągnąłem je, żeby powymieniać spalone żarówki, wywalić jedną uszkodzoną tarczę i zauważyłem że jest dodatkowa kostka, która nie była podpięta - od długich zegarów. Ponieważ miałem w szafie długie zegary od C4 AAR, to postanowiłem sprawdzić i jak się okazało wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju działają. Niestety nie mogłem ich zostawić w aucie ze względu na inną skalę prędkościomierza i obrotomierza. 3 dodatkowe zegarki wpięte są w dużą płytkę za pomocą małej 6-pinowej niebieskiej kostki. I tu pytanie: czy jeśli wlutuję te sześć kabelków w to samo miejsce w zegarach od ABC to czy będzie to śmigać ? Który za co odpowiada? Co zrobić z analogowym zegarkiem - mam cyfrowy w obrotomierzu?
EDIT: zegary już założone i śmigają
jedynie nie mam regulacji zegara analogowego, ale jest na to patent