.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 05:02:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2,6 V6] Źle uzupełniona klimatyzacja
PostNapisane: 09.maja.2010 15:47:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 16:46:18
Posty: 49
Witam
Mam pytanie ponieważ napełniałem klimatyzacje w jakimś serwisie, i napełnili mi ją tylko przez zawór wysokiego ciśnienia. Powiedział ze pewnie jest jeden bo drugiego nie mógł znaleźć. A teraz właśnie wyczytałem tutaj na forum ze jednak są dwa te zawory. Co może się stać nabijając klime tylko przez ten jeden zawór ? Dodam że ta nowa klima uszła mi po miesiącu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2010 17:52:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
W C4 2 zawory ????? gdzie ten drugi ?????

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2010 19:00:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Jeden zaworek na górze w rogu przy chłodnicy

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2010 00:55:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
a drugi jest przy kompresorze klimatyzacji :)

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2010 06:26:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
To dobrze wiedzieć, bo czeka mnie też taka "operacja".

PS to że zeszła klima, to raczej jest konsekwencją jakiejś nieszczelności niż napełnienia przez jeden zawór. Szczerze, to nie wiem czy mogą być jakieś konsekwencje takiego napełnienia.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2010 06:56:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Megster napisał(a):
to że zeszła klima, to raczej jest konsekwencją jakiejś nieszczelności

lub wyrzutem przez zawór bezpieczeństwa przy niesprawnym wentylatorze układu chłodzenia.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2010 18:08:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
BiLu napisał(a):
Megster napisał(a):
to że zeszła klima, to raczej jest konsekwencją jakiejś nieszczelności

lub wyrzutem przez zawór bezpieczeństwa przy niesprawnym wentylatorze układu chłodzenia.


gdzie mieści się zawór bezpieczeństwa?

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2010 21:38:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Pewnie na sprężarce.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2010 13:28:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
stare układy w audi c4 oraz b4 były wyposażone w jeden kruciec od wysokiego ciśnienia (na chłodnicy), drugi tak jak mówicie był na spręzarce ale pełnił on raczej funkcje serwisową (domniemam że do nabijania w fabryce) nie miał on także znormalizowanego do R134a (nowy czunnik) szybkozłacza, więc jak najbardziej cała wymiana czynnika odbywa sie prze wysokie ciśnienie.
Rozgarnienty człowiek od klimatyzacji powiniemn sobie z tym poradzić.

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2010 13:37:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
marszall napisał(a):
stare układy w audi c4 oraz b4 były wyposażone w jeden kruciec od wysokiego ciśnienia (na chłodnicy), drugi tak jak mówicie był na spręzarce ale pełnił on raczej funkcje serwisową (domniemam że do nabijania w fabryce) nie miał on także znormalizowanego do R134a (nowy czunnik) szybkozłacza, więc jak najbardziej cała wymiana czynnika odbywa sie prze wysokie ciśnienie.
Rozgarnienty człowiek od klimatyzacji powiniemn sobie z tym poradzić.


Potwierdzam ze jest jeden kruciec :): Ale mozna wkręcić adapter w miejsce czujnika na niskim ciśnieniu (tak jak to miało miejsce u mnie ostatnio) i zrobić serwis przez wysokie i niskie Cisiniene.

Z tego Co rozmawiałem ze specem w przypadku mojego auta na spręzarce nie ma serwisowego krućca (ale jest to sprawa zalezna od rodzaju zastosowanej spręzarki)

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: