.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 05:22:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,7T Quattro 2003] Zawór Blow off
PostNapisane: 14.wrz.2010 00:35:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2008 18:05:39
Posty: 41
Lokalizacja: Gdańsk
Witam
Chciałbym w moim autku zamontowac zawór upustowy blow off. Czy wiecie kto w trójmieście zajmuje się takimi rzeczami ? ewentualnie jakieś wskazówki jak zrobic to samemu i czy to się w ogóle opłaca ?
pozdrawiam

edit by Buba : wątki tytułujemy poprawnie

_________________
Było:
Audi A6 2,5TDI Quattro Avant 1999r

Jest:
Audi A6 2,7T Quattro 2003r przepiękny czerwony Lakierek :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 07:48:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Do TDI?? Jak to sobie wyobrażasz, skoro w klekocie nie ma przepustnicy??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 09:21:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
wowo napisał(a):
Do TDI?? Jak to sobie wyobrażasz, skoro w klekocie nie ma przepustnicy??

Ale kolega Spawn w podpisie ma napisane że 2,5TDI było a teraz jest 2,7BiT... więc chyba blow-off da radę tam wcisnąć :):

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 09:38:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Pytanie kluczowe.. czy to się opłaca? :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 09:40:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja bym za tą kasę się upił bardziej, niż dawał ustrojstwo które poprawia tylko samoppoczucie kierownika a może conieco popsuć :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 09:46:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
quattrowentylator napisał(a):
ja bym za tą kasę się upił bardziej, niż dawał ustrojstwo które poprawia tylko samoppoczucie kierownika a może conieco popsuć :P


Tym bardziej, że trzeba kupić dwa. Oj.. ile flaszek by z tego było :D

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 09:47:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2008 18:05:39
Posty: 41
Lokalizacja: Gdańsk
No w sumie masz racje quattrowentylator, też by się upił :P ale raczej pije rzadko i mało :P a co może popsuc ? słyszałem że oprócz fajnego efektu dźwiękowego :D to odciąża turbinę :) czy może się mylę ?

_________________
Było:
Audi A6 2,5TDI Quattro Avant 1999r

Jest:
Audi A6 2,7T Quattro 2003r przepiękny czerwony Lakierek :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 09:50:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
w seryjnym, cywilnym aucie to chyba zbędna rzecz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 10:15:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Poza dźwiękiem, który uwierzcie mi po pewnym czasie robi się naprawdę upierdliwy, nic się nie zmienia. Mogą się natomiast pojawić nieprzyjemne zakłócenia w odczytach przepływomierza.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 11:29:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
fakt, nie dostrzegłem nowego autka :)
Seryjne DVki, też ładnie strzelają po zmianie dolotu i podniesieniu doładowania :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 12:01:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Wniosek zawsze ten sam. W audi lepiej odpuścić atmosferyczne i hybrydowe zawory.

wowo, masz jakiś filmik jak to u Ciebie brzmi?

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 13:58:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
A jak jest np w sprinterze 316cdi. Za każdym razem jak sciagne noge z gazu to słychac w kabinie upust :D Najlepiej slychac pod obciązeniem :peace:
On chyba idzie w silnik a nie poza.. :?:

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 15:28:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
moze masz nieszczelnosc :?:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 17:31:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Spawn napisał(a):
słyszałem że oprócz fajnego efektu dźwiękowego :D to odciąża turbinę :) czy może się mylę ?


dobrze słyszałeś, ale w swoim aucie masz po to dwa zawory DV. Zasada działania identyczna jak blow off, tyle że zamiast do atmosfery, "strzał" powietrza następuje z powrotem na wejście turbiny. Jak zamienisz DV-ki na blow to jak pisze DeS, zaczniesz mieć problem z mieszanką, bo pomierzone powietrze dla którego ECU już ma policzone paliwko, Ty upuścisz beztrosko do atmosfery :D.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 17:31:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2008 18:05:39
Posty: 41
Lokalizacja: Gdańsk
Mam z tego rozumiec iż lepiej sobie odpuścic ? :) za jakieś 2-3 miesiące będę go wirusował i pomyślałem że taki zawór może się przydac :)

_________________
Było:
Audi A6 2,5TDI Quattro Avant 1999r

Jest:
Audi A6 2,7T Quattro 2003r przepiękny czerwony Lakierek :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 17:42:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Można zainwestować w lepsze DV-ki. Ja też mam zrobione 2.7biT na ~300 koni i na razie seryjne DV działają. Jak polecą, będą te podobno mocniejsze od 225-konnej TT-tki.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 17:51:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2008 18:05:39
Posty: 41
Lokalizacja: Gdańsk
Zbig_wwl dzięki za kąkretną odpowiedz :) w takim razie zawór "dla bajeru" sobie odpuszczę :) a wiecie gdzie solidnie w trójmieście mi go zawirusują i z hamują? Kiedyś byłem na hamowni w v-tech czy jakoś tak :)

_________________
Było:
Audi A6 2,5TDI Quattro Avant 1999r

Jest:
Audi A6 2,7T Quattro 2003r przepiękny czerwony Lakierek :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 18:37:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
TUNE UP nie wiem jak ma sie sprawa jesli chodzi o Q ale ogolnie robert podobno radzi sobie niezle.

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2010 21:54:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2008 18:05:39
Posty: 41
Lokalizacja: Gdańsk
A masz może jakiś namiar ?

_________________
Było:
Audi A6 2,5TDI Quattro Avant 1999r

Jest:
Audi A6 2,7T Quattro 2003r przepiękny czerwony Lakierek :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2010 10:01:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
AW69 ma w S4 około 460PS na seryjnych DV - z końcówką 110. Trzymają jak należy także, uważam ze kupno Forge to niepotrzebne wywalenie kaski.

sebolec -> niestety nie mam nagrania, ale dzwięk jest donośny. Teraz dodatkowo u mnie DV-ką nie steruje zawór N118, tylko jest podpięta bezpośrednio pod kolektor ssący. Strzela tak, że ludki się odwracają :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: