.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 18:13:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4] Koszty robocizny po kolizji
PostNapisane: 15.gru.2006 15:00:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2005 11:49:11
Posty: 47
Lokalizacja: W-wa
Witam, mialem niedawno stluczke, tylne zawieszenie, drzwi do wymiany, troche klepania i lakierowania. W warsztacie wszystko wycenili na 5tys z hakiem (uzywane czesci itp), z czego ponad 3 tys - sama robocizna.
Czy to sa realne i uczciwe koszta, czy ktos tam chce mnie wydymac??
Dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 15:09:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Nie to forum (zapytaj na forum NADWOZIE)
2. Jakie autko ? Mamy zgadywać ? :):

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 15:26:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2005 11:49:11
Posty: 47
Lokalizacja: W-wa
B4.

A on cos mowil jeszcze o tym, ze jakas belke tylna bedzie reperowac, a nie wymieniac, bo belka bedzie kosztowac wiecej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 16:15:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
diver5000 napisał(a):
B4.

A on cos mowil jeszcze o tym, ze jakas belke tylna bedzie reperowac, a nie wymieniac, bo belka bedzie kosztowac wiecej.
Ja nie słyczałem żeby prostować elementy zawieszenia, do tego jeszcze belke tylną , ale jak fachowcy tak ustalili to czemu nie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 16:22:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2005 11:49:11
Posty: 47
Lokalizacja: W-wa
Chodzi mi o koszty, ponad 3 kafla za samo robienie to nie jest troche nierealistyczne?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 16:34:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
skoro koszt naprawy takiego B4 wyniesie 5 tys pln to chyba bardziej oplacalne jest jego sprzedanie w takim stanie jak jest

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 16:43:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2005 11:49:11
Posty: 47
Lokalizacja: W-wa
Tak tez stwierdzil ubezpieczyciel, oglaszajac szkode calkowita... ale jestem przywiazany do fury i chce ja miec back :)

To jak z ta robocizna w koncu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 21:42:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
diver5000 napisał(a):

To jak z ta robocizna w koncu?
Ja nie wiem jak ktoś Ci to ma wycenić z Twojego opisu "troche klepania i lakierowania" ochłoń chłopie i zapodaj chociaż jakieś zdjęcia.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 22:44:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Zawieszen sie nie klepie, to RAZ!!! wyobraz sobie ze lecisz 180 i ci wachacz peka bo byl WYKLEPANY a nie wymieniony nawet na najtansza podróbe. Co do cen za robocizne i za czesci to róznie jest. Facet ci powie ze wymienił pól auta a naprawde wyklepie all, pomaluje czarnym matem zawieszenie i powie ze nowe a faktury? PROSZE PANA...NA TANIE RZECZY NIE MA FAKTUR. Tam gdzie pracuje już nieraz malowałem wachacz czy amora myłem i malowałem na pólmat, jak nowy ma byc. a co do 3000 za robocizne i tak duzo. Ile ci powiedzieli postoju w firmie? Jesli juz sie zgodzisz to rządaj faktur źródłowych na czesci i okazania starych TWOICH jak są wymienione na NOWE.

I ostatnia rzecz. Jak ci PZU daje 5 goli za szkode, to bierz. Bo autonapewno ne jest warte 8goli... Biorąc 5 goli z PZU i spzredając resztki to ci sie wyrówna wartos auta. Zawsze mozesz spzredac auto za 3 gole bez prawa rejestracji, moze sobie ktos szczepa zrobi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 23:38:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bilu napisał(a):
skoro koszt naprawy takiego B4 wyniesie 5 tys pln to chyba bardziej oplacalne jest jego sprzedanie w takim stanie jak jest

Dokładnie tak.
Do załozyciela tematu: prostowanie elementów zawieszenia i uzytkowanie takiego samochodu w przyszłości to samobójstwo.
Nie przywiązuj się do samochodu, nastepny bedzie lepszy ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 09:34:27 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
LykaN napisał(a):
I ostatnia rzecz. Jak ci PZU daje 5 goli za szkode, to bierz. Bo autonapewno ne jest warte 8goli... Biorąc 5 goli z PZU i spzredając resztki to ci sie wyrówna wartos auta. Zawsze mozesz spzredac auto za 3 gole bez prawa rejestracji, moze sobie ktos szczepa zrobi?


Małe sprostowanie: to że PZU orzeka ci szkodę całkowitą i wypłaca różnicę cena rynkowa samochodu minus wartość pozostałości po kolizji wcale nie oznacza że masz skasowane papiery od auta!! Auto nadal jest twoje, możesz zrobić z nim co chcesz, jeśli gliny zebrały ci dowód rej. po kolizji to po prostu naprawiasz auto, robisz przegląd i idziesz po dowód. Sprawdzone osobiście - sprzedałem moje byłe A80 B3 teściowi i miał takie szczęście że w przeciągu 2 miesięcy 2 razy mu ktoś wjechał - najpierw przód potem tył. Za każdym razem szkoda całkowita, kasa na moje konto weszła a autko naprawione i śmiga.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 12:18:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2005 11:49:11
Posty: 47
Lokalizacja: W-wa
Cholera jak was teraz poczytałem, to zacząłem się skłaniać, żeby rzeczywiście wziąć kasę i sprzedać resztki (chociaż.. jakie resztki, tylko drzwi, błotnik i zawieszenie są uszkodzone), no ale.. wczoraj już powiedziałem majstrowi - klepiemy.

Artur, dowod itp. mam, po wypadku gliny nawet powiedziały, że mogę sam jechać bez lawety (co oczywiście było bzdurą, bo tylne koło wyraźnie patrzyło gdzieś w bok...).

Lykan i baskecik: a tylna belke mozna naprawic czy tez nalezy bezwzglednie wymieniac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 14:11:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
to jest tak. Jak nie masz pienaiżków to robisz niskim kosztem i sie tego pozbywasz. A jak chcesz dla siebie autko zostawic to chyba nieporozumieniem będzie oszczedzac? Wiesz tak się nie da wywnioskowac z opisu jakie są uszkodzenia. Trzaby zobaczyc i pomyslec. Tam gdzie pracuje to też all klepia :/ Co ja poradze..siedze na kicie 2 dni zamiast nówke nawet w zamienniku kupić. Otatnio siedziałęm nad zderzakiem do civic'a, uzywek nie ma, orginał 1200zł a mi zajeło 3 dni do stanu idealnego, to sie równa 300zł + 100 materiał czyli szef jest na plusie 800zł Oczywiscie klientowi powiedzano NOWY Z SERWISU prosze pana.. :diabel: Prezes musi na czyms zarobic.

Zrób tak zeby było dobrze:)

pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2006 01:19:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
diver5000 napisał(a):

Lykan i baskecik: a tylna belke mozna naprawic czy tez nalezy bezwzglednie wymieniac?

Wymień na nową. :!!:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: