Borykam sie dosyc długo z klima w moim aucie -nigdy dobrze nie ,,chodziła"
Postanowiłem ja naprawic.
Rozebrałem wiekszosc elementów
-posprawdzałem wszystkie silniczki od nawiewów(4 szt)
-wiatrak dmuchawy bez luzów-wymieniłem szczotki
-wymieniłem czynnik chłodzący na maszynie
-wymieniłem filtr kabinowy
Objawy:
Vag 4,9 pokazuje
Po skasowaniu błedów -nie wystepuja i po jakims czasie znów są.
W/w silniczek sprawdzałem juz 3 razy-działa.Rozbierałem i spręzynka potencjometru dobrze trzyma.Podałem napiecie 7,5V i silniczek ładnie przestawia klapę.
W vagu sa ustawienia bloku ze widac jak zamykaja sie klapy na monitorze ale mozna podejrzec w naturze ze tez działaja -widac jak sie przestawiaja w realu.
Teraz najwazniejsze:
Bardzo słabo działa zarówno chłodzenie(nawiew) i grzanie(nawiew).
Rura od parownika klimy,,spocona i zimna"
Podejrzewam walnienty panel od klimatronika;
Zakres ustawienia Lo i Hi działa bardzo słabo.
I teraz Zonk;
czasami mam zakres ustwien na panelu od 5 st do 50 st (nie ma Lo i HI)i wentylator działa wtyedy badzo sprawnie(mocno dmucha) ale tylko zimnym powietrzem.Chodzi o to aby tak dmuchał w zakresach LO-HI.
Moze eeprom w panelu siada?j
Jak sie wgrywa eeprom do panela klimatronika?
Poprosze o sugestie.
Pozdro