.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 10:44:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: c4 błotnik i spryskiwacze
PostNapisane: 17.lis.2007 20:05:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Witam
musze kupic błotnik do swojego autka, znalazłem w dobrym stanie ale kurde nie z 100 c4 tylko A6 c4 i teraz pytanie czy prócz listwy ten błotnik się w czym sie różni :?: czy jak wyjme listwe z a6 i włoże swoją z 100 to z pozostałymi listwami bedzie grała :?:


jak sie najlepiej dostac do zbiorniczka od spryskiwaczy :?: od dołu podejde czy musze nadkole ściagac :/

jakie mogą byc przyczyny nie działania spryskiwaczy :?: jak je włanczam wycieraczki pracuja kilka razy ale niestety na sucho :)

Pozdrawiam

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 20:49:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:41:33
Posty: 834
Lokalizacja: Marki
W A6 C4 jest inny kształt kierunkowskazu, jest bardziej zaokrąglony wiec ten blotnik nie podejdzie.
Do zbiorniczka spryskiwaczy dostaniesz się od góry jak zdejmiesz zbiornik z plynem do wspomagania
to bedziesz miał dostep do zbiorniczka spryskiwaczy trzyma sie na 3 srubach.
mozesz odłaczyć wtyczke od ABS to latwiej bedzie zbiornik wyjac.
A ze nie dziala to moze sie spalil moze wtyczka spadla a moze kabelek sie przelamal.
Pozdrawiam

_________________
A6 C4 2,5 TDI AEL > sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 21:20:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Elberr napisał(a):
W A6 C4 jest inny kształt kierunkowskazu, jest bardziej zaokrąglony wiec ten blotnik nie podejdzie.
Do zbiorniczka spryskiwaczy dostaniesz się od góry jak zdejmiesz zbiornik z plynem do wspomagania
to bedziesz miał dostep do zbiorniczka spryskiwaczy trzyma sie na 3 srubach.
mozesz odłaczyć wtyczke od ABS to latwiej bedzie zbiornik wyjac.
A ze nie dziala to moze sie spalil moze wtyczka spadla a moze kabelek sie przelamal.
Pozdrawiam
Dzieki za szybka odpowiedź POZDRAWIAM

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 21:47:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
jesli dostales strzala w lewy blotnik to prawdopodobnie ucierpiala tez pompka spryskiwacza

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 23:30:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Bilu napisał(a):
jesli dostales strzala w lewy blotnik to prawdopodobnie ucierpiala tez pompka spryskiwacza
błotnik to inna sprawa http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight= a spryskiwacze inna sprawa

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 00:04:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
A wcale ze bo nie

Pompka spryskiwacza moze nie dzialac bo w srodku zardzewial jej silniczek. Mialem juz tak 2 razy w B4. W C4 konstrukcja pompki spryskiwacza jest podobna jak w B4. Trzeba ja rozebrac z tej plastikowej obudowy i wtedy bedzie wiadomo. Kable powinny byc cale bo sa luzno poprowadzone. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 12:31:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.kwi.2007 12:15:32
Posty: 191
Lokalizacja: Łódź
Tak jak mówi KORU wyjmij silmiczek,rozbierz podważając płaskim śrubokrętem ( obudowa składa się z dwóch części). Na 100 procent wszystko zardzewiało trzeba wyczyścic, dobrze jest wpuścic do środka jakiegoś płynu penetrującego.Jeśli nadal będzie ciężko chodził podłącz go po prostu pod wiertarkę (trzpień silniczka wkładasz w uchwyt mocujący) i powoli zwiększaj obroty.Czynność powtórz kilka razy za każym razem wpuszczając do środka penetratora.Na koniec przesmaruj go białym smarem bądź teflonem w sprayu.Będzie chodził jak nowy.

_________________
C4 Avant 2,0 ABK AUDIMANIAK


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: