.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 02:00:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 13:02:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Tak to czytam i chyba kolega kce sobie z B3 rajdufke zrobić :D
Nie lepiej poszukać jakiejś Coupejki z mocniejszym silnikiem i quattro :?:

A apropo spalania to np. ja specjalnie szukałem autka z niedużym silnikiem bo trzeba się stopniowo przezwyczajać. Ciężkie było by dla mnie zaakceptowania spalanie 12 litrów gdy mój dezelek pali 6. Codziennie robie 50 km i nie stać mnie na taki luksus.

Jak kolega kce przekładać niech przekłada. Zobaczymy co z tego wyjdzie i czy nie wyleci na pierwszym zakręcie. Czego nikomu nie życze ofkors.

Powodzenia w rezaniu :peace:

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 14:06:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Lukasik napisał(a):
Leo napisał(a):
Albo będzie maszyna szybka i swoje palić - albo będzie oszczędna.


To jak z tym w końcu jest? Podawales spalanie twojego bolida i wydaje sie ze przy "normalnej" jezdzie spala po bozemu, podobnie jak seryjny. Rozumiem, ze jak naduszasz w pedal gazu to spala duzo wiecej, ale to jest nieuniknione.


co jak to jest? Uważasz, że 11 litrów paliwa Vpower 99+ na 100 km jazdy poza miastem to mało? inna sprawa, że trzeba umieć tak jeździć, żeby mało palił, patrz post zuru :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 15:07:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Leo napisał(a):
co jak to jest? Uważasz, że 11 litrów paliwa Vpower 99+ na 100 km jazdy poza miastem to mało? inna sprawa, że trzeba umieć tak jeździć, żeby mało palił, patrz post zuru :)


Mojemu koledze pali poza miastem niecale 11 jadąc srednio intensywnie. Jak twoj pali 11l (99+ , jakbys polal 98 to pewnie niewiele wiecej by wchloną, 1 litr? ) to wydaje mi sie ze to nie jest duzo, zwazywszy na to ze twoj silnik ma np ponad dwa razy wyzsza moc. Kolegi coupeta 2,8 tez nie schodzi ponizej 10l.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 15:25:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
na zwykłej 98 pali 2 litry więcej. Wiesz, wychodzę z tego założenia, że jak turbo żyje to turbo pije. Jednym słowem, jak nie wykorzystuję ciśnienia doładowania to pali tyle co powiedzmy.... 2.5 benzyna.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 16:41:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Leo napisał(a):
na zwykłej 98 pali 2 litry więcej. Wiesz, wychodzę z tego założenia, że jak turbo żyje to turbo pije. Jednym słowem, jak nie wykorzystuję ciśnienia doładowania to pali tyle co powiedzmy.... 2.5 benzyna.


Czyli taki tuning (zalozmy jak twoj) nie powoduje ze auto pali wiecej po tuningu niz przed oczywiscie zakladajac, ze jezdzi sie spokojnie wykorzystując np. (takie abstrakcyjne zalozenie) 100KM w obydwu przypadkach?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 16:54:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Lukasik napisał(a):
Czyli taki tuning (zalozmy jak twoj) nie powoduje ze auto pali wiecej po tuningu niz przed oczywiscie zakladajac, ze jezdzi sie spokojnie wykorzystując np. (takie abstrakcyjne zalozenie) 100KM w obydwu przypadkach?


powoduje, ale stosunkowo niewielki wzrost - jeździłem seryjną S2 przez rok, wiem ile pali - mi paliła 9 w trasie i ok. 13 w mieście czyli średnio 2-3 litry na 100 mniej. dopóki są seryjne części to auto może przy spokojnej jeździe palić tyle co seryjne. U mnie ten wzrost spalania wynika przede wszystkim z większych wtrysków, większego ciśnienia doładowania i z większego ciśnienia paliwa.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 09:31:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 12:58:15
Posty: 18
Lokalizacja: pomorze
( :diabel: zamknijcie ten temat jak najszybcjiej :diabel: )

Kto z was jechał 220 konną B3. Kto z was wie jak będzie się zachowywał ten samochód, przy 230km/h?????!!!!!

Ford Focus RS 215 KM, ma napęd na PRZEDNIĄ OŚ!!! 5,9 do setki. (pomijając szpere)

panowie koncern forda zdecydował się wypuścić taką moc, z napędem na przednią ośkę!!!???? :):


Naukowcy twierdzą że:

....Auto niewielkie straty w momencie ruszania do sprintu kompensuje sobie wyraźnie mniejszymi stratami mocy wynikającymi z oporów układu przeniesienia napędu.....

....Uzyskanie prędkości (ograniczonej elektronicznie) 250 km/h nie sprawi mu trudności - gdy Subaru uzyskuje ją z dużym trudem, pomimo mocy większej o ponad 30 KM. ...Tylny most wraz z wałem pędnym też jeść muszą i konie giną po drodze z silnika do kół....

.....Stąd też taki model Focusa doskonale nadaje się do streetracingu. Jak wiadomo napęd na cztery koła raczej jest wadą niż zaletą w tym sporcie, szczególnie jeżeli bierzemy pod uwagę realny bilans zysków i strat a nie to, kto lepiej ruszy. Ważne, kto pierwszy mija linię mety.......


i basta..........


(teraz można już zamknąć temat, i niech ciemnota panuje nadal!)

_________________
B3/1.8PM/


Ostatnio edytowano 06.lip.2004 09:42:02 przez grand_zero, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 09:36:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Wydaje mi sie ze ten temat mozna zakonczyc jedynie stwierdzeniem ze sie da.
Na reszte szkoda miejsca na dysku.

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 15:39:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Volvo 850 T5-R z silnikiem 5 cylindrowym 2,3T o mocy 250KM tez ciagnelo na jedna os :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 19:42:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
O przepraszam. małe sprostowanie
T-5 240 Km -naped przod,
T-5 R 250 km - naped na 4 łapy,
Obydwa pojemnosc 2,5 l
Pozdro Marcin

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 19:49:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Ale nie zapominajcie o wszystkich wspomagajkach typu ABS, ASR, ESP,TCS czy co tam w tych samochodach siedzi :D

A co do pomysłu Pana grand_zero to nadal uważam że jest poroniony :P

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 20:30:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
a ja nic nie uwazam
zamawiem jazde probna takim bolidem a potem powiem czy warto bylo czy tez nie :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 22:01:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Panowie...a ja jestem za... Fakt, że po długich przemyśleniach ale za. Mam 200 2,2 T w ośce. Nie jest źle. Z tymi startami też nie jest źle. Stabilność jazdy świetna...B3 ma podobnie rozwiązane zawieszenie do C3, B4 to już pewna rewolucja. Po tym jak spisuje się zawieszenie w mojej i np w 90tce B3 2,2, śmiem sądzić że nie będzie kłopotów z prowadzeniem auta. Na plus oczywiście prostota i niższe koszty utrzymania auta. I nie myślę tu o kosztach paliwa tylko o elementach zawieszenia i w szczególności przeniesienia napędu. W ośce będzie w sumie "tylko" skrzynia, sprzęgło i przeguby. Odpadają podpory wału, most itd...A ja nie śmigałbym takim autem normalnie, tylko ujeżdżał je nieprzyzwoicie. Jedynie te szerokie lacze z przodu...wolałbym max 205, ale to może być za kiepsko. I jeszcze można powalczyć w klasie turbo na 1/4...bo w T+ to nie ma i tak co się pokazywać. Ja jestem za...A zresztą sama sprawa znalezienia i zakupu B3 czy nawet B2 w quattro, to kolejny minus tej opcji. B3 ośka to już od 5000 za pierwsze roczniki, q to 8000-10000. Ośkę można łatwo kupić i więcej jest części. Ale oczywiście nie umniejszam zalet napędu quattro, ale ośka do szybkiej i bardzo szybkiej jazdy w trasie i do wyścigów wystarczy.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 22:36:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
emte napisał(a):
O przepraszam. małe sprostowanie
T-5 240 Km -naped przod,
T-5 R 250 km - naped na 4 łapy,
Obydwa pojemnosc 2,5 l
Pozdro Marcin


no niesatety sie z tym sprostowaniem nie zgodze niezgodze bo gdzie bym nie sprawdzal to:
T5 240KM przod
T5R/R 250KM przod

a pojemniosc w obu przypadkach 2319 czyli 2,3 :peace:

NIe pisalem o najnowszym S60 tylko serii 850 lub S/V 70 :diabel:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 23:55:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
jmm napisał(a):
emte napisał(a):
O przepraszam. małe sprostowanie
T-5 240 Km -naped przod,
T-5 R 250 km - naped na 4 łapy,
Obydwa pojemnosc 2,5 l
Pozdro Marcin


no niesatety sie z tym sprostowaniem nie zgodze niezgodze bo gdzie bym nie sprawdzal to:
T5 240KM przod
T5R/R 250KM przod

a pojemniosc w obu przypadkach 2319 czyli 2,3 :peace:

NIe pisalem o najnowszym S60 tylko serii 850 lub S/V 70 :diabel:



Rzeczywiscie , zwracam Honor, zagalopowalem sie :zly:

Co do T-5 , kumpel mial cos takiego , ja osobiscie nie lubie "walki z kierownica: podczas przyspieszania bolidami ponad 200 kM w przednim napedzie.
:(:
Marcin

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 08:48:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Kefir, wez tylko pod uwage ze Twoja skrzynia polosie itd. sa nacznie solidniejsze, a kolega chce tu ten silnik polaczyc ze skrzynia od 90KM silnika 1,8 (o polosiach sprzegle nie wspomne, jak o calym szeregu drobniejszych duperelek bo obstawim ze motor jest od 200 i pod maske 80 sie z osprzetem bez przerabiania nie zmiesci) ... Zeby to tak naprawde jezdzilo to mysle ze koszta swapu i adaptacji innych podzespolow zeby sie nie rozlecialy beda tak wysokie ze spokojnie mozna by kupic i wyprowadzic na ludzi S2.
Mozna oczywiscie to przy duzym zacieciu zrobic samemu w garazu, ale tak mi sie wydaje po poziomie pytan ze strony kolegi ze merytorycznie nie jest sam w stanie tego zrobic ... Puste bicie piany :053:

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 20:37:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 12:58:15
Posty: 18
Lokalizacja: pomorze
Nie trzeba tak od razu bluzgać człowieka !.

Nareszcie jakieś konkretne wypowiedzi !

dzięki! :D

_________________
B3/1.8PM/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 21:48:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Heh...ja zakładam wymianę sprzęgła i koła zamahowego na te z 200. Skrzynia biegów od wolnossącej 2,2/2,3 wytrzyma. To wiem napewno, bo śmigałem na takiej przez 1,5 roku. Ale taka od 1,8....emm...nie jestem przekonany że przy orginalnej mocy ok 180 KM, a co dopiero 200+. Sprzęgło przez jakiś czas miałem od zwykłego 2,3. Tarczę zwęgliłem i ślizgało się delikatnie od samego początku. Przy momencie obrotowym doładowanego silnika zwykła nie ma szans. Przeguby, to kwestia użytkownika. Raczej dadzą radę, a napewno te z 2,3. Ja jednak przełożyłbym przegubi i przednie zawieszenie z S2 i także pod kątem lepszych hamulców. Tak szczerze mówiąc, to nie wyobrażam sobie takiego swapu bez przekładania części z auta do auta. Jakieś kupowanie silnika tam a osprzętu tam, podwoi koszty napewno. Nie zabierałbym się do tego. Z różnych rozmów na ten temat wnioskuję, że dla ludzi nie znających dobrze aut z turbo, to liczy się tylko silnik, turbo i interccoler... A to dopiero 1/3 problemu...Wiązka elektryczna to też pojęcie względne. Czy to wiązka cięta, czy kompletna z wyposażeniem dodatkowym, czy samego silnika i ECU...temat rzeka. Marzę o takim projekcie. Mam gdzie, mam warunki, mam zaplecze narzędziowe, wiedzę na raczej wystarczającym poziomie, ale nie mam B2/B3 za niskie pieniądze...i właśnie się żenię i wyposażam nowe mieszkanie... :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2004 01:11:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2004 21:00:34
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Statystycznie przy napedach quattro zuzycie paliwa wzrasta tylko o 10%! Co do skrzyni to muszę powiedziec, ze trafilo mi sie kupic eske 2 z uszkodzona skrzynia ktora przenosila naped tylko na przednią os!!! I co sie stalo??!! Po kilku dniach uzytkowania zaczelo cos pukac w skrzyni i okazalo sie ze takiej mocy przenoszonej tylko na jedna os nie wytrzymala przekladnia zebata i zaczely wylamywac sie zeby. Byc moze bylo to spowodowane konstrukcja sktzyni ktora nie jest przystosowana do napedu tylko przedniego!! Mysle ze to co kolega zamierza zrobic jest niewatpliwie bardzo ambitne na pewno do wykonania ale raczej bardzo kosztowne. Nie mozesz zapomniec o zawieszeniu z eski, wachacze z metali kolorowych, wentylowane tarcze itp. Nacisk tylko na przednia os w takim pojezdzie to 1 tona!!! Zmiany beda dotyczyc innych szczegolow takich jak miejsce na akumulator ktory w nadwozi coupe s2 znajduje sie pod tylnym siedzeniem poniewaz z przodu nie ma dla niego miejsca. I na pewno duzo zmian w elektryce, wiazka bedzie potrzebna. Co do celowosci takich zmian to mysle ze na ten temat nie nalezy rozmawiac, kolega ma takie potrzeby i ma do tego prawo. Jestem goracym entuzjasta takich inicjatyw i mozna sie tym wiele nauczyc. Wszystko jest wykonalne. Powinnismy mu pomoc w jego ambitnym pomysle i nie skupiac sie tylko na krytykowaniu i doszukiwaniu wad tego pomyslu. Kazdy z nas ma swoj cel i kazdy jest innym celem. Taki pomysl to wyzwanie a przeciez nie tylko samym chlebem sie zyje.
Od pieciu lat jestem uzutkownikiem S2, duzo wiem na temat tego modelu, poznalem go bardzo dobrze, ani razu nie mialem watpliwej przyjemnosci goscic u mechanika choc nim nie jestem ani na niego nie wygladam.
Goraco pozdrawiam

_________________
Eryc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2004 09:07:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Eryc, moze sie z nami przywitasz ?

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: