.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.kwi.2024 13:40:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4]Jak wymontować migacze
PostNapisane: 29.paź.2003 21:25:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
No właśnie chcę wymienić migacze w moim c4 ze starych żółtych na nowe białe. Tak sobie to obejrzałem, ale wygląda jakby dostęp do nich to było setki śrubek do odkręcenia. Z kolei na posta dotyczącego zegarów ktoś odpisał, że rozkręcenie ich i dostaie się do podświetlenia to ok 30-60 min. Dzisiaj jak wsiadłem to nawet jednej śrubki nie dojrzałem. Skąd Wy wiecie jak się do tego wszystkie zabrać - praktyka czy może jakaś cudowna książka serwisowa?ETKA/ELSA ???? Jak czyta te wszystki posty to się czuję jak jakiś totalny lamer. :oops:

Pzdr

Bartek

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2003 21:41:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
jeszcze raz od poczatku ... aby wyciagnac kierunkowskaz nalezy
- otworzyc maske
- spojzec w okolice reflektoa
- tam bedzie taki dyns z taka tarka ktory trzeba nacisnac i jednoczesnie popchnac do przodu (auta) i kierunek w calosci wyjezdza o przodu ...
- odlaczasz /wykrecasz obrawke z zarowka
- w odwrotnej kolejnosci montujesz nowy kierunek lecz juz bez zagladania pod maske ... on poproostu jezeli dobrze wsuniesz , wskoczy na swoje miejsce i sie zablokuje ...

a co do licznikow to jak nadal chcesz instrukcji to powiedz ... opisze ...

a co do wiedzy ... jak dlugo masz auto ? ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2003 23:20:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
jest też alternatywna metoda wymiany kierunków - możesz wykręcić lampy - wtedy kierunki wyjdą razem z nimi. dwie śrubki z góry lampy, dwie ukryte pod blachą pod lampą. Tę blachę po odkręceniu jej wkręta sie wysuwa do wewnątrz.
zapytasz po co wyciągać lampy w całości?
Ano po to aby je przeczyscić - czasem warto taki zbieg przeprowadzić.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2003 23:28:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
hans napisał(a):
a co do licznikow to jak nadal chcesz instrukcji to powiedz ... opisze ...

a co do wiedzy ... jak dlugo masz auto ? ...


Wiedziałem, że to musi być prostsze, bo jak otworzyłem maskę i zacząłem oglądać to mi się wydawało, że będę musiał cały ten blaszany most nad chłodnicą wykecać (ten lakierowany).

Co do liczników to byłbym również badzo bardzo wdzięczny za wszelkie instrukcje :?

Tym Audi jeżdżę już dwa lata, ale jak wszyscy wiemy ta jedyna słuszna marka raczej się nie psuje a więc za dużo przy niej robić nie trzeba, ja z kolei nie jestem typem człowieka, który notorycznie coś ulepsza dlatego też niezbyt często mańdruję przy samochodzie. Ale szczerze mówiąc jak tak czytam to forum, to wszystko wydaje się banalnie proste bp założenie szyb elekrycznych etc.

Dzięki

Bartek

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2003 23:56:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
INSTRUKCJA WYJMOWANIA LICZNIKA W C4

-atrzac od dolu , odkrecamy 2 sruby od obudowy kolumny kierownczej i acznikow siatel wycieraczek i kierunkow )
- wyciagamy do gory , gorna czesc oslony kolumny
- trzac od dolu sa do odkrecenia 2 srubt przymajace listwe przy liczniku
- odkrecamy 2 sruby od listwy przy liczniku
- pojawiaja sie nam sruby mocujace licznik , sztuk 3 ...
- odkrecamy 3 sruby mocujace licznik
i tutaj mozna przerwac opic ... w tym miejscu zaczyna sie walka z wyciagnieciem licznika ... licznik da sie wyciagnac odchylajac go w lewa strone ale zanim to sie da zrobic trzeba go calego wysunac z otworu w desce ... to zajmuje chwile

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2003 00:57:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
hans napisał(a):
INSTRUKCJA WYJMOWANIA LICZNIKA W C4
- odkrecamy 2 sruby od listwy przy liczniku


a w C3 są 3 śruby do mocowania listwy. reszta tak samo. Ja zdejmuję jeszcze kierownicę... nie mam poduchy więc zajmuje to 2 minuty.... a mocno ułatwia zadanie.a potem jak Hans napisał walka z brakiem miejsca i kabelkami....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2003 13:40:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
A jak masz regulację kierownicy, to nie musisz zdejmować obudowy kolumny kierowniczej.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2003 16:03:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 17:23:22
Posty: 72
Lokalizacja: Olsztyn
Piotr napisał
Cytuj:
Ja zdejmuję jeszcze kierownicę... nie mam poduchy więc zajmuje to 2 minuty.... a mocno ułatwia zadanie

Kilka razy meczylem sie z wyciaganiem wskaznikow (zaroweczki podswietlenia) i bez kierownicy rzeczywiscie byloby latwiej. Jak zdjac kierownice w 2 minuty?

_________________
100 C3 quattro Avant (R5 - NF) było
100 C4 quattro Avant (R4 - ACE) było
S6 C4 quattro Avant (V8 - AEC) było
A6 C5 quattro Avant (V8 - ARS) jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2003 16:48:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
da rade, tylko najlepiej miec juz klucz obok na siedzeniu, bo czasem szukanie takeigo klucza (pewnie 24 - bo tak jest w B3 ) moze wiecej zajac... ja mysle ze spokojnie mozna sie w minute zmiescic... :lol:

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2003 00:43:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
dokladnie. zdejmuje sie gumowy przycisk klaksonu i odkręca jedną śrubę. 24 lub 27 , nie pamiętam dokładnie, coś koło tego. na kluczu nasadkowym najwygodniej bo jest zagłębiona. A potem z wielowpustu zciąga się kierownicę. Aha, trzeba jeszcze kabelek od klaksonu odczepić, jest na konektorze.
Prosto i szybko,a ile wygodniej grzebać przy liczniku.
Nie iwem jak jest jak ktoś ma poduchę.... nigdy nie miałem auta z airbagiem ani go nie wyciągałęm...

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2003 11:42:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2491
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
:arrow: U mnie jest klucz 24mm i najlepiej nasadowym z dlugim ramieniem to odkrecac.
:arrow: Co do klaksonu to jak za bardzo sie wsadzi przelaczniki zespolone w obudowie to pozniej kierownica moze tak daleko nie dojsc i nie bedzie styku a w efekcie koncowym klaksonu, dlatego trzeba to robic z wyczuciem i sprawdzac czy sie czegos za daleko nie wepchnelo.
:arrow: Jeszcze jedna rzecz jak zakladasz kierownice to pamietaj zeby ja ustawic na wlasciwym zabku wieloklina bo moze byc lekko przekrecona i wyjdzie to dopiero podczas jazdy, tak wiec przykrec, sprawdz i dopiero zaloz maskownice na kierownicy bo po co dwa razy robic to samo. :arrow:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2003 17:21:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2003 21:30:11
Posty: 95
Lokalizacja: Kraków
8) przy wyciąganu licznika trzeba pamiętać o odpięciu kostek które są za licznikiem nie jest to proste ze względu na krótkie kabelki, duże kostki są zabezpieczone wsówkami więc najpierw trzeba je wysunąć do góry i potem wyciągnąć kostki. :D14

_________________
www.ostrajazda.com
!! Extreme Team !! http://pl.youtube.com/watch?v=yxXu7JrUTbs
A6,C5 2.5TDI 180PS GODULA MOTOSPOR, A6 C6 3.0TDI Quattro - jeszcze nie wirusowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: