.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://audiklub.org/forum/

A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
http://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=113017
Strona 1 z 5

Autor:  emcior [ 20.wrz.2011 09:05:04 ]
Tytuł:  A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres

Wreszcie na tapete trafił samochod seniora, jako ze zawsze marudzilismy ze Ael jedzie dopiero od 3 biegu i jakas ta dynamika byla nie wystarczajaca pomimo softu Tomka ( To Ja) . Ktoregoś pieknego dnia seryjne turbo powiedzialo papa rozpadajac sie na dwie czesci.
Jako ze samochod nie dawno mial generalke motoru, pompy wtryskowej oraz wtryskow czyli baza byla zdrowa, w głowie Arthura narodzil sie szalony pomysl instalacji turbiny na zmiennej geometrii .
Tak wiec sie stało:

-Turbina Garrett pochodzaca z Mitsu Canter
-ECU + przepływka + Maf+ N75 z VW T4 AXG 150 kucy
-Dodatkowa chlodnica oleju Mocal - na przystawce z 2,2T , zamiast wymiennika wodnego zamontowana centralnie pod zderzakiem.

Po odpaleniu furaka na seryjnym sofcie AXG juz czujemy przepaść pomiedzy tym co jest, a tym co bylo, wreszcie samochod ma doł na niskich biegach. Boost 1 bar jest juz przy 2000 obr/min :diabel:
Ale to nie koniec, w tym tygodniu zabawimy sie w remap softu i wtedy karawan powinien pokazac pazur :):
CDN...
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

jest i wykresik

Obrazek

Autor:  Kliku [ 20.wrz.2011 09:17:58 ]
Tytuł: 

szacun, wreszcie ktos bierze sie za AELe :D
Jezeli to nie tajemnica jakie koszta :?: i w jaka moc celujecie.
Jakies dalsze plan, intercooler... Wtryski daja rade.

Autor:  spanky [ 20.wrz.2011 09:20:56 ]
Tytuł: 

Kliku napisał(a):
szacun, wreszcie ktos bierze sie za AELe :D
Jezeli to nie tajemnica jakie koszta :?: i w jaka moc celujecie.


jak sa tam seryjne wtryskiwacze od AEL'a [0.210] to nie bedzie za bardzo z czym poszalec ...

no ale wstawanie sprezarki przy 2000 rpm daje duzo frajdy w porownaniu z oryginalana na WG

Autor:  emcior [ 20.wrz.2011 09:29:22 ]
Tytuł: 

Cooler moze po zimie, wtryski na razie zostaja , zobaczymy na ile puszcza , celujemy w moce powyzej 2xx,hamownia pokaze :P Koszta niestety nie male, wiadomo ze dla nas troche lepiej niz dla "zwyklego smiertelnika" ;)

Autor:  martab99 [ 20.wrz.2011 09:37:24 ]
Tytuł: 

Potomnym przypomnę ponadto, iż mowa o byłym audikowozie :diabel:

Fajnie że już zasuwa, wpadnę zobaczyć co wyszło :peace:

Autor:  zgredek27 [ 20.wrz.2011 09:44:19 ]
Tytuł: 

Jeszcze poczekaj na soft :D Też wpadnę :): :peace: :diabel:

Wczoraj wyglądało dobrze, czas na testy :)

Autor:  malcik441 [ 20.wrz.2011 18:32:07 ]
Tytuł: 

emcior napisał(a):
Cooler moze po zimie, wtryski na razie zostaja , zobaczymy na ile puszcza , celujemy w moce powyzej 2xx,hamownia pokaze :P Koszta niestety nie male, wiadomo ze dla nas troche lepiej niz dla "zwyklego smiertelnika" ;)


Na seryjnych wtryskach 0.210 200KM wyciągniecie ale to już będzie wszystko.
U mnie na seryjnych wtryskach i boost 1,5bar było 198KM.

To będzie już drugi AEL na VNT w Polsce.

Autor:  Sprinter [ 20.wrz.2011 18:47:47 ]
Tytuł: 

Sofcik i wykresik i wykresik bitte. :D

Autor:  emcior [ 21.wrz.2011 09:23:37 ]
Tytuł: 

malcik441 napisał(a):

To będzie już drugi AEL na VNT w Polsce.


Malcik na jakim Ecu masz to pedzone i czy udalo Wam sie podpiac BC?, bo u nas na razie widzi tylko srednia prędkosc, ale za to tempomat dziala :D

Autor:  malcik441 [ 21.wrz.2011 12:44:43 ]
Tytuł: 

emcior napisał(a):
malcik441 napisał(a):

To będzie już drugi AEL na VNT w Polsce.


Malcik na jakim Ecu masz to pedzone i czy udalo Wam sie podpiac BC?, bo u nas na razie widzi tylko srednia prędkosc, ale za to tempomat dziala :D


Ja mam na ECU orginalnym nic nie zmieniane, turbina na WG K24 z S6.

arekr pisał że robi na ECU z AFN-a, nie wiem czy już to ogarnął.

Autor:  ciah [ 21.wrz.2011 13:55:59 ]
Tytuł: 

Oo znów coś modzicie w tej ,,quattro-szopie'' :D :peace:
Eee dieeesel, przecie to nie po bożemu :diabel:

A na poważnie chcę zobaczyć minę Seniora jak się tym przejedzie po modach :helm:
A ja wpadam na testy w przyszłym tygodniu sprawdzić czy aby się nie przechwalacie :D :D :D ;)
Maselema :607:

Autor:  Leo [ 21.wrz.2011 13:59:45 ]
Tytuł: 

eeee cienkie bolki! :):

Autor:  arekr [ 22.wrz.2011 06:45:40 ]
Tytuł: 

Nareszcie nastepny AEL VNT :D

Jak z komunikacja ECU-zegary
Bo zapewne masz nowsze ECU z koncowka 018

Ja narazie smigam na orginalnym ECU MSA11

sterowanie VNT pedzone ECUMASTEREM DET2

Autor:  emcior [ 22.wrz.2011 07:38:05 ]
Tytuł: 

Zegary działają normalnie , tak jak pisalem nie dziala tylko BC :|

Autor:  KORU [ 22.wrz.2011 13:13:30 ]
Tytuł: 

Tylko silnika nie zabijcie ;) a mocno dymi ?

Autor:  Kliku [ 22.wrz.2011 13:42:41 ]
Tytuł: 

diesel jak nie dymi to nie jedzie :P

Autor:  levis1991 [ 22.wrz.2011 14:03:51 ]
Tytuł: 

no własnie, przynajmniej frajda jak chmura jest za tobą (zasłona dymna) :D

Autor:  Buba [ 22.wrz.2011 14:09:46 ]
Tytuł: 

sie dzieje sie .....
cienkie bolki z kraka znowu pokazują pazur
brawo

Autor:  spanky [ 22.wrz.2011 14:25:49 ]
Tytuł: 

KORU napisał(a):
Tylko silnika nie zabijcie ;) a mocno dymi ?


ja wiem czy dymi , wlasnie dostalem od chlopakow film z podrywu na miescie nowa fura :):

http://www.youtube.com/watch?v=ixAMwN11 ... re=related

dla mnie poziom dymu jest akceptowalny .... :peace:

Autor:  emcior [ 22.wrz.2011 18:08:31 ]
Tytuł: 

Spoko, dzisiaj na serii jakoś nie dymił, ale długa noc się szykuje to może jutro zadymić, zobaczymy jeszcze jak pojedzie ;)

Strona 1 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/