.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2024 09:26:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2010 19:39:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2006 19:21:43
Posty: 64
Lokalizacja: Ciechanów
Raczej dziwne, żeby audi bezwypadkowe rdzewiały. Powypadkowe kiepsko zrobione jak najbardziej, przypadek z życia A4 po wypadku puknięta w tył od malowania przez roku ładnie wszystko wyglądało po roku burchle przy tylnej szybie. Wizyta u lakiernika reklamacja, stwierdzenie lakiernika farba dobrze nie wyschła i na mokre było lakierowane

_________________
Audi A2 1.4 TDI (75 KM) AMF

Carpe diem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2010 19:58:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Bardzo dobra technologia, Inżynier który ją zaprojektował powinien dostać premię. 12lat minęło i wystarczy, nawet jak będzie nadal sprawne to każdy będzie chciał sprzedać a nikt kupić takiego parchatego auta.
No cóż to się nazywa dokładnie zaprojektowany produkt - cholerni kapitaliści.
PlayStation też wytrzymywało 2 lata i kilka miesięcy a gwarancja miała właśnie 2 lata. Postanowili to stosować w droższych zabawkach.
Passat B5 po lifcie ma ocynk tylko wewnątrz, pod lakier nie dają, może tu było podobnie? tylko jakaś kataforeza czy inne fosforanowanie?

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 16:34:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2006 15:41:25
Posty: 235
Nie wiem ile w tym prawdy ale podobno w nowszych modelach A4 - po 2000 roku nie cynkowano blach tylko teflonowano - być może w C5 także, czy teflon lepszy od ocynku czy gorszy nie wypowiem się, ocynk poddany działaniu wilgoci także się utlenia i pęcznieje a potem to już bierze rdza blachę.

_________________

..................................................................
A6 C4 Avant 2.5TDI [AAT] + 0.210 + ECU AEL + chip 17x KM.
VFR 800 FI
..................................................................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 22:26:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Moje A6 C5 97 niestety tez rdzewieje i z tego co wiem to nie tylko u mnie i musi sie to wiazac z jakas wada podczas produkcji.Mam doswiadczenie jako lakiernik i nie bede mówił ze autko bezwypadkowe itd. ale nawet powypadkowe jesli jest dobrze zrobione to nie bedzie rdzewialo,problem w tym że malowane elementy sa w super stanie a na lakierze fabrycznym powstaja malutkie pecherzyki i jest to zjawisko punktowe co przeczy calej teorii na temat tego iz dzieje sie tak przez wczesniejsze przygody,dzwony itp.Pecherzyki wielkosci ok 5mm wygladaja jak wulkan z peknieciem na srodku ale nie wszystkie(w zaleznosci od stanu korozji).
Wyglada to tak jakby w czasie procesu ocynkowania cos wielkosci ziarnka piasku lub czegos mniejszego, dostalo sie na blache. Dla porownania blacha w mojej C3 89rok jest w super stanie.W kilku miejscach lakier jest oboty kamykami az do golej blachy i widac delikatna rdze ale nic nie gnije i nie pecznieje.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 22:54:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
pawelb napisał(a):
Nie wiem ile w tym prawdy ale podobno w nowszych modelach A4 - po 2000 roku nie cynkowano blach tylko teflonowano - być może w C5 także, czy teflon lepszy od ocynku czy gorszy nie wypowiem się, ocynk poddany działaniu wilgoci także się utlenia i pęcznieje a potem to już bierze rdza blachę.


Bzdura. Dalej jest normalny ocynk, tylko co rok na wszystkim bardziej oszczędzają, i na powłokach galwanicznych także.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2011 23:43:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4387
Lokalizacja: Wrocław
mały v8 napisał(a):
pawelb napisał(a):
Nie wiem ile w tym prawdy ale podobno w nowszych modelach A4 - po 2000 roku nie cynkowano blach tylko teflonowano - być może w C5 także, czy teflon lepszy od ocynku czy gorszy nie wypowiem się, ocynk poddany działaniu wilgoci także się utlenia i pęcznieje a potem to już bierze rdza blachę.


Bzdura. Dalej jest normalny ocynk, tylko co rok na wszystkim bardziej oszczędzają, i na powłokach galwanicznych także.


Dokładnie takie są efekty cost-cuttingu.

A tak jak tomek83f wyżej pisze, na większości nowszych audic widać pod lakierem małe ziarenka jak z brudnego procesu lakierowania i wokół nich tworzą się po kilku latach ogniska korozji, na początku wybrzusza w takim miejscu lakier jak mały pęcherzyk powietrza, a potem już widać w czym rzecz.

Grupa VW schodzi na psy z powłokami lakierniczymi...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2011 00:25:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Sprinter napisał(a):

Grupa VW schodzi na psy z powłokami lakierniczymi...


E tam VW wszystkie auta schodzą na psy, są coraz słabsze , bardziej awaryjne i trudniejsze w obsłudze. Jedynie chińskie auta z roku na rok prezentują wyższy poziom, i wspomnicie moje słowa że za 10 lat chińskie auta będą bardziej szanowane jak europejskie czy japońskie. Pamiętacie japończyki z lat 70-80-tych ... śmiech, a dziś Japonia robi auta najbardziej trwałe, i bezawaryjne na świecie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pęcherze pod lakierem .... skąd sie wzieły ?
PostNapisane: 05.gru.2015 15:46:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2014 16:06:48
Posty: 9
Jeśli to faktycznie rdza to dobrze byłoby się jej pozbyć. Myślę, że wstawienie auta do warsztatu chyba będzie najlepszym rozwiązaniem. Jeśli chcesz wziąć sprawy we własne ręce to trzeba będzie wszystko zedrzeć. Można pokusić się na działanie taką ściernicą zakaz reklamy, że poradzi sobie i z lakierem i z rdzą. Co do lakieru to wybierze dobrej jakości i dobrze rozmieszaj zanim zaczniesz nakładać. Ja nie wymieszałem i zrobiły mi się małe bąbelki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pęcherze pod lakierem .... skąd sie wzieły ?
PostNapisane: 05.gru.2015 16:36:12 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Aleś wykopał...a może chcesz to coś z linka zareklamować :?:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: