.: AUDI KLUB POLSKA :. http://audiklub.org/forum/ |
|
A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres http://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=113017 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | emcior [ 20.wrz.2011 09:05:04 ] |
Tytuł: | A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres |
Wreszcie na tapete trafił samochod seniora, jako ze zawsze marudzilismy ze Ael jedzie dopiero od 3 biegu i jakas ta dynamika byla nie wystarczajaca pomimo softu Tomka ( To Ja) . Ktoregoś pieknego dnia seryjne turbo powiedzialo papa rozpadajac sie na dwie czesci. Jako ze samochod nie dawno mial generalke motoru, pompy wtryskowej oraz wtryskow czyli baza byla zdrowa, w głowie Arthura narodzil sie szalony pomysl instalacji turbiny na zmiennej geometrii . Tak wiec sie stało: -Turbina Garrett pochodzaca z Mitsu Canter -ECU + przepływka + Maf+ N75 z VW T4 AXG 150 kucy -Dodatkowa chlodnica oleju Mocal - na przystawce z 2,2T , zamiast wymiennika wodnego zamontowana centralnie pod zderzakiem. Po odpaleniu furaka na seryjnym sofcie AXG juz czujemy przepaść pomiedzy tym co jest, a tym co bylo, wreszcie samochod ma doł na niskich biegach. Boost 1 bar jest juz przy 2000 obr/min Ale to nie koniec, w tym tygodniu zabawimy sie w remap softu i wtedy karawan powinien pokazac pazur CDN... Uploaded with ImageShack.us jest i wykresik |
Autor: | Kliku [ 20.wrz.2011 09:17:58 ] |
Tytuł: | |
szacun, wreszcie ktos bierze sie za AELe Jezeli to nie tajemnica jakie koszta i w jaka moc celujecie. Jakies dalsze plan, intercooler... Wtryski daja rade. |
Autor: | spanky [ 20.wrz.2011 09:20:56 ] |
Tytuł: | |
Kliku napisał(a): szacun, wreszcie ktos bierze sie za AELe
Jezeli to nie tajemnica jakie koszta i w jaka moc celujecie. jak sa tam seryjne wtryskiwacze od AEL'a [0.210] to nie bedzie za bardzo z czym poszalec ... no ale wstawanie sprezarki przy 2000 rpm daje duzo frajdy w porownaniu z oryginalana na WG |
Autor: | emcior [ 20.wrz.2011 09:29:22 ] |
Tytuł: | |
Cooler moze po zimie, wtryski na razie zostaja , zobaczymy na ile puszcza , celujemy w moce powyzej 2xx,hamownia pokaze Koszta niestety nie male, wiadomo ze dla nas troche lepiej niz dla "zwyklego smiertelnika" |
Autor: | martab99 [ 20.wrz.2011 09:37:24 ] |
Tytuł: | |
Potomnym przypomnę ponadto, iż mowa o byłym audikowozie Fajnie że już zasuwa, wpadnę zobaczyć co wyszło |
Autor: | zgredek27 [ 20.wrz.2011 09:44:19 ] |
Tytuł: | |
Jeszcze poczekaj na soft Też wpadnę Wczoraj wyglądało dobrze, czas na testy |
Autor: | malcik441 [ 20.wrz.2011 18:32:07 ] |
Tytuł: | |
emcior napisał(a): Cooler moze po zimie, wtryski na razie zostaja , zobaczymy na ile puszcza , celujemy w moce powyzej 2xx,hamownia pokaze Koszta niestety nie male, wiadomo ze dla nas troche lepiej niz dla "zwyklego smiertelnika"
Na seryjnych wtryskach 0.210 200KM wyciągniecie ale to już będzie wszystko. U mnie na seryjnych wtryskach i boost 1,5bar było 198KM. To będzie już drugi AEL na VNT w Polsce. |
Autor: | Sprinter [ 20.wrz.2011 18:47:47 ] |
Tytuł: | |
Sofcik i wykresik i wykresik bitte. |
Autor: | emcior [ 21.wrz.2011 09:23:37 ] |
Tytuł: | |
malcik441 napisał(a): To będzie już drugi AEL na VNT w Polsce. Malcik na jakim Ecu masz to pedzone i czy udalo Wam sie podpiac BC?, bo u nas na razie widzi tylko srednia prędkosc, ale za to tempomat dziala |
Autor: | malcik441 [ 21.wrz.2011 12:44:43 ] |
Tytuł: | |
emcior napisał(a): malcik441 napisał(a): To będzie już drugi AEL na VNT w Polsce. Malcik na jakim Ecu masz to pedzone i czy udalo Wam sie podpiac BC?, bo u nas na razie widzi tylko srednia prędkosc, ale za to tempomat dziala Ja mam na ECU orginalnym nic nie zmieniane, turbina na WG K24 z S6. arekr pisał że robi na ECU z AFN-a, nie wiem czy już to ogarnął. |
Autor: | ciah [ 21.wrz.2011 13:55:59 ] |
Tytuł: | |
Oo znów coś modzicie w tej ,,quattro-szopie'' Eee dieeesel, przecie to nie po bożemu A na poważnie chcę zobaczyć minę Seniora jak się tym przejedzie po modach A ja wpadam na testy w przyszłym tygodniu sprawdzić czy aby się nie przechwalacie Maselema |
Autor: | Leo [ 21.wrz.2011 13:59:45 ] |
Tytuł: | |
eeee cienkie bolki! |
Autor: | arekr [ 22.wrz.2011 06:45:40 ] |
Tytuł: | |
Nareszcie nastepny AEL VNT Jak z komunikacja ECU-zegary Bo zapewne masz nowsze ECU z koncowka 018 Ja narazie smigam na orginalnym ECU MSA11 sterowanie VNT pedzone ECUMASTEREM DET2 |
Autor: | emcior [ 22.wrz.2011 07:38:05 ] |
Tytuł: | |
Zegary działają normalnie , tak jak pisalem nie dziala tylko BC |
Autor: | KORU [ 22.wrz.2011 13:13:30 ] |
Tytuł: | |
Tylko silnika nie zabijcie a mocno dymi ? |
Autor: | Kliku [ 22.wrz.2011 13:42:41 ] |
Tytuł: | |
diesel jak nie dymi to nie jedzie |
Autor: | levis1991 [ 22.wrz.2011 14:03:51 ] |
Tytuł: | |
no własnie, przynajmniej frajda jak chmura jest za tobą (zasłona dymna) |
Autor: | Buba [ 22.wrz.2011 14:09:46 ] |
Tytuł: | |
sie dzieje sie ..... cienkie bolki z kraka znowu pokazują pazur brawo |
Autor: | spanky [ 22.wrz.2011 14:25:49 ] |
Tytuł: | |
KORU napisał(a): Tylko silnika nie zabijcie a mocno dymi ?
ja wiem czy dymi , wlasnie dostalem od chlopakow film z podrywu na miescie nowa fura http://www.youtube.com/watch?v=ixAMwN11 ... re=related dla mnie poziom dymu jest akceptowalny .... |
Autor: | emcior [ 22.wrz.2011 18:08:31 ] |
Tytuł: | |
Spoko, dzisiaj na serii jakoś nie dymił, ale długa noc się szykuje to może jutro zadymić, zobaczymy jeszcze jak pojedzie |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |