.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2024 00:55:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co mogą dać: Sprzęgło sportowe, aluminium flywheel, dolot
PostNapisane: 30.cze.2011 23:29:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.cze.2011 20:44:41
Posty: 29
Lokalizacja: Irlandia
Auto: A4 B6 1.8TQ
Siemka mam Audiole A4 2003 1.8T guattro 163KM silnik BFB.
Szykuje mi sie wymiana sprzęgła, więc zastanawiam sie nad zakupem sprzęgła sportowego stage 1:
http://www.horsepowerfreaks.com/partdet ... FX100/9683
i aluminiowego koła masowego:
http://www.horsepowerfreaks.com/perform ... heels#SPEC
Oraz takiego dolotu:
http://www.streetbeatcustoms.com/Custom ... ke/548743/ (czy to prawda że taki dolot może dodać ok 17km jak piszą???)
No i może jakiś tłumik (końcowy)
Słyszałem, że taki zestaw pozwoli wkręcać sie szybciej na obroty, ale auto także może tracić moment i sprzęgło wytrzyma większe moce???
Przy tym myśle o remapie na 200km i 295nm
Czy warto założyć takie sprzęgło i czy to coś w ogóle da.
I jakie osiągi można osiągnąć przy taki modach???
Czy ktos ma jakies doswiadczenia ze sportowym sprzeglem i aluminiowym kole masowym flywheel????

_________________
Audi A4 B6 1.8T quattro 163KM, 225NM silnik BFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2011 23:33:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie kombinuj , idź przetartą ścieżką.

Większy intercooler, wydech, jeśli nie masz to zmiana na turbinę k03s (a być moze w Twoim modelu już jest), i program nowy do tego i wio! 220 KM jest w zasięgu.

mody o których piszesz to takie wisienki na torcie silnika 300 konnego ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2011 23:39:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.cze.2011 20:44:41
Posty: 29
Lokalizacja: Irlandia
Auto: A4 B6 1.8TQ
Leo napisał(a):
nie kombinuj , idź przetartą ścieżką.

Większy intercooler, wydech, jeśli nie masz to zmiana na turbinę k03s (a być moze w Twoim modelu już jest), i program nowy do tego i wio! 220 KM jest w zasięgu.

mody o których piszesz to takie wisienki na torcie silnika 300 konnego ;)


A możesz konkretnie poradzić jakiś intercooler???
I czy taki z E-bay to sie oplaca czy to jakis badziew???
http://cgi.ebay.ie/FMIC-AUDI-A4-B6-1-8T ... 2eb202eadd
lub taki:
http://cgi.ebay.ie/AUDI-A4-B6-1-8T-VW-P ... 43a813e367

No i co z tym dolotem warto założyć do wiekszego FMIC

_________________
Audi A4 B6 1.8T quattro 163KM, 225NM silnik BFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 06:18:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
na tyle duży, żeby się zmieścił w zderzak. Wystarczy 50% powierzchni więcej.
Siedzisz widzę w Irlandii ? Chcesz to sam robić?

polecam firmę: http://www.mrctuning.com/index.php?opti ... &Itemid=65

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 08:21:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
I zamiast "flywheel" nie da się napisać "koło zamachowe"...? :>

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 15:18:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.cze.2011 20:44:41
Posty: 29
Lokalizacja: Irlandia
Auto: A4 B6 1.8TQ
Leo napisał(a):
na tyle duży, żeby się zmieścił w zderzak. Wystarczy 50% powierzchni więcej.
Siedzisz widzę w Irlandii ? Chcesz to sam robić?

polecam firmę: http://www.mrctuning.com/index.php?opti ... &Itemid=65


Sam nie bede robić, poszukam coś na miejscu bo do angli nie chce mi sie gonić:P
A co sądzić o tych FMIC-ach z EBay'a bedą ok czy to jakieś tanie padło???

A ten stożek zakładać czy lepiej nie???

_________________
Audi A4 B6 1.8T quattro 163KM, 225NM silnik BFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 15:30:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
olej stożek. Zostaw seryjny filtr, tylko częściej wymieniaj, szczególnie po chipie.
To co jest na ebayu to jest chińszczyzna, możesz spróbować, najważniejsze abyś wiedział, jaki gruby jest seryjny intercooler i jaki duży, po to abyś mógł kupić większy i wydajniejszy.
Nie wiem czy te z ebay'a są ok, bo nie miałem ich w rękach. Podstawą są jego wymiary, a także ilość żeber rdzenia IC.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 17:41:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.cze.2011 20:44:41
Posty: 29
Lokalizacja: Irlandia
Auto: A4 B6 1.8TQ
Leo napisał(a):
olej stożek. Zostaw seryjny filtr, tylko częściej wymieniaj, szczególnie po chipie.
To co jest na ebayu to jest chińszczyzna, możesz spróbować, najważniejsze abyś wiedział, jaki gruby jest seryjny intercooler i jaki duży, po to abyś mógł kupić większy i wydajniejszy.
Nie wiem czy te z ebay'a są ok, bo nie miałem ich w rękach. Podstawą są jego wymiary, a także ilość żeber rdzenia IC.


Ok dzieki za rade.
Na 300Km to nie pójdę wiec zrezygniję z tego sprzegła i pójde w tym kierunku co muwisz:)

_________________
Audi A4 B6 1.8T quattro 163KM, 225NM silnik BFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 22:50:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Miałem kiedyś taki sam motor tj BFB i samym softem osiągnałem ok 185PS i i 280 Nm. Od tego bym zaczął. Potem ew FMIC, sztywny dolot (TIP) i wydech. Sugeruję Ci żeby wszystko robić u jednego sprawdzonego tunera, bo wtedy masz gwarancję, że wszystko zabangla. Oczywiście musi być to tuner dysponujący ( lub korzystający ) hamownią obciążeniową 4x4. Nie dawaj się na mówić na żadne iniercje, bo to przekłamuje. Z polskich tunerów mogę Ci polecić GTO z digitun.pl. 1.8T ma obcykane :peace: Ew. atakuj Compsport.

A jeszcze apropos sprzęgła to jak nie masz zamiaru strzelać z niego to zostaw serię - spokojnie daje radę.

Powodzenia

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2011 20:34:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
designer dobrze gada, no w miare dobrze ;)

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: