Posiadam A4 B6 3.0 ASN Quattro + tiptronic, kolor FIS, tempomat. Dawca jest zaklepany już (kompletne auto na
chodzie) A6 C5 2.7 BES Quattro + Tiptronic + LPG, tempomat. Chce przełożyć kompletny silnik wraz ze skrzynia z C5. Czy posiadając
kompletnego dawcę mogę napotkać na jakieś problemy mechaniczne przy instalacji silnika wraz ze skrzynia ? Jak ma się sprawa z elektryką,
wiązka kompletna z C5 czy skrzynki bezpieczników tj. kable umieszczenie kolejności bezpieczników itp w C5 jest P&P jak w B6 ? Co z IMO w
C5 ? Ogólnie jeśli ktoś może wesprzeć wiedzą z czym mogą być problemy w trakcie SWAPA chce się do tego przygotować możliwie na 100% aby
poświecić parę dni na całe zadanie i wyjechać autem. Bedę wdzięczny za pomoc i informacje.
PS. 2.7t jest na chodzie w aucie, auto jezdne w bardzo dobrym stanie, PS. 3.0 ASN także na chodzie, PS. SWAP będę robić sam z drobną pomocą.
|