.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 23:05:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3] Jaki ksenon ?
PostNapisane: 07.lut.2011 19:03:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2010 16:12:21
Posty: 23
Lokalizacja: BIAŁA PODLASKA
zamierzam wymienic lampy na nowe i przy okazji wstawic ksenon, jaki ksenon bedzie najlepszy do mojego cygara??
i co jeszcze musze wstawic dodatkowo zeby policja nie zabrala mi dowodu??

_________________
AUDI C3 CYGARO 2.5 TDI 1T 120 KM ;) bylo...
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2011 19:57:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Daj spokoj z ksenonem w C3. Reflektory sa tam typu H4 i odbłysniki sa nieprzystosowane do takiego rozkładu swiatła. Co innego jakby byly reflektory soczewkowe. Niby da sie to zrobic w H4 tylko pamietac trzeba o prowidlowym ustawieniu swiatel szczegolnie po zaladowaniu bagaznika. Poczytaj te linki. ;)

-> http://www.xenonowe.pl/index.php?MENU=w ... 0typu%20H4.

-> http://swiatla.arbiter.pl/galeria/ksenon.halogen

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 07.lut.2011 20:04:47 przez KORU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2011 20:03:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
sa firmy, ktory przerabiaja takie reflektory. Koszt okolo 1400-1800 zl.
1. Wypolerowanie szkiel na gładko
2. Przerobienie reflektora i wstawienie calych soczewek w miejsce h4, mozna zamontowac i bi-xenon
3. przetwornice i reszta zabawy
Wstawanie xenonu do orginalnych reflektorow mija sie z celem.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 12:41:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 22:23:44
Posty: 57
Lokalizacja: Augustów
Odpowiadając na pytanie: Żaden :peace:

Wyczyść odbłyśniki, zamontuj przekaźniki, dobre żarówki i lampki będą dobrze świecić :)

_________________
1986 Audi 100 c3 2.2 KU BLOS- moja ex Audi
Obrazek

1996 Audi A6 c4 2.5 TDI Ael
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 14:04:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2715
Lokalizacja: Kr
Do momentu az nie pojawi się tam soczewka, żadnego ksenonu, zawsze będzie raziło po oczach i możesz spotkać niemiłego który wyjdzie do Ciebie z kluczem do kół :D I słusznie.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 21:03:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2010 16:12:21
Posty: 23
Lokalizacja: BIAŁA PODLASKA
Danex napisał(a):
Odpowiadając na pytanie: Żaden :peace:

Wyczyść odbłyśniki, zamontuj przekaźniki, dobre żarówki i lampki będą dobrze świecić :)

jaki przekaznik??

_________________
AUDI C3 CYGARO 2.5 TDI 1T 120 KM ;) bylo...
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL 140 KM ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2011 22:41:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 22:23:44
Posty: 57
Lokalizacja: Augustów
W starszych autach dopóki prąd dojdzie do żarówek, przechodzi długą drogę kablami, przez włącznik świateł przez co często było na forum o awarii "pająków" które się nadpalają. I przez to są wielkie spadki napięcia i żarówki słabo świecą.

Zamontowanie przekaźników polega na tym że kable które do tej pory zasilały żarówki (które zresztą są zbyt cieńkie) spełniać będą tylko rolę sterującą czyli załączającą przekaźnik w momencie włączenia świateł, a prąd na żarówki będzie podawany prosto z aku. Na internecie jest wiele schematów i foto-story jak zrobić taką instalację i jak ją podłączyć. Ponoć pomaga bo czasami różnice napięcia przed i po montażu sięgają 2 volt, a to jest bardzo dużo.

A jeżeli chodzi o soczewkę. W lampie 200 albo v8 soczewkę można nawet ładnie wkomponować i na krótkie dać xenon, w lampie 100 soczewka jakoś mi się nie widzi a tym bardziej że trzeba robić na bi-xenon.

_________________
1986 Audi 100 c3 2.2 KU BLOS- moja ex Audi
Obrazek

1996 Audi A6 c4 2.5 TDI Ael
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2011 19:48:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Kiedys w mojej C3 tez myslalem nad xenonami ale postanowilem ze pojde inna droga.
Po 1 przy zmianie przodu na front od A200 udalo mi sie zakupic nowe reflektory,gdzie odblysniki sa w idealnym stanie.
Po 2 w kazdej C3 instalacja reflektorow nie jest oparata na przekaznikach,wiec warto zainwestowac w taki sprzet,gdyz napiecie cienkimi oryginalnymi przewodami,przechodzac przez czesto juz przypalone styki przelacznika zespolonego drastycznie spada,u mnie bylo to ok 11 Volt,na przekaznikach obecnie jest ok 14 V +/- . Producenci markowych żarowek podaja ich dane techniczne własnie przy takim napieciu,a przepisy nakazuja test przy najnizszym napieciu 13,2V co swiadczy juz o słabym ładowaniu alternatora.

Po 3 polecam dobre markowe żarówki np: Philips X-treme Power,bardzo dużo białego światła z lekka niebieska poswiata, na dowod dobrego swiecenia cytat policjanta z mojej ostatniej kontroli drogowej ,,xenony bez atestu?" :D

Po 4 jesli kupowac nowe światła to tylko orginalne Hella lub Bosch,ostatnio na aukcji widzialem nowe ok 100zł za sztuke wiec cena okazyjna ale naprawde warto.

Polecam takie rozwiazanie niz kupowanie Chinskich HID xenonow za kilka stów ktore moga przestac swiecic juz po kilku miesiacach.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2011 19:55:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 22:23:44
Posty: 57
Lokalizacja: Augustów
tomek83f napisał(a):
Polecam takie rozwiazanie niz kupowanie Chinskich HID xenonow za kilka stów ktore moga przestac swiecic juz po kilku miesiacach.


Baaa, u moich kolegów w mkIII i a6c5 przetwornice przepaliły się po kilku dniach.
Dlatego zestaw przekaźniki na grubszych kablach plus dobre żarówki i światła w C3 przestają być problemem :peace:

_________________
1986 Audi 100 c3 2.2 KU BLOS- moja ex Audi
Obrazek

1996 Audi A6 c4 2.5 TDI Ael
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: