.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2024 10:21:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3] 2.3E problem ze stacyjką
PostNapisane: 09.paź.2009 18:10:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Witam!

Mam poważny problem. Mianowicie przekręcając kluczyk w stacyjce włącza sie zapłon ale już nie zawsze kręci rozrusznik. Rozrusznik był robiony w zeszłym roku i nie sądzę że jest to jego wina. Wydaje się ze nie ma gdzieś styku w stacyjce bo jak mocniej się przekręci to łapie od szczała. Nie mam problemu za to rano jak jest wilgotno to pali na dotyk.
Dzisiaj już niestety mogiła. Teraz nie chce kręcić już w ogóle. Usłyszałem opinie że to może być kostka stacyjki ale za cholerę nie mogę jej zdjąć.
No i tu właśnie pytanie czy można ją poprostu wypiąć czy trzeba odkręcić jakieś śrubki??
Chyba że to przekaźnik albo jeszcze coś innego.

Pomóżcie bo w poniedziałek fajnie jak by było już na chodzie. :( :(

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2009 22:25:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2007 20:14:10
Posty: 122
Lokalizacja: Mysłowice, miasto sexu i biznesu
Witaj powinieneś własnie zacząc od kostki stacyjki nie jest to jakiś kosmiczny koszt, kostka nr. org. 4A0 905 849B

tutaj ktoś ładnie opisał wymiane coprawda w A8 ale kostka jest ta sama

http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1


Do dzieła :)

_________________
B3 1990 1.8 (1999-2001)
A3 1996 1.8 20V (2005-2006)
TT 1999 1.8 T (2007-2008)
B4 CABRIO 1999 1.8 20V (2010-2010)
A3 2004 1.9TDI 2011 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2009 07:55:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
O właśnie o to mi chodziło. Czyli ta kostka jest na dwóch śrubkach zalanych woskiem. Tylko teraz pytanie jak się do nich dostać w "setce". W A8 widze zę jest to w miarę na wierzchu w C3 są trochę głębiej.
Wydaje się że trzeba zrzucić całe poszycie albo chociaż usunąć część rury dmuchawy ;/
Z drugiej strony nie ma rzeczy nie do zrobienia :)
Nic będę kombinował wiem już co i jak. Dzięki wielkie za opisik pzdr. :peace:

EDIT:

Kurde w sumie banał jak nie wiem. Wystarczy wyciągnąć zegary i śrubokrętem zedrzeć czerwoną farbę. Dokładnie tak jak w tym opisie pęknięty jest ignition switch czyli jak mniemam włącznik zapłonu. :peace:

Obrazek

Nic jadę do sklepu i wymienie :peace:


EDIT II:

Wymienione i działa wszystko jak nigdy :peace:

Dzięki :!!:

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2009 14:19:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2007 20:14:10
Posty: 122
Lokalizacja: Mysłowice, miasto sexu i biznesu
zuch chłopak, Polecam sie na przyszłosć !!
Pozdrawiam!!!

_________________
B3 1990 1.8 (1999-2001)
A3 1996 1.8 20V (2005-2006)
TT 1999 1.8 T (2007-2008)
B4 CABRIO 1999 1.8 20V (2010-2010)
A3 2004 1.9TDI 2011 -


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron