.: AUDI KLUB POLSKA :. http://audiklub.org/forum/ |
|
[A6 2,7T Quattro 2003] Zawór Blow off http://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=104942 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Spawn [ 14.wrz.2010 00:35:16 ] |
Tytuł: | [A6 2,7T Quattro 2003] Zawór Blow off |
Witam Chciałbym w moim autku zamontowac zawór upustowy blow off. Czy wiecie kto w trójmieście zajmuje się takimi rzeczami ? ewentualnie jakieś wskazówki jak zrobic to samemu i czy to się w ogóle opłaca ? pozdrawiam edit by Buba : wątki tytułujemy poprawnie |
Autor: | wowo [ 14.wrz.2010 07:48:00 ] |
Tytuł: | |
Do TDI?? Jak to sobie wyobrażasz, skoro w klekocie nie ma przepustnicy?? |
Autor: | FOSS [ 14.wrz.2010 09:21:10 ] |
Tytuł: | |
wowo napisał(a): Do TDI?? Jak to sobie wyobrażasz, skoro w klekocie nie ma przepustnicy??
Ale kolega Spawn w podpisie ma napisane że 2,5TDI było a teraz jest 2,7BiT... więc chyba blow-off da radę tam wcisnąć |
Autor: | DeS [ 14.wrz.2010 09:38:11 ] |
Tytuł: | |
Pytanie kluczowe.. czy to się opłaca? |
Autor: | Leo [ 14.wrz.2010 09:40:20 ] |
Tytuł: | |
ja bym za tą kasę się upił bardziej, niż dawał ustrojstwo które poprawia tylko samoppoczucie kierownika a może conieco popsuć |
Autor: | DeS [ 14.wrz.2010 09:46:18 ] |
Tytuł: | |
quattrowentylator napisał(a): ja bym za tą kasę się upił bardziej, niż dawał ustrojstwo które poprawia tylko samoppoczucie kierownika a może conieco popsuć
Tym bardziej, że trzeba kupić dwa. Oj.. ile flaszek by z tego było |
Autor: | Spawn [ 14.wrz.2010 09:47:42 ] |
Tytuł: | |
No w sumie masz racje quattrowentylator, też by się upił ale raczej pije rzadko i mało a co może popsuc ? słyszałem że oprócz fajnego efektu dźwiękowego to odciąża turbinę czy może się mylę ? |
Autor: | hubos21 [ 14.wrz.2010 09:50:41 ] |
Tytuł: | |
w seryjnym, cywilnym aucie to chyba zbędna rzecz |
Autor: | DeS [ 14.wrz.2010 10:15:42 ] |
Tytuł: | |
Poza dźwiękiem, który uwierzcie mi po pewnym czasie robi się naprawdę upierdliwy, nic się nie zmienia. Mogą się natomiast pojawić nieprzyjemne zakłócenia w odczytach przepływomierza. |
Autor: | wowo [ 14.wrz.2010 11:29:24 ] |
Tytuł: | |
fakt, nie dostrzegłem nowego autka Seryjne DVki, też ładnie strzelają po zmianie dolotu i podniesieniu doładowania |
Autor: | sebolec [ 14.wrz.2010 12:01:14 ] |
Tytuł: | |
Wniosek zawsze ten sam. W audi lepiej odpuścić atmosferyczne i hybrydowe zawory. wowo, masz jakiś filmik jak to u Ciebie brzmi? |
Autor: | *Robi* [ 14.wrz.2010 13:58:26 ] |
Tytuł: | |
A jak jest np w sprinterze 316cdi. Za każdym razem jak sciagne noge z gazu to słychac w kabinie upust Najlepiej slychac pod obciązeniem On chyba idzie w silnik a nie poza.. |
Autor: | Kliku [ 14.wrz.2010 15:28:36 ] |
Tytuł: | |
moze masz nieszczelnosc |
Autor: | zbig_wwl [ 14.wrz.2010 17:31:14 ] |
Tytuł: | |
Spawn napisał(a): słyszałem że oprócz fajnego efektu dźwiękowego to odciąża turbinę czy może się mylę ?
dobrze słyszałeś, ale w swoim aucie masz po to dwa zawory DV. Zasada działania identyczna jak blow off, tyle że zamiast do atmosfery, "strzał" powietrza następuje z powrotem na wejście turbiny. Jak zamienisz DV-ki na blow to jak pisze DeS, zaczniesz mieć problem z mieszanką, bo pomierzone powietrze dla którego ECU już ma policzone paliwko, Ty upuścisz beztrosko do atmosfery . |
Autor: | Spawn [ 14.wrz.2010 17:31:46 ] |
Tytuł: | |
Mam z tego rozumiec iż lepiej sobie odpuścic ? za jakieś 2-3 miesiące będę go wirusował i pomyślałem że taki zawór może się przydac |
Autor: | zbig_wwl [ 14.wrz.2010 17:42:48 ] |
Tytuł: | |
Można zainwestować w lepsze DV-ki. Ja też mam zrobione 2.7biT na ~300 koni i na razie seryjne DV działają. Jak polecą, będą te podobno mocniejsze od 225-konnej TT-tki. |
Autor: | Spawn [ 14.wrz.2010 17:51:58 ] |
Tytuł: | |
Zbig_wwl dzięki za kąkretną odpowiedz w takim razie zawór "dla bajeru" sobie odpuszczę a wiecie gdzie solidnie w trójmieście mi go zawirusują i z hamują? Kiedyś byłem na hamowni w v-tech czy jakoś tak |
Autor: | gibon_81 [ 14.wrz.2010 18:37:12 ] |
Tytuł: | |
TUNE UP nie wiem jak ma sie sprawa jesli chodzi o Q ale ogolnie robert podobno radzi sobie niezle. |
Autor: | Spawn [ 14.wrz.2010 21:54:43 ] |
Tytuł: | |
A masz może jakiś namiar ? |
Autor: | wowo [ 19.wrz.2010 10:01:16 ] |
Tytuł: | |
AW69 ma w S4 około 460PS na seryjnych DV - z końcówką 110. Trzymają jak należy także, uważam ze kupno Forge to niepotrzebne wywalenie kaski. sebolec niestety nie mam nagrania, ale dzwięk jest donośny. Teraz dodatkowo u mnie DV-ką nie steruje zawór N118, tylko jest podpięta bezpośrednio pod kolektor ssący. Strzela tak, że ludki się odwracają |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |